На уроках використовуються презентації з сайту
24.05
1.Я досліджую світ .
Тема .Повторення вивченого матеріалу .Патріотична вікторина.
2.Математика .
Тема.Повторення вивченого.
Виконати завдання на с.138.
3. Музичне мистецтво .
4.Англійська мова .
5. Фізична культура .
Тема . Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. ЗФП. Лазіння; подолання штучних перешкод. Пересування у положенні сидячи, зігнувши ноги (у різних напрямах). Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).
1.Я досліджую світ .
Тема .Турбуюся про здоров’я .
Переглянь відео.
2.Українська мова .
Тема .Повторення вивченого матеріалу .
3.Читання .
Тема . Читання улюблених книжок .
4. Фізична культура .
Тема.Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. ЗФП. Лазіння; подолання штучних перешкод. Пересування у положенні сіду, зігнувши ноги (у різних напрямах). Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).
22.05
1.Українська мова .
Тема . Повторення вивченого матеріалу .
2. Англійська мова .
3.Математика .
Тема. Повторення вивченого.
Виконай завдання с.139.
Повтори таблицю множення .
4.Читання .
Тема .Кіт з котами про котів .Григорій Фалькович .
5.Дизайн і технології.
Тема .Об’ємна аплікація. Робота з нитками. Прийоми складання паперу. Практичне завдання: виготовлення пташиного гнізда Підсумковий урок за рік .
Повторимо правила користування ножицями .
Практична робота
Працюємо по відео 👇👇👇 і надсилай фото робіт.
https://www.youtube.com/watch?v=XNbFoGobHPM
Бажаю тобі гарного дня і чудового настрою!
21.05
1.Читання .
Тема . Дивовижні пригоди в лісовій школі . Всеволод Нестайко .
2.Математика .
Тема. Повторення вивченого.
3. Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною
4.Інформатика .
Тема .Планування проекту
Переглянь презентацію .
https://drive.google.com/file/d/1Dwajsaevc4lFYkLLWL9vliouy7cZyLO7/view
Підручник: опрацювати с. 90-93 (ЗАВАНТАЖИТИ ПІДРУЧНИК)
Перегляньте презентацію до уроку 34 - дізнайтеся про те, що таке дослідницький проект та які проекти можна підготувати на літніх канікулах.
Виконайте навчальний проект в середовищі Скретч онлайн, користуючись посібником Скретч https://scratch.mit.edu/ideas.
5.Фізична культура .
Тема .Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. ЗФП. Лазіння; подолання штучних перешкод. Пересування у положенні сіду, зігнувши ноги (у різних напрямах). Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).
1.Я досліджую світ .
Тема .Правила безпечної поведінки під час літніх канікул .
Переглянь відео уважно.Запам'ятай правила безпечної поведінки під час літніх канікул .
👀👀Гімнастика для очей .👀👀
2.Математика .
Тема .Таблиця множення числа 8 та числа 9. Таблиця ділення на 8, на 9.
Переглян відео.Виконай завдання .
5.Образотворче мистецтво .
Тема .Виставка робіт.
17.05
1.Я досліджую світ .
Тема .Я дружу з природою.
Переглянь відео .
2.Математика .
Тема.Діагностуваьна робота № 8.
Виконай діагностувальну роботу с.27-28 .
3. Музичне мистецтво .
4.Англійська мова .
5. Фізична культура .
Тема . Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. ЗФП. Лазіння; подолання штучних перешкод. Пересування у положенні сидячи, зігнувши ноги (у різних напрямах).Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).
Загально-розвивальні вправи зі скакалкою.
Пересування у положенні сидячи .
16.05
1.Я досліджую світ .
Тема .Я дружу з природою .
Пееглянь відео .
👀👀Гімнастика для очей .👀👀
Виконай завдання в зошиті с.63.
2.Українська мова .
Тема .Поняття про текст .
3.Читання .
Тема . Позакласне читання .Виставка улюблених книжок .
4. Фізична культура .
Тема. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. ЗФП. Лазіння; подолання штучних перешкод. Пересування у положенні сидячи, зігнувши ноги (у різних напрямах).Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).
Загально-розвивальні вправи зі скакалкою.
Пересування у положенні сидячи .
Прочитай текст
Красиві слова і красиве діло
Серед поля стоїть маленька хатина. Її побудували, щоб у негоду люди могли сховатися й пересидіти в теплі.
Одного разу серед літнього дня захмарило й пішов дощ. А в лісі в цей час було троє хлопців. Вони сховалися в хатинці й дивилися, як з неба ллє, мов з відра.
Коли це бачать: до хатини біжить ще один хлопчик. Незнайомий. Мабуть, з іншого села. Одежа на ньому була мокра, як хлющ. Він тремтів од холоду.
І ось перший із тих хлопців, які сиділи в сухому одязі, сказав:
— Як же ти змок на дощі! Мені жаль тебе...
Другий теж промовив красиві й жалісливі слова:
— Як страшно опинитися в зливу серед поля! Я співчуваю тобі...
А третій не сказав ні слова. Він мовчки зняв із себе сорочку й дав її змоклому хлопчикові. Той скинув мокру сорочку й одягнув суху.
Гарні не красиві слова. Гарні — красиві діла.
(В.Сухомлинський)
ЗАВДАННЯ:
1. До якого жанру відноситься даний твір?
а) вірш
б) казка
в) оповідання
2. Обери правильне міркування. Головна думка твору:
а) Добре, що у лісі є хатина, де можна сховатись від дощу.
б) Людина красна не словами, а добрими ділами.
в) Потрібно соромити тих, хто не слідкує за прогнозом погоди.
3. Встановіть послідовність подій у творі. Прономеруй.
£ Хлопці сховались в хатинці у лісі і побачили, як до хатини прибіг ще один хлопчик.
£ Третій хлопець зняв з себе суху сорочку і дав її змоклому хлопчику.
£ Одного дня троє хлопців гуляли лісом і раптом пішов дощ.
£ Двоє хлопців поспівчували тому, хто змок на дощі.
4. Поміркуй та продовж думку.
Гарні – красиві діла, а не слова. Так говорять _____________________________
____________________________________________________________________
Результат діагностичної роботи | Значні успіхи | Помітний прогрес | Результат з допомогою | Потреба уваги та допомоги |
Самоаналіз |
|
|
|
|
5.Дизайн і технології.
Тема .Макет. Робота з ножицями. Мистецтво складання паперу. Способи кріплення елементів. Практичне завдання: рюкзак.
Повторимо правила користування ножицями .
Практична робота
Працюємо по відео 👇👇👇 і надсилай фото робіт.
https://www.youtube.com/watch?v=eBlslVQyAAU
Бажаю тобі гарного дня і чудового настрою!
14.05
1.Читання .
Тема .Суниці для Лесі .Марія Пономаренко .
1.Гра «Шифрувальники»
ни ці Су я д л с Л і е
2.Прочитай текст вслух.
- Скільки абзаців у тексті?
- Коли і де відбувалися описувані події?
- Скільки в оповіданні дійових осіб?
3.Прочитай мовчки і дай відповіді на запитання .
- До чого закликає нас автор оповідання?
- Чого навчає мене оповідання М.Пономаренко?
- Що тебе найбільше схвилювало?
- Як можна продовжити це оповідання?
4.Підсумок уроку.
-Що нового дізналися на сьогоднішньому уроці?
-Що було найцікавішим?
-Що найбільше вразило?
2.Математика .
Тема. Таблиця множення числа 7. Таблиця ділення на 7.
3. Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною
4.Інформатика .
Тема .Виконання колективного навчального проєкту.
Переглянь презентацію .
https://drive.google.com/file/d/1wmsBlfmjSZZ-zl8v5w3ex0ohk1c45Nh1/view
Підручник: опрацювати с. 88-90 (ЗАВАНТАЖИТИ ПІДРУЧНИК)
Пригадайте, з чого складається середовище для програмування Скретч, та як працювати у цьому середовищі
Виконайте навчальний проект в середовищі Скретч онлайн, користуючись посібником Скретч https://scratch.mit.edu/ideas.
5.Фізична культура .
Тема .ЗРВ в русі ЗФП. Прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах; пружні похитування у положенні випаду; прогинання тулуба у положенні лежачи на животі. Різновиди ходьби та бігу зі зміною напрямку руху. Підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата).
Виконай ЗРВ з м’ячами.
Ознайомся .
1.Я досліджую світ .
Тема .Що можна побачити, почути і відчути влітку?
Переглянь відео .
https://www.youtube.com/watch?v=Ymzx2isGqBE
Намалюй малюнок на літню тематику .
2.Математика .
Тема .Складені задачі на кратне порівняння.
Переглянь відео .Запиши в зошит рішення задач.
1 . Прочитай вірш с.21.
2 . Словникова робота.
Агроном – спеціаліст у галузі сільськогосподарського виробництва.
3 . Повчися читати слова:
Тулиться працює
Турботливість рідненької
Зелененький української
4 . Прослухай пісню 👉👉 Наталії Май «Пісня про маму»
5.Образотворче мистецтво .
Тема .Потішні тваринки. Виліпи мишеня з пластиліну.
Переглянь відео .
https://www.youtube.com/watch?v=XZgpcWXs7ec
Повтори правила роботи з пластиліном.
- Розминати і розгортати пластилін потрібно на дощечці;
- Розрізати пластилін стекою;
- Невикористаний пластилін класти в клітинку упаковки;
- Після завершення роботи з пластиліном витирати руки вологою серветкою;
- Не бери пластилін до рота;
- Не торкайся брудними руками обличчя, очей,
- одягу.
- Виконай практичну роботу .
10.05
1.Я досліджую світ .
Тема .Кольорові сторінки природи: літо.
Переглянь відеопрезентацію.Виконай практичну частину.
https://www.youtube.com/watch?v=NjN9vSdT0B4
Виконай завдання в зошиті с.62.
2.Математика .
Тема.Таблиця множення числа 6. Таблиця ділення на 6.
Переглядай відео і виконуй завдання .
https://www.youtube.com/watch?v=z2WP_qvIWwQ
3. Музичне мистецтво .
4.Англійська мова .
5. Фізична культура .
Тема . ЗРВ з м’ячами. ЗФП. Біг із пришвидшеннями за сигналом. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні, удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться; ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).
Виконай ЗРВ з м’ячами.
Ознайомся .
09.05
1.Я досліджую світ .
Тема .Діагностувальна робота .7.
Виконай завдання с.23-24.
2.Українська мова .
Тема .Зв'язок слів у реченні .
3.Читання .
Тема . Довгожданний лист.За Анатолієм Григоруком .
4. Фізична культура .
Тема.ЗРВ з м’ячами. ЗФП. Біг із пришвидшеннями за сигналом. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні, удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться; ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).
Виконай ЗРВ з м’ячами.
Ознайомся .
08.05
1.Українська мова .
Тема . Звя'зок слів у реченні .
2. Англійська мова .
3.Математика .
Тема. Кратне порівняння.
4.Читання .
Тема .Новий м'яч.Олег Буцень .
Ознайомся з автором .
5.Дизайн і технології.
Тема .Макет. Робота з ножицями. Мистецтво складання паперу. Способи кріплення елементів. Практичне завдання: рюкзак .
Повторимо правила користування ножицями .
Практична робота
Працюємо по відео 👇👇👇 і надсилай фото робіт.
Бажаю тобі гарного дня і чудового настрою!
07.05
1.Читання .
Тема .Довгожданний лист.За Анатолієм Григоруком .
2.Математика .
Тема. Розв’язування задач. Задачі, що містять просту задачу на збільшення або зменшення числа у кілька разів.
👀👀Гімнастика для очей .👀👀
3. Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною
4.Інформатика .
Тема .Виконання колективного навчального проєкту.
Переглянь презентацію .
https://drive.google.com/file/d/1wmsBlfmjSZZ-zl8v5w3ex0ohk1c45Nh1/view
Підручник: опрацювати с. 88-90 (ЗАВАНТАЖИТИ ПІДРУЧНИК)
Пригадайте, з чого складається середовище для програмування Скретч, та як працювати у цьому середовищі
Виконайте навчальний проект в середовищі Скретч онлайн, користуючись посібником Скретч https://scratch.mit.edu/ideas.
5.Фізична культура .
Тема .ЗРВ з м’ячами. ЗФП. Біг із пришвидшеннями за сигналом. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні, удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться; ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).
Виконай ЗРВ з м’ячами.
Ознайомся .
1.Я досліджую світ .
Тема .Проводимо дослідження. Чи є біля школи небезпечні місця?
Переглянь відеоурок .
👀👀Гімнастика для очей .👀👀
2.Математика .
Тема .Таблиця множення числа 5. Таблиця ділення на 5.
3.Українська мова .
Тема .Діагностувальна робота .Диктант.
Прослухайте текст і запишіть під диктовку .
03.05
1.Я досліджую світ .
Тема .Безпека там, де ти живеш .
Переглянь відео .
👀👀Гімнастика для очей .👀👀
Виконай завдання в зошиті .
2.Математика .
Тема.Збільшення або зменшення числа у кілька разів.
3. Музичне мистецтво .
4.Англійська мова .
5. Фізична культура .
Тема . О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–
Виконай ЗРВ в русі.
Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–
Ознайомся з метанням малого м’яча з-за голови на дальність.
02.05
1.Я досліджую світ .
Тема .Турбуюся про здоров’я .
Переглянь відео .
2.Українська мова .
Тема . Розвиток мовлення .Афіша .
3.Читання .
Тема . Вчуся у мами .Олег Орач. С 21
1 . Прочитай вірш с.21.
2 . Словникова робота.
Агроном – спеціаліст у галузі сільськогосподарського виробництва.
3 . Повчися читати слова:
Тулиться працює
Турботливість рідненької
Зелененький української
4 . Прослухай пісню 👉👉 Наталії Май «Пісня про маму»
4. Фізична культура .
Тема..О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–
Виконай ЗРВ в русі.
Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–
Ознайомся з метанням малого м’яча з-за голови на дальність.
01.05
1.Українська мова .
Тема . Зв'язок слів у реченні .
2. Англійська мова .
3.Математика .
Тема. Задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць.
4.Читання .
Тема .Суниці для Лесі .Марія Пономаренко .
1.Гра «Шифрувальники»
ни ці Су я д л с Л і е
2.Прочитай текст вслух.
- Скільки абзаців у тексті?
- Коли і де відбувалися описувані події?
- Скільки в оповіданні дійових осіб?
3.Прочитай мовчки і дай відповіді на запитання .
- До чого закликає нас автор оповідання?
- Чого навчає мене оповідання М.Пономаренко?
- Що тебе найбільше схвилювало?
- Як можна продовжити це оповідання?
4.Підсумок уроку.
-Що нового дізналися на сьогоднішньому уроці?
-Що було найцікавішим?
-Що найбільше вразило?
5.Дизайн і технології.
Тема .Прийоми складання паперу. Шаблон. Робота з кольоровим папером. Вітальна листівка до Великодня. Практичне завдання: виготовлення великодніх курчат.
Повторимо правила користування ножицями .
Практична робота
Працюємо по відео 👇👇👇 і надсилай фото робіт.
https://www.youtube.com/watch?v=3gk6AUQd-jU
Бажаю тобі гарного дня і чудового настрою!
30.04
1.Читання .
Тема .Новий м'яч.Олег Буцень .
Ознайомся з автором .
2.Математика .
Тема. Таблиця множення числа 4. Таблиця ділення на 4.
3. Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною
4.Інформатика .
Тема .Колективний навчальний проект .
Переглянь презентацію .
https://drive.google.com/file/d/1gugieiTA2AJqVvk0MVK2pPAUfA9iCy92/view
Підручник: опрацювати с. 88-90 (ЗАВАНТАЖИТИ ПІДРУЧНИК)
Перегляньте презентації до уроків:
презентація до уроку 32 - ознайомтеся з інформацією про те, як можна працювати над проектом разом з однокласниками
Виконайте навчальний проект в середовищі Скретч онлайн, користуючись посібником Скретч https://scratch.mit.edu/ideas.
5.Фізична культура .
Тема .О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–
Виконай ЗРВ в русі.
Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–
Ознайомся з метанням малого м’яча з-за голови на дальність.
1.Я досліджую світ .
Тема .Ти ростеш і змінюєшся . .
1)Переглянь відеопрезентацію .
2)Виконай завдання в зошиті с.58.
2.Математика .
Тема .Задачі на різницеве порівняння.
5.Образотворче мистецтво .
Тема .Вітрильник на морі. Виготовлення аплікацію «Вітрильник а морі».
Переглянь порядок виконання роботи .
Повтори правила користування ножицями .
26.04
2.Математика .
Тема.Задачі на знаходження різниці, що містять просту задачу на конкретний зміст частки.
3. Музичне мистецтво .
4.Англійська мова .
5. Фізична культура .
Тема . ЗРВ в русі. ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–
Виконай ЗРВ в русі.
Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–
25.04
1.Я досліджую світ .
Тема .Діагностувальна робота 6.
Виконай самостійно роботу в зошиті с.21-22.
Оціни результат роботи .
2.Українська мова .
Тема .Діагностувальна робота . Списування .
Спиши текст .
Рушник
В Україні здавна вишивали рушники. Жодне свято не обходилось без них. Рушники на стінах, на образах, на паляниці хліба. Готуючись до заміжжя, вишивала свої рушники і наречена. У кожній місцевості свої кольори, свої орнаменти.
Рушник – це символ нашого народу, це оберіг роду. І найкращий той, що вишивала мама.
3.Читання .
Тема . Як я придумала перший вірш .Наталя Забіла .
1.Знайомся!
Наталя Забіла
Наталя Забіла -
українська дитяча письменниця (1903–1985). Однією з найкращих її книжок є цикл віршованих оповідань «Ясоччина книжка» (1934).
Народилася в Санкт-Петербурзі в дворянській родині.
Наталя вже в дитинстві, під впливом Шевченкових творів, бралася писати вірші. 1917 року її родина переїздить до України й оселяється в невеличкому селищі Люботин (нині Харківської області). Оскільки батько з ними не поїхав, старшим дітям довелося працювати, щоб якось вижити. Наталя закінчує прискорений курс гімназії, декілька років вчителює в селі під Харковом. Учительська робота неабияк вплинула на її творчий вибір. 1925 року Наталя Забіла закінчує історичне відділення Харківського інституту народної освіти, а впродовж студентських років пише твори для дітей – прозу та поезію.
Після закінчення інституту працювала в редакції журналу «Нова книга», в Українській книжковій палаті. 1926 року вийшла її перша книжка поезій «Далекий край», а 1927-го – перша книжка для дітей: оповідання «За волю» та «Повість про Червоного звіра». Видавши 1928 року віршоване оповідання для малюків «Про маленьку мавпу», Наталя Забіла остаточно стає на шлях творення дитячої літератури. 1930 року вона повністю переходить на творчу роботу, – у ті часи це було престижно й давало багато можливостей для письменника, якщо той був членом Спілки письменників.
У роки війни Наталя Забіла жила й працювала в Казахстані. Повернувшись до України, очолювала Харківську письменницьку організацію, до 1947 року редагувала журнал «Барвінок». Усього в доробку письменниці близько двох сотень книжок для дітей, переважно для дошкільного та молодшого шкільного віку, та багато перекладів дитячої літератури на українську.
1988 року редакція дитячого журналу «Малятко» заснувала Літературну премію імені Наталі Забіли за найкращий літературний твір та найкраще ілюстрування. Свого часу її лауреатами стали Павло Глазовий, Василь Чухліб, Анатолій Григорук, Вадим Скомаровський, Тамара Коломієць, Наталка Поклад. Традиційним стало вручення премії у Національному музеї літератури Україн
2. Прочитай текст с.130-131.
3. Перевір себе:
- Чим малювали й розфарбовували свої малюнки діти?
4. Фізична культура .
Тема.ЗРВ в русі. ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–
Виконай ЗРВ в русі.
Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–
24.04
1.Українська мова .
Тема . Головні члени речення .
2. Англійська мова .
3.Математика .
Тема. Таблиця множення числа 3. Таблиця ділення на 3.
4.Читання .
Тема .Чотири квіточки .Лідія Компанієць .
Переглядай відео виконуючи завдання .
Прочитай вірш с.125.
Намалюй свою квіточку.
5.Дизайн і технології.
Тема .Макет. Робота з ножицями. Мистецтво складання паперу. Способи кріплення елементів. Практичне завдання: рюкзак .
Повторимо правила користування ножицями .
Практична робота
Працюємо по відео 👇👇👇 і надсилай фото робіт.
https://www.youtube.com/watch?v=eBlslVQyAAU
23.04
1.Читання .
Тема .Липка .Платон Воронько .
Ознайомся з біографією Платона Воронько .
Прослухай вірш .
👀👀Гімнастика для очей .👀👀
До кого звертається липка ?
Як би ти відповів деревцю?
2.Математика .
Тема. Таблиця множення числа 3. Таблиця ділення на 3.
3. Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною
4.Інформатика .
Тема .Навчальний проект .
Переглянь презентацію .
https://drive.google.com/file/d/1-XsebUP4KYjgBJ8EL_T98ldyXufg74Rl/view
Підручник: опрацювати с. 86-87 (ЗАВАНТАЖИТИ ПІДРУЧНИК)
Перегляньте презентацію до уроку. https://drive.google.com/file/d/1-XsebUP4KYjgBJ8EL_T98ldyXufg74Rl/view
Пропоную переглянути мотивуючий мультик "Корисні підказки 2. Де ховаються таланти" (ПЕРЕГЛЯНУТИ МУЛЬТФІЛЬМ)
Сплануйте навчальний проект в середовищі Скретч онлайн, користуючись посібником Скретч https://scratch.mit.edu/ideas.
Можна скористатися простими проектами та змінити їх код, щоб зробити деякі зміни і додати ваші ідеї: https://scratch.mit.edu/starter-projects .
5.Фізична культура .
Тема . ЗРВ в русі. ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–
Виконай ЗРВ в русі.
Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–
1.Я досліджую світ .
Тема .Проводимо дослідження. Які товари з України відправляють за кордон?
Переглянь відео .
2.Математика .
Тема .Знаходження невідомого множника. Знаходження невідомого діленого або дільника.
Виконай завдання № 3 С.121 .
5.Образотворче мистецтво .
Тема .Будиночок у горах. Виконай аплікацію «Будиночок у горах» за зразком або власним задумом .с.60
Переглянь послідовність виконання роботи .
👀👀Гімнастика для очей .👀👀
Виконай аплікацію .
19.04
2.Математика .
Тема.Задачі на знаходження суми, що містять просту задачу на конкретний зміст добутку.
3. Музичне мистецтво .
4.Англійська мова .
5. Фізична культура .
Тема . ЗРВ в русі. ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–
Виконай ЗРВ в русі .
18.04
1.Я досліджую світ .
Тема .Світ різноманітний .
Переглянь відео .
2.Українська мова .
Тема .Спонукальні речення .
3.Читання .
Тема . Змагання — справа серйозна. О. Павлова «Якби я мав такі кросівки...»
Переглянь презентацію.
4. Фізична культура .
Тема. ЗРВ в русі. ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–
Виконай ЗРВ в русі .
Ознайомся з різновидами бігу .
1.Українська мова .
Тема . Розвиток мовлення.Опис ведмедя .
Прочитай текст с.76.
2. Англійська мова .
3.Математика .
Тема.Складені задачі на знаходження остачі, що містять просту задачу на конкретний зміст добутку.
4.Читання .
Тема .Дивний звір .Галина Малик.
5.Дизайн і технології.
Тема .Об’ємна аплікація з картону та ґудзиків. Послідовність виготовлення об’ємної аплікації з використанням ґудзиків. Пришивання ґудзиків. Робота з голкою та нитками. Практичне завдання: пришиваємо ґудзики.
Повторимо правила користування голкою .
Практична робота
Працюємо по відео 👇👇👇 і надсилай фото робіт.
https://www.youtube.com/watch?v=Y6hs-JtE_zc
Бажаю тобі гарного дня і чудового настрою!
1.Читання .
Тема .Дивний звір .Галина Малик.
2.Математика .
Тема. Таблиця множення числа 2. Таблиця ділення на 2.
3. Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною
4.Інформатика .
Переглянь презентацію .
https://drive.google.com/file/d/19ZMUuF0KHoDdPdtiCs0UF6KCLrPgcaPU/view
Підручник: опрацювати с. 83-85 (ЗАВАНТАЖИТИ ПІДРУЧНИК)
Виконайте завдання на слайді 21 (можна працювати зі Скретч онлайн за посиланням https://scratch.mit.edu) - це завдання розміщено також на с.85 підручника.
Попрацюйте з завданнями Курсу 1 на сайті Студії Коду https://studio.code.org/s/course1 .
5.Фізична культура .
Тема .Виконай ЗРВ в русі .
Ознайомся з різновидами бігу .
1.Я досліджую світ .
Тема .Проводимо дослідження. Хто із славетних людей народився у нашому місті (селі)?
Переглянь відео .
2.Математика .
Тема .Діагностувальна робота № 7.
Переглянь і опрацюй презентацію .
5.Образотворче мистецтво .
Тема .Подорож до Європи. Намалюй автомобілі, якими би ти хотів мандрувати країнами Європи.
12.04
1.Я досліджую світ .
Тема .Славетні українці. Проводимо дослідження. Хто з митців прославив Україну в світі?
Ознайомтеся з відомими українцями в галузі мистецтва .
2.Математика .
Тема.Правила порядку виконання дій у виразах.
3. Музичне мистецтво .
4.Англійська мова .
5. Фізична культура .
Тема . Загально-розвивальні вправи в русі. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи Вправи з м'ячем. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по д.узі, між стійками).
Виконай загально-розвивальні вправи в русі.
Вправи з м'ячем.
11.04
1.Я досліджую світ .
Тема .Славетні українці. Проводимо дослідження. Хто прославив Україну в світі в різних видах спорту?
Переглянь відео .
2.Українська мова .
Тема .Розповідні речення .
3.Читання .
Тема . Загадкова історія .Дмитро Кузьменко .
4. Фізична культура .
Тема.О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи в русі. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).
Виконай загально-розвивальні вправи в русі.
10.04
1.Українська мова .
Тема . . Види речень. Розвиток мовлення. Пишу смс-повідомлення.
2. Англійська мова .
3.Математика .
Тема. Ділення на рівні частини.
4.Читання .
Тема . Загадкова історія .Дмитро Кузьменко .
5.Дизайн і технології.
Тема .Аплікація паперу. Робота з кольоровим папером. Мистецтво складання паперу. Практичне завдання: Летить мій вітрильник .
Повторимо правила користування ножицями .
Практична робота
Працюємо по відео 👇👇👇 і надсилай фото робіт.
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=DepCZehyxZg
Бажаю тобі гарного дня і чудового настрою!
09.04
1.Читання .
Тема .Український віночок .Ольга Кириченко .
Український вінок – це не просто прикраса.
Це - символ добра і чудовий оберіг нашої української культури.
А ще в ньому прихована чарівна сила любові до рідної землі.
Віночок – це плетене коло із квітів, листя, гілок.
Якщо ти хочеш узнати ще щось нове і цікаве про український вінок, то прочитай текст «Український віночок», що склала письменниця Ольга Кириченко
Перевір себе .
1.Коричнева стрічка – символ…
2. Жовта стрічка – символ…
любові сонця |
3. Зелена стрічка – символ…
4. Голубі стрічки – символ…
2.Математика .
Тема. Множення та ділення на 10.
Користуючись правилом ,виконай вирази с.114 №2,3 ,4,5.
3. Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною
4.Інформатика .
Тема .Складання власних графічних алгоритмів .
Переглянь презентацію .
Підручник: опрацювати с. 80-82 (ЗАВАНТАЖИТИ ПІДРУЧНИК)
Виконайте завдання на слайді 23 (можна працювати зі Скретч онлайн за посиланням https://scratch.mit.edu) - це завдання розміщено також на с.82 підручника.
Спробуйте самостійно виконати завдання на слайді 24.
5.Фізична культура .
Тема .Загально-розвивальні вправи в русі. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку впередЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).
Виконай загально-розвивальні вправи в русі.
1.Я досліджую світ .
Тема .Славетні українці. Проводимо дослідження. Хто прославив Україну в світі в різних галузях науки?
Переглянь відео .
2.Математика .
Тема .Ділення з нулем та одиницею.
В яку пору рок відбувається подія ?
Бажаю гарно і безпечно провести час.
29.03
1.Я досліджую світ .
Тема .Проводимо дослідження. Які визначні місця Києва вас зацікавили?
Перглянь відео .
Які визначні місця Києва вас зацікавили?
2.Математика .
Тема.Переставний закон множення. Множення з нулем та одиницею.
Перелянь відео .Виконай в зошиті вираз № 5,6.
3. Музичне мистецтво .
4.Англійська мова .
5. Фізична культура .
Тема . О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Пружні нахили в положенні сидячи. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи.Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться.
Переглянь і виконай .
1. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою.
2. Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться.
28.03
1.Я досліджую світ .
Тема .Київ — столиця України .
Переглянь відео .
Виконай завдання в зошиті с.52 .
2.Українська мова .
Тема .Розвиток мовлення .Запрошення .
3.Читання .
Тема . Думай про наслідки. «День народження» (за 0. Радушинською).Продовження .
https://drive.google.com/file/d/1Q_R0aCQrWX_3htqraPmQMw-GKDSnteQc/view
4. Фізична культура .
Тема.О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Пружні нахили в положенні сидячи. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи.Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться.
Переглянь і виконай .
1. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою.
2. Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться.
27.03
1.Українська мова .
Тема . Службові слова .
2. Англійська мова .
3.Математика .
Тема. Назви компонентів та результатів дій множення й ділення.
Переглянь відео і запиши в зошит №5 ,6,
Запам'ятай !!!
4.Читання .
Тема .Думай про наслідки. «День народження» (за 0. Радушинською)
5.Дизайн і технології.
Тема .Робота з папером та кольоровими нитками. Плетіння кіс із ниток. Способи кріплення елементів. Практичне завдання: «Ми перукарі-модельєри»
Повторимо правила користування клеєм .
Практична робота
Працюємо по відео 👇👇👇 і надсилай фото робіт.
https://www.youtube.com/watch?v=vDCwzrsq3Jc
Бажаю тобі гарного дня і чудового настрою!
26.03
1.Читання .
Тема .Чому квіти верби називають котиками? Н. Кир’ян «Котики». Робота з дитячою книжкою.
За діаграмою Венна порівняй котика з вербовими котиками. Визнач за якою ознакою вони однаково називаються.
Слова для довідок:тварина, рослина, мурличе, сіреньке, м’якеньке, розпускається...
Прочитай текст .
- Яку назву має казка?
- Про яких котиків розповідається в казці?
- Для чого люди дарують квіти?
2.Математика .
Тема. Математичні вирази: добуток і частка.
Рефлексія .Продовжи речення .
3. Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною
4.Інформатика .
Тема .Графічний редактор середовища Скретч. Створення малюнків з готовими алгоритмами .
Підручник 📗📗📘📘📙📙📓📓
1) Переглянь навчальне відео і спробуй виконати його практичну частину.
👀👀Гімнастика для очей .👀👀
Перевір себе.
5.Фізична культура .
Тема .О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Пружні нахили в положенні сидячи. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи.Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться.
Переглянь і виконай .
1. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою.
2. Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться.
1.Я досліджую світ .
Тема .Проводимо дослідження. Що виготовляють або вирощують у нашому краї.
Переглянь відео .
Намалюй рослини ,які ти бачив на полях і зроби підпис.
2.Математика .
Тема .Арифметична дія ділення.
5.Образотворче мистецтво .
Тема .Орнамент для писанки. Прикрась писанки геометричним або рослинним орнаментами та розфарбуй їх.
Переглянь відео .
Виконай малюнок в альбомі с.55.
22.03
1.Я досліджую світ .
Тема .Пізнаю свій край .
2.Математика .
Тема.Арифметична дія множення.
3. Музичне мистецтво .
4.Англійська мова .
5. Фізична культура .
Тема . О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–
Виконай ЗРВ в русі.
21.03
1.Я досліджую світ .
Тема .Державні символи України .
https://learningapps.org/watch?v=pwh5ncs9520
2.Українська мова .
Тема .Службові слова.
3.Читання .
Тема .
4. Фізична культура .
Тема.О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–
Виконай ЗРВ в русі.
20.03
1.Українська мова .
Тема . Діагностувальна роботПеревірка мовних знань і вмінь з теми "Прикметник" і "Дієслово"
1. Прикметники – це
А слова – назви предметів; Б слова – ознаки предметів;
В слова, що означають дію предмета.
2. Дієслово відповідає на питання:
А що робить?, що роблять? Б який?, яка?, яке?, які?. В хто?, що?
3. В якому рядку записані дієслова?
А сонце, пташка, сніг;
Б летить, падає, світить;
В яскраве, білий, красива.
4.Утвори прикметники від поданих іменників за зразком
Холод – холодний _______________________
Зима - ________________________
Радість - ______________________
Сміх - _________________________________
5. Добери дієслова протилежні за значенням
Біжить - ____________________, сумує - ________________________
.6.Прочитай речення. Випиши в окремі колонки прикметники та дієслова.
У Віки живе маленький котик Сніжок. Шерсть у нього пухнаста та довга. Лапки м'якенькі. Ходить котик тихо. Віка любить з ним гратися.
Прикметники Дієслова
__________________ _________________
__________________ _________________
__________________ _________________
__________________ _________________
Самооцінювання.
Як тобі було виконувати завдання? | Мені було дуже легко. | Мені була потрібна допомога вчителя. | Мені було дуже складно. |
| | | |
2. Англійська мова .
3.Математика .
Тема. Розв’язування задач.
4.Читання .
Тема .Олесь Орач.Хто де живе .
5.Дизайн і технології.
Тема .Виготовлення штучних квітів об’ємної форми. Матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення штучних квітів об’ємної форми. Робота з папером та дерев’яними паличками. Практичне завдання: дивовижні лінії
Повторимо правила користування ножицями .
Практична робота
Працюємо по відео 👇👇👇 і надсилай фото робіт.
https://www.youtube.com/watch?v=rlEDeoPyhiA
Бажаю тобі гарного дня і чудового настрою!
19.03
1.Читання .
Тема .Як вчинити правильно? А. Туз «Про Михася та Люка Скайвокера». Робота з дитячою книжкою.
Переглянь відео .
Про кого йдеться в оповіданні?
Я можу помилитися, але, здається, Дмитрик був щедрим другом?
Як хлопчики проводили час на перерві?
Що ви порадили б Михасеві?
Чому Михася більше не тішила фігурка Люка Скайвокера?
Як потрібно було вчинити Михасеві, щоб не обманювати друга і водночас мати можливість погратися іграшкою довше? Що можна порадити всім?
Рефлексія .
2.Математика .
Тема. Додавання і віднімання однакових чисел.
3. Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною
4.Інформатика .
Тема .Середовище програмування Скретч .
Підручник 📗📗📘📘📙📙📓📓
1) Переглянь навчальне відео і спробуй виконати його практичну частину.
Перевір себе.
5.Фізична культура .
Тема .О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–
Виконай ЗРВ в русі.
Біг у чергуванні з ходьбою до
18.03
1.Я досліджую світ .
Тема .Діагностувальна робота .5
Перевір свої знання .
Виконай роботу в зошиті с.18-20.
2.Математика .
Тема .Віднімання однакових чисел.
15.03
1.Я досліджую світ .
Тема .Святковий календар весни ..
Весна багата весняними святами й обрядами; за народним календарем новий рік розпочинався навесні; за допомогою обрядів люди намагалися прискорити настання весни, тепла.
Переглянь відео .
Рефлексія. Вправа «Не хочу хвалитися, але я...»
2.Математика .
Тема. Додавання однакових чисел.
3. Музичне мистецтво .
4.Англійська мова .
5. Фізична культура .
Тема . О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметівЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Зупинки м’яча, що котиться.
Виконай загально-розвивальні вправи без предметів.
Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Зупинки м’яча, що котиться.
14.03
1.Я досліджую світ .
Тема .Ґрунт. Властивості, значення. Дослідження складу ґрунту ..
Переглянь відео .
Виконай завдання в зошиті с.48 .
2.Українська мова .
Тема .Слова-назви дій .
Згадайте ,що таке синоніми і антоніми .
Перевір себе.
Виконай інтерактивне завдання .
https://learningapps.org/watch?v=pb5ykv8jj21
3.Читання .
Тема . Тарас Шевченко Світає...
Прочитай виразно вірш с.64 .
🙌🙆Руханка .🙆🙌
4. Фізична культура .
Тема.О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметівЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Зупинки м’яча, що котиться.
Виконай загально-розвивальні вправи без предметів.
Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Зупинки м’яча, що котиться.
Комментариев нет:
Отправить комментарий