На уроках використовуються презентації з сайту
1.Я досліджую світ .
Тема .Проєкт «Славетні українці» (відомі українці з різних сфер життя (мистецтво, спорт, наука).
2. Математика .
Тема .Розв’язуємо задачі на час Тематична діагностувальна робота. №8
Перейди за посиланням .
3. Літературне читання .
Тема .Перевірна робота. Читання вголос.
4. Дизайн і технології.
Тема .Технологічні операції обробки різних матеріалів. Ткані і неткані матеріали натурального походження (нитки). "На полонині". С.94
5. Фізична культура .
Тема .ІБЖ. «Веселі старти».
28.05
1.Українська мова .
Тема .Повторюємо вивчене. Будова слова.
2. Англійська мова .
3.Математика .
Тема.Відкриваємо спосіб множення на 11; 101.
4.Інформатика .
Тема .Виконання готових програм.
5. Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Різновиди ходьби і бігу. Комплекс ЗРВ. Естафети з елементами спортивних ігор.
Перейди за посиланням .
27.05
1 .Українська мова .
Тема .Повторюємо вивчене. Значення слова.
2.Математика .
Тема.Розв’язуємо нерівності зі змінною .
3 .Літературне читання .
Тема . .Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Україна-це я, це ти, це ми». Наші проєкти (с.156).
4. Англійська мова .
5.Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Різновиди ходьби і бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи для розвитку фізичних якостей: швидкості, витривалості, гнучкості, сили, спритності та швидкісно-силових якостей. Рухлива гра на увагу.
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Проєкт «Славетні українці» (відомі українці з різних сфер життя (мистецтво, спорт, наука).
2. Математика .
Тема .Дізнаємось про спосіб множення і ділення на 25.
3. Українська мова .
Тема .Повторюємо вивчене. Слово.
4. Музичне мистецтво .
5.Літературне читання .
Тема .Людину кличе небо. За О. Ємченком «Перший космонавт незалежної України» (с.155)
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Створення календаря святкових днів (колективна робота)
2.Математика .
Тема.Знайомимось із нерівностями зі змінною .
3. Літературне читання .
Тема .Живопис- поезія, яку бачать. Науково- художній текст. Х.Мельник «Життя Марії Приймаченко в десяти фактах». Література в колі мистецтва (с.153-154)
4. Англійська мова . Урок з Наталією Анатоліївною.
5. Образотворче мистецтво .
Тема .Мистецька подорож до Європи.Декорування кондитерських виробів. Перегляд: мультфільм «Цукор» (пісня «Джоні, Джоні»). Ліпленняморозива або тортика з морозива .
1.Я досліджую світ .
Тема .Діагностична робота № 7.
2. Математика .
Тема .Дізнаємося про спосіб множення і ділення на 5; 50.
3. Літературне читання .
Тема .Майстра славить його творчість. З. Мензатюк «Квіти з Петриківки» (с.151-152).
4. Дизайн і технології.
Тема .Світ професій. Виготовлення об’ємної композиції з пластиліну. "Рудий клоун Бім".
5. Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Різновиди ходьби і бігу. Комплекс ЗРВ. Естафети з елементами легкої атлетики.
21.05
1.Українська мова .
Тема .Повторюємо вивчене. Речення.
2. Англійська мова .
3.Математика .
Тема.Виконуємо ділення на двоцифрове число двома способами .
4.Інформатика .
Тема .Відкриваємо секрети програмування.
5. Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Ходьба з вправами для відновлення дихання.
20.05
1 .Українська мова .
Тема ..Повторюємо вивчене. Текст.
2.Математика .
Тема.Досліджуємо задачі на спільну роботу.
3 .Літературне читання .
Тема .Мова- душа народу. Г.Павлиш «Економія слів» (с.149-1
4. Англійська мова .
5.Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з високого старту Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Рухлива гра «Грай та не втрачай». Чергування ходьби та бігу.
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Узагальнення і систематизація знань учнів.
2. Математика .
Тема .Вивчаємо ділення на двоцифрове число.
3. Українська мова .
Тема.Тематична діагностувальна робота. Мовна тема “Числівник. Дієслово”.
4. Музичне мистецтво .
5.Літературне читання .
Тема .Робота з дитячою книгою.
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Україна і світ.
2.Математика .
Тема.Досліджуємо задачі на спільну роботу .
3. Літературне читання .
Тема .Навіть пташка має рідну мову. За М. Магерою «Чубчик» (продовження).(с.147-148).
4. Англійська мова . Урок з Наталією Анатоліївною.
5. Образотворче мистецтво .
Тема .Мистецька подорож до Європи. Ляльковий театр. Створення пальчикових ляльок.
1.Я досліджую світ .
Тема .Створення календаря святкових днів (колективна робота).
2. Математика .
Тема ..Досліджуємо задачі на спільну роботу .
3. Літературне читання .
Тема .Хто мови рідної цурається, з тим і друг не знається. За М. Магерою «Чубчик» (с.146-147).
4. Дизайн і технології.
Тема .Світ професій. Робота з різними матеріалами. "Незвичайна фотосесія".С.90
5. Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Човниковий біг 4х9 м Стрибки у висоту з прямого розбігу. Біг до 1200 м. Дихальні вправи.
14.05
1.Українська мова .
Тема .Узагальнюю знання про дієслово як частину мови. Розбір дієслова як частини мови .
2. Англійська мова .
3.Математика .
Тема.Розв’язуємо задачі на спільну роботу .
4.Інформатика .
Тема .Логічні висловлювання.
5. Фізична культура .
Тема .Інструктаж БЖД. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Човниковий біг 4х9 м. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для профілактики плоскостопості.
13.05
1 .Українська мова .
Тема .Написання не з дієсловами. Навчаюся писати не з дієсловами. Прислів’я.
2.Математика .
Тема.Знайомимось із задачами на спільну роботу .
3 .Літературне читання .
Тема . .Кожному мила своя сторона. «Пристрої рідної землі» та «Родючі землі» (с.144-145).
4. Англійська мова .
5.Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з високого старту Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Рухлива гра «Грай та не втрачай». Чергування ходьби та бігу.
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Святковий календар.
2. Математика .
Тема .Знайомимось зі способом ділення на двоцифрове число .
3. Українська мова .
Тема.Розвиток зв’язного мовлення.Письмовий переказ.
4. Музичне мистецтво .
5.Літературне читання .
Тема .Моя слава- Українська держава. Є. Гуменко «Наша країна-Україна». (с.143)
Тема .Ляльки-іграшки в житті та мистецтві. Зображення своєї улюбленої іграшки.
1.Я досліджую світ .
Тема .Народні ремесла.
2. Математика .
Тема .Виконуємо ділення на кругле число.
3. Літературне читання .
Тема .Вступ до розділу «Україна- це я, це ти, це ми». Рідний край-земний рай. М. Савка «Україна» (с.142).
4. Дизайн і технології.
Тема .Соціальна цінність виконаного проєкту. Макетування об'ємних фігур. "Рамочка для фото". С.87
5. Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Човниковий біг 4х9 м Стрибки у висоту з прямого розбігу. Біг до 1200 м. Дихальні вправи.
07.04
1.Українська мова .
Тема .Навчаюся змінювати дієслова за часами .
2. Англійська мова .
3.Математика .
Тема.Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці .
4.Інформатика .
Тема .Як переміщуватися сценою.
5. Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Човниковий біг 4х9 м. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для профілактики плоскостопості.
06.05
1 .Українська мова .
Тема .Час дієслів. Навчаюся визначати час дієслів. Навчальний діалог.
2.Математика .
Тема.Узагальнення і систематизація знань. Тематична діагностувальна робота. № 7
Виконай завдання в зошиті с.29-30.
3 .Літературне читання .
Тема . Діагностувальна робота .Аудіювання.
4. Англійська мова .
5.Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з високого старту Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Рухлива гра «Грай та не втрачай». Чергування ходьби та бігу.
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Моє ставлення до інших.
2. Математика .
Тема .Виконуємо ділення круглого числа на одноцифрове двома способами.
3. Українська мова .
Тема .Тематична діагностувальна робота. Диктант.
4. Музичне мистецтво .
5.Літературне читання .Асинхронно .
Тема .Робота з дитячою книгою.
1.Я досліджую світ .
Тема .Уроки чемності.
2. Математика .
Тема .Розв’язуємо задачі на подвійне зведення до одиниці .
3. Літературне читання .
Тема .На добрий привіт- добра відповідь. Дженніфер Мур-Маллінос «Вирішуємо конфлікти»(продовження) (с.140-141).
4. Дизайн і технології.
Тема .Предмети побуту в інтер'єрі. Побутове самообслуговування. Види бутербродів. Робота з папером. "Смачне чаювання". С.80
5. Фізична культура .Асинхронно .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Човниковий біг 4х9 м Стрибки у висоту з прямого розбігу. Біг до 1200 м. Дихальні вправи.
30.04
1.Українська мова .
Тема .Навчаюся добирати і вживати дієслова у прямому і переносному значеннях.
2. Англійська мова .
3.Математика .
Тема.Знайомимось із задачами на подвійне зведення до одиниці .
4.Інформатика .
Тема .Створюємо програми у Скретч.
5. Фізична культура .Асинхронно
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Човниковий біг 4х9 м. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для профілактики плоскостопості
29.04
1 .Українська мова .
Тема .Навчаюся добирати і вживати в мовленні дієслова- синоніми, дієслова-антоніми .
2.Математика .
Тема.Розв’язуємо задачі .
3 .Літературне читання .
Тема . .Знаєш, як битися, навчись, як миритися. Дженніфер Мур-Маллінос «Вирішуємо конфлікти» (с.139).
4. Англійська мова .
5.Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг із різних вихідних положень. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Вправи для розвитку еластичності м’язів.
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Уроки чемності.
2. Математика .
Тема .Ділимо двоцифрове число на одноцифрове
3. Українська мова .
Тема.Досліджую роль дієслів у реченнях і текстах .
4. Музичне мистецтво .
5.Літературне читання .Асинхронно
Тема .Чесному всюди честь. А.Туз «Новий планшет» (продовження)(137-138).
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Узагальнення і систематизація знань учнів. Тематична діагностувальна робота № 6.
2.Математика .
Тема.Відкриваємо спосіб ділення двоцифрового числа на одноцифрове .
3. Літературне читання .
Тема .Дружби цяцьками не купиш. А.Туз «Новий планшет»(136-137).
4. Англійська мова . Урок з Наталією Анатоліївною.
5. Образотворче мистецтво .
Тема .Гумор у мистецтві. Комікс. Створення коміксів до пісні «Грицю, Грицю, до роботи».
Тема .Уроки чемності.
2. Математика .
Тема .Вивчаємо правило ділення суми на число .
3. Літературне читання .
Тема .Робота з дитячою книгою.
4. Дизайн і технології.Асинхронно.
Тема .Технологічні операції обробки різних матеріалів. Експериментування з використанням різних матеріалів. Макетування об'ємних фігур. "Кульбабки". С.73
5. Фізична культура .Асинхронно .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Чергування ходьби і бігу до 1200 м. Вправи для розвитку еластичності м’язів.
23.04
1.Українська мова .
Тема .Розвиток зв’язного мовлення .Створення історії.
2. Англійська мова .
3.Математика .
Тема.Відкриваємо спосіб множення трицифрового числа на одноцифрове .
4.Інформатика .
Тема .Середовище програмування Скретч.
5. Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Чергування ходьби і бігу до 1200 м Чергування ходьби і бігу.
22.04
1 .Українська мова .
Тема .Зв’язок дієслова з іменником. Навчаюся встановлювати зв’язок дієслова з іменником у реченні .
2.Математика .
Тема.Відкриваємо спосіб множення двоцифрового числа на одноцифрове .
3 .Літературне читання .
Тема . .Правди не приховаєш. В.Чухліб «Дикі каченята» (продовження). (с.135-136).
4. Англійська мова .
5.Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Метання малого м’яча у вертикальну ціль. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Рухлива гра «Мисливці і качки». Рівномірний біг до 900 м . Вправи для профілактики плоскостопості.
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Ти і твоя родина. Оформлення родовідного дерева.
2. Математика .
Тема .Вивчаємо правило множення суми на число .
3. Українська мова .
Тема .Поняття про дієслово як частину мови. Навчаюся визначати дієслова .
4. Музичне мистецтво .
5.Літературне читання .
Тема .Всяка пташка своє гніздо любить. В.Чухліб «Дикі каченята». (с.134-135).
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙 Асинхронно.
Тема .Уявна подорож до країни, в яку мрієте поїхати.
2.Математика .
Тема.Досліджуємо ділення з остачею .
3. Літературне читання .
Тема .Нічого не руйнуй- братів менших шануй М.Магери «Он як буває» (с.134)
4. Англійська мова . Урок з Наталією Анатоліївною.
5. Образотворче мистецтво .
Тема .Гумор у мистецтві. Шарж. Створення шаржу «Веселий школярик» або «Весела школярочка».
Тема .Ти і світ людей.
2. Математика .
Тема .Узагальнюємо вивчене про ділення з остачею .
3. Літературне читання .
Тема .Щаслива людина та, яка дарує щастя іншим людям. А. Григорук «Гра в шашки»(продовження). (с.132-133)
4. Дизайн і технології.
Тема .Приклади орнаментів декоративно-ужиткового мистецтва за регіонами України. Створення орнаменту з різних матеріалів. Макетування об'ємних фігур. "Подарунок до Великодня".С.79
5. Фізична культура .Асинхронно .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Кидки м’яча у стіну. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Рівномірний біг до 900 м. Вправи для розвитку еластичності м’язів.
16.04
1.Українська мова .
Тема .Узагальнення і систематизація знань учнів. Тематична діагностувальна робота. Списування.
2. Англійська мова .
3.Математика .
Тема.Перевіряємо ділення з остачею .
4.Інформатика .
Тема .Як подаються алгоритми.
5. Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Кидки м’яча у стіну. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Рівномірний біг до 900 м. Ходьба з вправами для відновлення дихання.
15.04
1 .Українська мова .
Тема .Узагальнюю знання про числівник як частину мови. Розбір числівника як частини мови .
2.Математика .
Тема.Вивчаємо ділення з остачею .
3 .Літературне читання .
Тема . .Спершу треба розсудити, а тоді робити. А. Григорук «Гра в шашки» (с.131-132).
4. Англійська мова .
5.Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу) ведення м’яча, обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем, удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль. Вправи для профілактики плоскостопості.
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Сторінка дослідників. Нове життя старих речей.
2. Математика .
Тема .Знайомимось із діленням з остачею .
3. Українська мова .
Тема .Розвиток зв’язного мовлення
4. Музичне мистецтво .
5.Літературне читання .
Тема .Вступ до розділу «Читаю оповідання про дітей». Читай про інших, а дбай про себе. А. Григорук «Льодохід» (с.129-130)
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Збережемо довкілля.
2.Математика .
Тема.Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії множення і ділення .
3. Літературне читання .
Тема .Робота з дитячою книгою.Діагностувальна робота ..Навичка читання мовчки .
4. Англійська мова . Урок з Наталією Анатоліївною.
5. Образотворче мистецтво .
Тема .Політ фантазії. Відтінки кольору. Зображення фантастичного космічного пейзажу.
Тема .Проєкт-дослідження «Пізнаємо рідний край» (продовження).
2. Математика .
Тема .Узагальнення і систематизація знань. Тематична діагностувальна робота. № 6.
Виконай діогнастувальну роботу №6 в друкованому зошитІ .
3. Літературне читання .
Тема .Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом Поезія- це сила чарівна, що музикою серце надихає». За Наші проєкти (с.128)
4. Дизайн і технології.
Тема .Технологічна послідовність виготовлення виробу. Робота з папером: оригамі "Курчатко із сюрпризом". С.74.
5. Фізична культура .Асинхронно .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу) ведення м’яча, обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем, удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль. Рухлива гра «Влучи в ціль!». Дихальні вправи.
09.04
1.Українська мова .
Тема .Навчаюся читати числові вирази .
2. Англійська мова .
3.Математика .
Тема.Перевіряємо свої досягнення .
4.Інформатика .
Тема .Команди і виконавці. Алгоритми.
5. Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу) ведення м’яча, обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем, удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль. Вправи для профілактики плоскостопості.
08.04
1 .Українська мова .
Тема .Вимова і правопис найуживаніших числівників. Вивчаю числівники 5, 9, 11-20, 30, 50, 60, 70, 80.
2.Математика .
Тема.Розв’язуємо задачі .
3 .Літературне читання .
Тема . .Бережливість краще за прибуток. Г. Джемула «Як Андрійко вчився заощаджувати». (с.127-128).
4. Англійська мова .
5.Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу) ведення м’яча, обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем, удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль. Рухлива гра «Влучи в ціль!». Дихальні вправи.
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Проєкт-дослідження «Пізнаємо рідний край» .
2. Математика .
Тема .Розв’язуємо задачі .
3. Українська мова .
Тема .Поняття про числівник як частину мови. Навчаюся розпізнавати числівники. Навчальний діалог .
4. Музичне мистецтво .
5.Літературне читання .Асинхронно .
Тема .У людини є все, щоб здійснити свою мрію. А.Костецький «Як захочеш буде все». (с.126).
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Краєзнавча розвідка «Рослини і тварини нашої місцевості, занесені до Червоної книги України». Екскурсія до краєзнавчого музею.
2.Математика .
Тема.Розв’язуємо задачі .
3. Літературне читання .
Тема .Не хвалися силою, а хвалися вмінням. А.Костецький «Новенька». (с.124-125).
4. Англійська мова . Урок з Наталією Анатоліївною.
5. Образотворче мистецтво .Асинхронно.
Тема .Фантастичні пригоди у країні див. Декоративне зображення. Перегляд: мультфільм «Аліса» (фрагмент). Створення декоративного натюрморту «Запрошення до чаю»
1.Я досліджую світ .
Тема .Краєзнавча розвідка «Рослини і тварини нашої місцевості, занесені до Червоної книги України».
2. Математика .
Тема . Знайомимось із задачами на знаходження трьох чисел за трьома сумами .
3. Літературне читання .
Тема .Сонце для всіх однаково світить. Загадки. Акровірш. Л.Глібов «Хто вона?», «Хто баба?». (с.123-124).
4. Дизайн і технології.
Тема .Світ професій. Технологічна послідовність виготовлення виробу. Дизайнерське проєктування - моделювання та конструювання. Робота з папером. Оригамі "Піаніно". С.72
5. Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу) ведення м’яча, обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем, удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль. Вправи для профілактики плоскостопості.
02.04
1.Українська мова .
Тема .Узагальнення і систематизація знань учнів. Тематична діагностувальна робота. Мовна тема “Іменник. Прикметник”.
2. Англійська мова .
3.Математика .
Тема. Виконуємо додавання і віднімання письмово .
4.Інформатика .
Тема .Створюємо презентацію-фотоальбом .
5. Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу: ведення м'яча. передача м’яча двома руками від груй на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги, передачаі ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара». Повільний біг
01.04
1 .Українська мова .
Тема .Розвиток зв’язного мовлення .Переказ із творчим доповненням.
2.Математика .
Тема. Досліджуємо задачі .
3 .Літературне читання .
Тема . .Дітям і зорі всміхаються. С.Дерманський «Кого беруть у космонавти» (с.122).
4. Англійська мова .
5.Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу: ведення м'яча. передача м’яча двома руками від груй на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги, передачаі ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара». Повільний біг
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Червона книга України.
2. Математика .
Тема .Знайомимось із письмовими додаванням і відніманням .
3. Українська мова .
Тема. Спостерігаю за роллю прикметників у мовлені Розбір прикметника як частини мови .
4. Музичне мистецтво .
5.Літературне читання .Асинхронно
Тема .Жартуй, та знай міру. Г.Бойко «Булка з маслом», «Де Іванко?», «Мій зореліт». Планети Сонячної системи (с. 120-121).
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙 Асинхронно .
Тема .Охорона природи.
2.Математика .
Тема.Навчальний проєкт “Мій бюджет”.Асинхронно .
3. Літературне читання .Асинхронно .
Тема .Робота з дитячою книгою.
4. Англійська мова . Урок з Наталією Анатоліївною.
5. Образотворче мистецтво .Асинхронно .
Тема .Картинки з виставки. Натюрморт. Правила композиції. Створення фантастичного натюрморту.
1.Я досліджую світ .
Тема .Аналіз тематичної діагностувальної роботи. У природі все взаємопов’язане.
Виконай роботу на платформі 👇
2. Математика .Асинхронно .
Тема .Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел порозрядно.
Виконай роботу на платформі 👇
3. Літературне читання .Асинхронно .
Тема .Веселинки розважають і життя навчають. Г. Бойко «Провалився по коліна», «Бабуся і внук» (с.119).
4. Дизайн і технології.
Тема .Технологічна послідовність виготовлення виробу. Технологічні операції обробки різних матеріалів. "Співучі пташки". С.71
5. Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу: ведення м'яча. передача м’яча двома руками від груй на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги, передачаі ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара». Повільний біг.
26.03
1.Українська мова .
Тема .Узагальнюю знання про прикметник як частину мови.
Виконай роботу на платформі 👇
2. Англійська мова .
3.Математика .Асинхронно .
Тема.Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел порозрядно.
Виконай роботу на платформі 👇
4.Інформатика .
Тема .Працюємо з графічними об’єктами.
5. Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу: ведення м'яча. передача м’яча двома руками від груй на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги, передачаі ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара». Повільний біг.
25.03
1 .Українська мова .Асинхронно .
Тема .Повторення знань про іменник і прикметник .
Виконай роботу на платформі 👇
2.Математика .Асинхронно .
Тема.Повторюємо вивчене. Частини цілого .
Виконай роботу на платформі 👇
3 .Літературне читання .Асинхронно .
Тема . Найтепліше людині – в дитинстві. О.Олесь «Степ» (с. 117-118)..
4. Англійська мова .
5.Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Основні правила загартування. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу: ведення м'яча. передача м’яча двома руками від груй на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги, передачаі ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара». Повільний біг.
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙 Асинхронно .
Тема .Тематична діагностувальна робота № 5.
Виконай діагностувальну роботу і надішли зручним для тебе способом .
2. Математика .Асинхронно .
Тема .Розв’язуємо задачі.
Виконай роботу на платформі 👇
Тема .Розвиток зв’язного мовлення Твір-опис « Надійшла весна прекрасна» (на основі власних спостережень)
4. Музичне мистецтво .
5.Літературне читання .
Тема .Українська душа промовляє з «Кобзаря». Т.Шевченко «Тече вода з-під явора…» (с. 116).
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Узагальнення і систематизація знань учнів.
2.Математика .
Тема.Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного .
3. Літературне читання .
Тема ..Шевченків заповіт облетів увесь світ. Т.Шевченко «Зацвіла в долині…» ( напам’ять)(с.115).
4. Англійська мова . Урок з Наталією Анатоліївною.
5. Образотворче мистецтво .Асинхронно
Тема .Картинки з виставки. Художній музей. Перегляд: віртуальна екскурсія «Лувр» (фрагмент). Зображення або ліплення фантастичного персонажа з мультфільму, який найбільше сподобався.
1.Я досліджую світ .
Тема .Я маю право на права. Від чого варто відмовитися, якщо запропонують.
2. Математика .
Тема .Додаємо і віднімаємо числа різними способами .
3. Літературне читання .
Тема .Терпіння- то велика сила. Л.Українка «Вишеньки» (с.114).
4. Дизайн і технології.
Тема .Побутове самообслуговування. Складання серветок різними способами."Як красиво складати серветки". С.68
5. Фізична культура .
Тема ..ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ для ранкової гімнастики Човниковий біг 4х9 м Танцювальні кроки – «полька» на місці, бокові кроки, «припадання», притупування. Лазіння по канату. Вправи для формування правильної постави.
19.03
1.Українська мова .
Тема .Навчаюся визначати рід і число прикметників за іменником .
2. Англійська мова .
3.Математика .
Тема.Додаємо і віднімаємо трицифрові числа .
4.Інформатика .
Тема .Працюємо з текстовими об’єктами.
5. Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Човниковий біг 4х9 м Танцювальні кроки – «полька» на місці, бокові кроки, «припадання», притупування..Підлізання під перешкодою. . Лазіння по канату. Вправи для формування правильної постави.
18.03
1 .Українська мова .
Тема .Змінювання прикметників за родами. Навчаюся змінювати прикметники за родами .
2.Математика .
Тема.Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного .
3 .Літературне читання .
Тема . .Вступ до розділу «Поезія- це сила чарівна, що музикою серце надихає». За усмішкою часто сльоза прихована. Л. Українка «Як дитиною, бувало…» (напам’ять) (с.113)
4. Англійська мова .
5.Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ для ранкової гімнастики. Човниковий біг 4х9 м. Танцювальні кроки – «полька» на місці, бокові кроки, «припадання», притупування... . Лазіння по канату. Перелізання через перешкоду. Вправи для профілактики плоскостопості.
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Я маю право на права. Декларація прав дитини.
2. Математика .
Тема .Додаємо і віднімаємо числа трьома способами .
3. Українська мова .
Тема.Узгодження прикметника з іменником у різних формах. Навчаюся узгоджувати прикметники з іменниками. Навчальний діалог .
4. Музичне мистецтво .
5.Літературне читання .
Тема .Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом . Квітує радісно весна .
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Що таке характер?
2.Математика .
Тема.Додаємо і віднімаємо трицифрові числа порозрядно .
3. Літературне читання .
Тема .Травень літо в гості чекає. О. Копиленко « Найвеселіший місяць».
4. Англійська мова . Урок з Наталією Анатоліївною.
5. Образотворче мистецтво .
Тема .У світі реального та уявного. Стилізація. Створення іграшки — фантастичної тваринки.
1.Я досліджую світ .
Тема .Зовнішність людини.
2. Математика .
Тема .Додаємо і віднімаємо числа двома способами .
3. Літературне читання .
Тема .Збережи первоцвіт-хай красивим буде світ. Н.Козленко «Не зривайте первоцвіти».
4. Дизайн і технології.
Тема .Соціальна цінність виконаного проєкту. Виготовлення об'ємної аплікації "День-ніч".
5. Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Човниковий біг 4х9 м Танцювальні кроки – «полька» на місці, бокові кроки, «припадання», притупування.. . Лазіння по канату. Перелізання через перешкоду. Чергування ходьби та бігу. Рухлива гра «Білі ведмеді».
12.03
1.Українська мова .
Тема .Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками. Навчаюся змінювати прикметники за числами у сполученні з іменниками .
2. Англійська мова .
3.Математика .
Тема.Додаємо і віднімаємо круглі числа .
4.Інформатика .
Тема .Працюємо зі слайдами презентації.
5. Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Човниковий біг 4х9 м Лазіння по гімнастичній стінці. Перелітання через перешкоди. Лазіння по канату. Біг зі зміною швидкості та напрямку за звуковим сигналом. Дихальні вправи.
11.03
1 .Українська мова .
Тема .Зв’язок прикметників з іменниками. Навчаюся встановлювати зв’язок прикметників з іменниками.
2.Математика .
Тема.Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного.
3 .Літературне читання .
Тема .Квітень землю квітчає, з вирію пташок стрічає. В. Скомаровський «Місяць – квітникар» .
4. Англійська мова .
5.Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Приставний крок. Лазіння по гімнастичній лаві. Човниковий біг 4х9 м. Перелітання через перешкоди. Лазіння по канату. Вправи для профілактики плоскостопості.
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Розповідаю про себе та інших.
2. Математика .
Тема .Додаємо і віднімаємо круглі числа .
3. Українська мова .
Тема.Поняття про прикметник як частину мови. Навчаюся розпізнавати прикметники в тексті .
4. Музичне мистецтво .
5.Літературне читання .
Тема .Зацвіла весна- настала весна. Л.Костенко «Вербові сережки», «Берізки по коліна у воді».
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Проєкт-дослідження «Ми - громадяни України» (продовження).
2.Математика .
Тема.Корекція результатів навчання учнів.
3. Літературне читання .
Тема .Весна дме красна. С. Мацюцький «У гостях у весни». (с.105-106).
4. Англійська мова . Урок з Наталією Анатоліївною.
5. Образотворче мистецтво .
Тема .У світі реального та уявного. Картини М. Приймаченко. Контрастні кольори. Зображення фантастичної тварини
1.Я досліджую світ .
Тема .Проєкт-дослідження «Ми - громадяни України».
2. Математика .
Тема .Узагальнення і систематизація знань. Тематична діагностувальна робота. № 5
Виконай завдання в зошиті для діогнастувальних робіт с.21-22.
3. Літературне читання .
Тема .Вступ до розділу «Квітує радісно весна». Буває, що й березень морозом хвалиться. С. Черкасенко «Зима і весна» (напам’ять) А. Назаренко «Який це місяць?».(с.104)
4. Дизайн і технології.
Тема .Рухомі і нерухомі, роз'ємні і нероз'ємні з'єднання. Гофрування. "Жабенятко". С.62
5.Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Приставний крок. Лазіння по гімнастичній лаві. Пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами. Перелітання через перешкоди. Лазіння по канату. Вправи для розвитку еластичності м’язів.
05.03
1.Українська мова .
Тема .Розвиток зв’язного мовлення Твір-розповідь «Моя заповітна мрія» ( з елементами міркування)
Перейди за посиланням .
2. Англійська мова .
3.Математика .
Тема.Узагальнюємо нумерацію трицифрових чисел .
4.Інформатика .
Тема .Що таке комп’ютерна презентація.
5. Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Урок – з елементами гімнастики Вправи для розвитку еластичності м΄язів Вправи для оволодіння навичками пересувань .
04.03
1 .Українська мова .
Тема .Узагальнення і систематизація знань учнів. Тематична діагностувальна робота. Диктант.
2.Математика .
Тема.Множимо і ділимо на кругле число .
3 .Літературне читання .
Тема .Робота з дитячою книгою.
4. Англійська мова .
5.Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи для розвитку фізичних якостей: сили, гнучкості, спритності, швидкісно-силових якостей. Рухлива гра на увагу.
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Українська мова— державна мова України.
2. Математика .
Тема .Використовуємо прийом послідовного множення і ділення .
3. Українська мова .
Тема. Узагальнюю знання про іменник як частину мови. Розбір іменника як частини мови.
4. Музичне мистецтво .
5.Літературне читання .Асинхронно.
Тема .Робота з дитячою книгою.
28.02
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Державні символи нашої країни.
2.Математика .
Тема. Вивчаємо одиницю вимірювання маси: 1 грам, 1 тонна .
3. Літературне читання .
Тема .Не копай іншому ями, бо сам упадеш. П. Глазовий «Жолудь» (с. 102-103).
4. Англійська мова . Урок з Наталією Анатоліївною.
5. Образотворче мистецтво .Асинхронно .
Тема .Чарівні дива. Архітектура. Мурал.Зображення фантастичного будинку .
1.Я досліджую світ .
Тема .Символіка. Що це таке ?
2. Математика .
Тема .Вивчаємо одиницю вимірювання довжини: 1 кілометр .
3. Літературне читання .
Тема .У хаті гульки, а на городі – ні цибульки. Л. Глібов «Коник -стрибунець» (с.100-101).
4. Дизайн і технології.
Тема .Технологічна послідовність виготовлення виробу. Виготовлення виробу за інструкційними картками з описом і графічними зображеннями. Оригамі: "Восьминіг та рибки" С.61
5. Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Положення тіла у просторі (виси та упори) із упору на низькій перекладині, обертаючись вперед, перехід у вис присівши; із упору на низькій перекладині зіскок махом назад; підтягування у висі лежачи. Акробатична комбінація: два перекиди вперед – «міст» - перекид назад – стійка на лопатках – перекид назад у напівшпагат Чергування ходьби та бігу.
26.02
1.Українська мова .
Тема .Прийменники і закінчення як засоби вираження зв’язку між словами в реченні. Навчаюся вживати прийменники і закінчення для зв’язку слів у реченні.
2. Англійська мова .
3.Математика .
Тема.Знайомимось із задачами на знаходження четвертого пропорційного .
4.Інформатика .
Тема .Що таке інформаційна модель.
5. Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Положення тіла у просторі (виси та упори) із упору на низькій перекладині, обертаючись вперед, перехід у вис присівши; із упору на низькій перекладині зіскок махом назад; підтягування у висі лежачи. Акробатична комбінація: два перекиди вперед – «міст» - перекид назад – стійка на лопатках – перекид назад у напівшпагат Чергування ходьби та бігу.
25.02
1 .Українська мова .
Тема .Спостерігаю за іменниками, які вживаються тільки в однині або тільки у множині.
2.Математика .
Тема.Множимо і ділимо круглі числа, використовуючи прийом укрупнення розрядних одиниць .
3 .Літературне читання .
Тема .У лиху годину пізнаєш вірну людину. Езоп «Двоє приятелів і ведмідь» (с.98-100).
4. Англійська мова .
5.Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Положення тіла у просторі (виси та упори) із упору на низькій перекладині, обертаючись вперед, перехід у вис присівши; із упору на низькій перекладині зіскок махом назад; підтягування у висі лежачи. Акробатична комбінація: два перекиди вперед – «міст» - перекид назад – стійка на лопатках – перекид назад у напівшпагат Чергування ходьби та бігу.
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Людина — частина природи і суспільства.
2. Математика .
Тема .Відкриваємо спосіб множення і ділення круглих чисел .
3. Українська мова .
Тема.Розвиток зв’язного мовлення. Складання загадок.
4. Музичне мистецтво .
5.Літературне читання .Асинхронно .
Тема .Робота з дитячою книгою.Діагностувальна робота .Робота з літературним твором
21.02
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Як бути здоровими.
2.Математика .
Тема.Досліджуємо задачі .
3. Літературне читання .
Тема .Вступ до розділу «Читаю байку для науки». Байка навчає, на розум навертаєБайка «Пастух жартівник»
4. Англійська мова . Урок з Наталією Анатоліївною.
5. Образотворче мистецтво .Асинхронно .
1.Я досліджую світ .
Тема .Як ти ростеш і змінюєшся.ZOOM
2. Математика .
Тема .Порівнюємо трицифрові числа .
3. Літературне читання .
Тема .Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Легенди рідного краю». Наші проєкти.
4. Дизайн і технології.
Тема .Технологічні операції обробки різних матеріалів. Ткані і неткані матеріали натурального походження (тканина, стрічка-тасьма). Робота з різними матеріалами. "Біла сова". С.57
5. Фізична культура .Асинхронно .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики з предметами. Положення тіла у просторі (виси та упори) із упору на низькій перекладині, обертаючись вперед, перехід у вис присівши; із упору на низькій перекладині зіскок махом назад; підтягування у висі лежачи. Акробатична комбінація: два перекиди вперед – «міст» - перекид назад – стійка на лопатках – перекид назад у напівшпагат Вправи для профілактики плоскостопості.
19.02
1.Українська мова .
Тема .Змінювання іменників за числами (однина і множина). Навчаюся змінювати іменники за числами.
2. Англійська мова .
3.Математика .
Тема.Визначаємо загальну кількість одиниць розряду .
4.Інформатика .
Тема .Як вставити зображення.ZOOM
5. Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики з предметами. Положення тіла у просторі (виси та упори) із упору на низькій перекладині, обертаючись вперед, перехід у вис присівши; із упору на низькій перекладині зіскок махом назад; підтягування у висі лежачи. Акробатична комбінація: два перекиди вперед – «міст» - перекид назад – стійка на лопатках – перекид назад у напівшпагат. Вправи для розвитку еластичності м’язів.
1.Українська мова .
Тема .Спостерігаю за закінченнями іменників різних родів.
2.Математика .
Тема.Додаємо і віднімаємо трицифрові числа на основі нумерації .
3 .Літературне читання .
Тема .Де козак там і слава. Народна легенда «Звідки пішло прізвище та ім’я Богдана Хмельницького»
4. Англійська мова .
5.Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Положення тіла у просторі (виси та упори) із упору на низькій перекладині, обертаючись вперед, перехід у вис присівши; із упору на низькій перекладині зіскок махом назад; підтягування у висі лежачи. Акробатика: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши; перекиди вперед; «міст» з положення лежачи. Рухлива гра «Вгадай, чий голос?».
17.02
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙 ZOOM
Тема .Догляд за тілом.
Переглянь 👉відеопрезентацію👈👈
Виконай👀👀Гімнастику для очей .👀👀
2.Математика .
Тема.Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Додавання і віднімання круглих чисел .
4. Музичне мистецтво .
5. Літературне читання .Асинхронно .
Тема .Квіти землі окраса. Народна легенда «Легенда про сон-траву».
Комментариев нет:
Отправить комментарий