Завдання для дистанційної роботи 2-Б клас 2023-2024 навч .рік










На уроках використовуються презентації з сайту


З 29.05.розпочинаються літні канікули.


24.05

1.Я досліджую світ .

Тема .Повторення вивченого матеріалу .Патріотична вікторина.

https://www.youtube.com/watch?v=V7odaIvX6ok

2.Математика .

Тема.Повторення вивченого.

Виконати завдання на с.138.

3. Музичне мистецтво .Урок з Оксаною Григорівною .

Перейди за посиланням .


4.Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною

Перейди за посиланням .

5. Фізична культура .

Тема .   Загально-розвивальні вправи зі скакалкою.  ЗФП. Лазіння; подолання штучних перешкод. Пересування у положенні сидячи, зігнувши ноги (у різних напрямах).  Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).

 Загально-розвивальні вправи зі скакалкою.


Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому.

Бажаю тобі гарного дня і чудового настрою!




23.05

1.Я досліджую світ .

Тема .Турбуюся про здоров’я .

Переглянь відео.

👀👀Гімнастика для очей .👀👀


2.Українська мова .

Тема .Повторення вивченого матеріалу .

3.Читання .

Тема . Читання улюблених книжок .

4. Фізична культура .

Тема.Загально-розвивальні вправи зі скакалкою.  ЗФП. Лазіння; подолання штучних перешкод. Пересування у положенні сіду, зігнувши ноги (у різних напрямах).  Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).

Загально-розвивальні вправи зі скакалкою.


Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому.

22.05

1.Українська мова .

Тема . Повторення вивченого матеріалу .

Перевір знання з теми речення .


2. Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною

Перейди за посиланням .


3.Математика .

Тема. Повторення вивченого.

Виконай завдання с.139.

Повтори таблицю множення .

4.Читання .                                                                        

Тема .Кіт з котами про котів .Григорій Фалькович .



🙌🙆Руханка .🙆🙌

 





5.Дизайн і технології.

Тема .Об’ємна аплікація. Робота з нитками. Прийоми складання паперу. Практичне завдання:  виготовлення пташиного гнізда Підсумковий урок за рік .

Повторимо правила користування ножицями .


Практична робота
Працюємо по відео 👇👇👇 і надсилай фото робіт.


 https://www.youtube.com/watch?v=XNbFoGobHPM

Бажаю тобі гарного дня і чудового настрою!

21.05

1.Читання .

Тема . Дивовижні пригоди в лісовій школі . Всеволод Нестайко .








2.Математика .

Тема. Повторення вивченого.










Виконати вирази с.137 № 4.



3. Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною

Перейди за посиланням .

4.Інформатика .

Тема .Планування проекту

Переглянь презентацію .

https://drive.google.com/file/d/1Dwajsaevc4lFYkLLWL9vliouy7cZyLO7/view

 👀👀Гімнастика для очей .👀👀

  1. Підручник: опрацювати с. 90-93 (ЗАВАНТАЖИТИ ПІДРУЧНИК)

  2. Перегляньте презентацію до уроку 34 - дізнайтеся про те, що таке дослідницький проект та які проекти можна підготувати на літніх канікулах.

  3. Виконайте навчальний проект в середовищі Скретч онлайн, користуючись посібником Скретч https://scratch.mit.edu/ideas.



5.Фізична культура .

Тема .Загально-розвивальні вправи зі скакалкою.  ЗФП. Лазіння; подолання штучних перешкод. Пересування у положенні сіду, зігнувши ноги (у різних напрямах).  Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).

Загально-розвивальні вправи зі скакалкою.


Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому.


20.05

1.Я досліджую світ .

Тема .Правила безпечної поведінки під час літніх канікул .

Переглянь відео уважно.Запам'ятай правила безпечної поведінки під час літніх канікул .


👀👀Гімнастика для очей .👀👀

2.Математика .

Тема .Таблиця множення числа 8 та числа 9. Таблиця ділення на 8, на 9.

Переглян відео.Виконай завдання .



3.Українська мова .

Тема .Типи текстів .




👀👀Гімнастика для очей .👀👀










4.Читання .
Тема .Робота з дитячою книжкою:енциклопедії для дітей .











5.Образотворче мистецтво .

Тема .Виставка робіт.

17.05

1.Я досліджую світ .

Тема .Я дружу з природою.

Переглянь відео .



2.Математика .

Тема.Діагностуваьна робота № 8.

Виконай діагностувальну роботу с.27-28 .

3. Музичне мистецтво .Урок з Оксаною Григорівною .

Перейди за посиланням .


4.Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною

Перейди за посиланням .

5. Фізична культура .

Тема .   Загально-розвивальні вправи зі скакалкою.  ЗФП. Лазіння; подолання штучних перешкод. Пересування у положенні сидячи, зігнувши ноги (у різних напрямах).Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками). 

Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. 


Пересування у положенні сидячи .


16.05

1.Я досліджую світ .

Тема .Я дружу з природою .

Пееглянь відео .


👀👀Гімнастика для очей .👀👀
Виконай завдання в зошиті с.63.

                                                             

2.Українська мова .

Тема .Поняття про текст .


3.Читання .

Тема . Позакласне читання .Виставка улюблених книжок .

4. Фізична культура .

Тема.  Загально-розвивальні вправи зі скакалкою.  ЗФП. Лазіння; подолання штучних перешкод. Пересування у положенні сидячи, зігнувши ноги (у різних напрямах).Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).

Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. 


Пересування у положенні сидячи .

15.05

1.Українська мова .

Тема . Поняття про текст .

2. Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною

Перейди за посиланням .


3.Математика .

Тема. Перевірка множення та ділення.

Переглядай відео і виконуй завдання .


Рефлексія .

4.Читання .                                                                        

Тема .Діагностувальна робота з літературним твором .

Прочитай текст

 

Красиві слова і красиве діло

 

Серед поля стоїть маленька хатина. Її побудували, щоб у негоду люди могли сховатися й пересидіти в теплі.

Одного разу серед літнього дня захмарило й пішов дощ. А в лісі в цей час було троє хлопців. Вони сховалися в хатинці й дивилися, як з неба ллє, мов з відра.

Коли це бачать: до хатини  біжить ще один хлопчик. Незнайомий. Мабуть, з іншого села. Одежа на ньому була мокра, як хлющ. Він тремтів од холоду.

І ось перший із тих хлопців, які сиділи в сухому одязі, сказав:

— Як же ти змок на дощі! Мені жаль тебе...

Другий теж промовив красиві й жалісливі слова:

— Як страшно опинитися в зливу серед поля! Я співчуваю тобі...

А третій не сказав ні слова. Він мовчки зняв із себе сорочку й дав її змоклому хлопчикові. Той скинув мокру сорочку й одягнув суху.

Гарні не красиві слова. Гарні — красиві діла.

                                                                                         (В.Сухомлинський)

ЗАВДАННЯ:

 

1. До якого жанру відноситься даний твір?

а) вірш                         

б) казка                        

в) оповідання

 

2. Обери правильне міркування. Головна думка твору:

а) Добре, що у лісі є хатина, де можна сховатись від дощу.

б) Людина красна не словами, а добрими ділами.

в) Потрібно соромити тих, хто не слідкує за прогнозом погоди.

 

3. Встановіть послідовність подій у творі. Прономеруй.

£ Хлопці сховались в хатинці у лісі і побачили, як до хатини прибіг ще один хлопчик.

£ Третій хлопець зняв з себе суху сорочку і дав її змоклому хлопчику.

£ Одного дня троє хлопців гуляли лісом і раптом пішов дощ.

£ Двоє хлопців поспівчували тому, хто змок на дощі.

 

4. Поміркуй та продовж думку.

Гарні – красиві діла, а не слова. Так говорять _____________________________

____________________________________________________________________

Результат

діагностичної роботи

Значні успіхи

Помітний прогрес

Результат

з допомогою

Потреба уваги

та допомоги

Самоаналіз

 

 

 

 

5.Дизайн і технології.

Тема .Макет. Робота з ножицями. Мистецтво складання паперу. Способи кріплення елементів. Практичне завдання: рюкзак.

Повторимо правила користування ножицями .


Практична робота
Працюємо по відео 👇👇👇 і надсилай фото робіт.


 https://www.youtube.com/watch?v=eBlslVQyAAU

Бажаю тобі гарного дня і чудового настрою!


14.05

1.Читання .

Тема .Суниці для Лесі .Марія Пономаренко .

1.Гра «Шифрувальники»

ни ці Су    я д л    с Л і е 

2.Прочитай текст вслух.

- Скільки абзаців у тексті?

- Коли і де відбувалися описувані події?

- Скільки в оповіданні дійових осіб?

3.Прочитай мовчки і дай відповіді на запитання .

До чого закликає нас автор оповідання?

- Чого навчає мене оповідання М.Пономаренко?

- Що тебе найбільше схвилювало?

- Як можна продовжити це оповідання?

4.Підсумок уроку.

-Що нового дізналися на сьогоднішньому уроці?

-Що було найцікавішим?

-Що найбільше вразило?

2.Математика .

Тема. Таблиця множення числа 7. Таблиця ділення на 7.



3. Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною

Перейди за посиланням .

4.Інформатика .

Тема .Виконання колективного навчального проєкту.

Переглянь презентацію .

https://drive.google.com/file/d/1wmsBlfmjSZZ-zl8v5w3ex0ohk1c45Nh1/view 

👀👀Гімнастика для очей .👀👀

  1. Підручник: опрацювати с. 88-90 (ЗАВАНТАЖИТИ ПІДРУЧНИК)

    • Пригадайте, з чого складається середовище для програмування Скретч, та як працювати у цьому середовищі

  2. Виконайте навчальний проект в середовищі Скретч онлайн, користуючись посібником Скретч https://scratch.mit.edu/ideas.


5.Фізична культура .

Тема .ЗРВ в русі ЗФП. Прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах; пружні похитування у положенні випаду; прогинання тулуба у положенні лежачи на животі. Різновиди ходьби та бігу зі зміною напрямку руху.  Підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата).

Виконай ЗРВ з м’ячами.    



Ознайомся .



13.05

1.Я досліджую світ .

Тема .Що можна побачити, почути і відчути влітку?

Переглянь відео .

https://www.youtube.com/watch?v=Ymzx2isGqBE

🙌🙆Руханка .🙆🙌


Намалюй малюнок на літню тематику .

2.Математика .

Тема .Складені задачі на кратне порівняння.

Переглянь відео .Запиши в зошит рішення задач.


🙌🙆Руханка .🙆🙌



3.Українська мова .

Тема .Підсумковий урок з теми ,, Речення.''






🙌🙆Руханка .🙆🙌







4.Читання .
Тема .Вчуся у мами .Олег Орач. 

1 . Прочитай вірш с.21.

👀👀Гімнастика для очей .👀👀

2 . Словникова  робота.

Агроном – спеціаліст  у  галузі  сільськогосподарського  виробництва.

3 . Повчися  читати  слова: 

Тулиться                          працює

Турботливість                  рідненької

Зелененький                     української

 

4 . Прослухай  пісню 👉👉 Наталії  Май  «Пісня  про  маму»

Оцініть свій настрій .



5.Образотворче мистецтво .

Тема .Потішні тваринки. Виліпи мишеня з пластиліну.

Переглянь відео .

https://www.youtube.com/watch?v=XZgpcWXs7ec

👀👀Гімнастика для очей .👀👀

Повтори правила роботи з пластиліном.

  1. Розминати і розгортати пластилін потрібно на дощечці;
  2. Розрізати пластилін стекою;
  3. Невикористаний пластилін класти в клітинку упаковки;
  4. Після завершення роботи з пластиліном витирати руки вологою серветкою;
  5. Не бери пластилін до рота;
  6. Не торкайся брудними руками обличчя, очей,
  7.  одягу.
  8. Виконай практичну роботу .

10.05

1.Я досліджую світ .

Тема .Кольорові сторінки природи: літо.

Переглянь відеопрезентацію.Виконай практичну частину.

https://www.youtube.com/watch?v=NjN9vSdT0B4

Виконай завдання в зошиті с.62.

2.Математика .

Тема.Таблиця множення числа 6. Таблиця ділення на 6.

Переглядай відео і виконуй завдання .

https://www.youtube.com/watch?v=z2WP_qvIWwQ




3. Музичне мистецтво .Урок з Оксаною Григорівною .

Перейди за посиланням .


4.Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною

Перейди за посиланням .

5. Фізична культура .

Тема . ЗРВ з м’ячами.  ЗФП.  Біг із пришвидшеннями за сигналом. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні, удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться; ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).  

Виконай ЗРВ з м’ячами.    



Ознайомся .



09.05

1.Я досліджую світ .

Тема .Діагностувальна робота .7.

Виконай завдання с.23-24.

2.Українська мова .

Тема .Зв'язок слів у реченні .










3.Читання .

Тема . Довгожданний лист.За Анатолієм Григоруком .









4. Фізична культура .

Тема.ЗРВ з м’ячами.  ЗФП.  Біг із пришвидшеннями за сигналом. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні, удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться; ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).

Виконай ЗРВ з м’ячами.    



Ознайомся .


08.05

1.Українська мова .

Тема . Звя'зок слів у реченні .




👀👀Гімнастика для очей .👀👀



2. Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною

Перейди за посиланням .


3.Математика .

Тема. Кратне порівняння.



👀👀Гімнастика для очей .👀👀







4.Читання .                                                                        

Тема .Новий м'яч.Олег Буцень .

Ознайомся з автором .




Прочитай оповідання с.146.






5.Дизайн і технології.

Тема .Макет. Робота з ножицями. Мистецтво складання паперу. Способи кріплення елементів. Практичне завдання: рюкзак .

Повторимо правила користування ножицями .


Практична робота
Працюємо по відео 👇👇👇 і надсилай фото робіт.


 

Бажаю тобі гарного дня і чудового настрою!

07.05

1.Читання .

Тема .Довгожданний лист.За Анатолієм Григоруком .








2.Математика .

Тема. Розвязування задач. Задачі, що містять просту задачу на збільшення або зменшення числа у кілька разів.



👀👀Гімнастика для очей .👀👀




3. Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною

Перейди за посиланням .

4.Інформатика .

Тема .Виконання колективного навчального проєкту.

Переглянь презентацію .

https://drive.google.com/file/d/1wmsBlfmjSZZ-zl8v5w3ex0ohk1c45Nh1/view 

👀👀Гімнастика для очей .👀👀

  1. Підручник: опрацювати с. 88-90 (ЗАВАНТАЖИТИ ПІДРУЧНИК)

    • Пригадайте, з чого складається середовище для програмування Скретч, та як працювати у цьому середовищі

  2. Виконайте навчальний проект в середовищі Скретч онлайн, користуючись посібником Скретч https://scratch.mit.edu/ideas.


5.Фізична культура .

Тема .ЗРВ з м’ячами.  ЗФП.  Біг із пришвидшеннями за сигналом. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні, удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться; ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).

Виконай ЗРВ з м’ячами.    


Ознайомся .



06.05

1.Я досліджую світ .

Тема .Проводимо дослідження. Чи є біля школи небезпечні міс­ця?

Переглянь відеоурок .


👀👀Гімнастика для очей .👀👀



2.Математика .

Тема .Таблиця множення числа 5. Таблиця ділення на 5.





🙌🙆Руханка .🙆🙌





3.Українська мова .

Тема .Діагностувальна робота .Диктант.

Прослухайте текст і запишіть під диктовку .


 

4.Читання .
Тема .Лічилки.Мирилки.

Переглянь відео .
Прочитай с.144-145 .



5.Образотворче мистецтво .

Тема .Веселі дельфіни. Виліпи з пластиліну рельєф «Дельфіни».

Правила роботи з пластиліном.




Практична робота
Працюємо по відео 👇👇👇 і надсилай фото робіт


Оцініть свій настрій .

  

03.05

1.Я досліджую світ .

Тема .Безпека там, де ти живеш .

Переглянь відео .


👀👀Гімнастика для очей .👀👀

Виконай завдання в зошиті .



2.Математика .

Тема.Збільшення або зменшення числа у кілька разів.





3. Музичне мистецтво .Урок з Оксаною Григорівною .

Перейди за посиланням .


4.Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною

Перейди за посиланням .

5. Фізична культура .

Тема .  О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі.  ЗФП.  Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м.  Метання малого м’яча з-за голови на дальність.  Рухливі ігри та естафети.

Виконай ЗРВ в русі. 


 Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м.  



Ознайомся з метанням малого м’яча з-за голови на дальність. 


02.05

1.Я досліджую світ .

Тема .Турбуюся про здоров’я .

Переглянь відео .


Виконай завдання в зошиті на с.59-60.

2.Українська мова .

Тема . Розвиток мовлення .Афіша .










3.Читання .

Тема . Вчуся у мами .Олег Орач. С 21

1 . Прочитай вірш с.21.

👀👀Гімнастика для очей .👀👀

2 . Словникова  робота.

Агроном – спеціаліст  у  галузі  сільськогосподарського  виробництва.

3 . Повчися  читати  слова: 

Тулиться                          працює

Турботливість                  рідненької

Зелененький                     української

 

4 . Прослухай  пісню 👉👉 Наталії  Май  «Пісня  про  маму»

Оцініть свій настрій .


4. Фізична культура .

Тема..О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі.  ЗФП.  Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м.  Метання малого м’яча з-за голови на дальність.  Рухливі ігри та естафети.

Виконай ЗРВ в русі. 


 Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м.  



Ознайомся з метанням малого м’яча з-за голови на дальність. 


01.05

1.Українська мова .

Тема . Зв'язок слів у реченні .






🙌🙆Руханка .🙆🙌





2. Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною

Перейди за посиланням .


3.Математика .

Тема. Задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць.

4.Читання .                                                                        

Тема .Суниці для Лесі .Марія Пономаренко .

1.Гра «Шифрувальники»

ни ці Су    я д л    с Л і е 

2.Прочитай текст вслух.

- Скільки абзаців у тексті?

- Коли і де відбувалися описувані події?

- Скільки в оповіданні дійових осіб?

3.Прочитай мовчки і дай відповіді на запитання .

До чого закликає нас автор оповідання?

- Чого навчає мене оповідання М.Пономаренко?

- Що тебе найбільше схвилювало?

- Як можна продовжити це оповідання?

4.Підсумок уроку.

-Що нового дізналися на сьогоднішньому уроці?

-Що було найцікавішим?

-Що найбільше вразило?

5.Дизайн і технології.

Тема .Прийоми складання паперу. Шаблон. Робота з кольоровим папером. Вітальна листівка до Великодня. Практичне завдання: виготовлення великодніх курчат.

Повторимо правила користування ножицями .

Практична робота
Працюємо по відео 👇👇👇 і надсилай фото робіт.


https://www.youtube.com/watch?v=3gk6AUQd-jU

Бажаю тобі гарного дня і чудового настрою!

30.04

1.Читання .

Тема .Новий м'яч.Олег Буцень .

Ознайомся з автором .




Прочитай оповідання с.146.






2.Математика .

Тема. Таблиця множення числа 4. Таблиця ділення на 4.




3. Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною

Перейди за посиланням .

4.Інформатика .

Тема .Колективний навчальний проект .

Переглянь презентацію .

https://drive.google.com/file/d/1gugieiTA2AJqVvk0MVK2pPAUfA9iCy92/view 

👀👀Гімнастика для очей .👀👀

  1. Підручник: опрацювати с. 88-90 (ЗАВАНТАЖИТИ ПІДРУЧНИК)

  2. Перегляньте презентації до уроків:

    • презентація до уроку 32 - ознайомтеся з інформацією про те, як можна працювати над проектом разом з однокласниками 

  3. Виконайте навчальний проект в середовищі Скретч онлайн, користуючись посібником Скретч https://scratch.mit.edu/ideas.


5.Фізична культура .

Тема .О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі.  ЗФП.  Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м.  Метання малого м’яча з-за голови на дальність.  Рухливі ігри та естафети.

Виконай ЗРВ в русі. 


 Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м.  



Ознайомся з метанням малого м’яча з-за голови на дальність. 


29.04 

1.Я досліджую світ .

Тема .Ти ростеш і змінюєшся . .

1)Переглянь відеопрезентацію .


2)Виконай завдання в зошиті с.58.

2.Математика .

Тема .Задачі на різницеве порівняння.

3.Українська мова .

Тема .Поширення речень .










4.Читання .
Тема .Як Незнайко був музикантом. Микола Носов .





🙌🙆Руханка .🙆🙌







5.Образотворче мистецтво .

Тема .Вітрильник на морі. Виготовлення аплікацію «Вітрильник а морі».

Переглянь порядок виконання роботи .


Повтори 
правила користування ножицями .



Виконай роботу .

Оцініть свій настрій під час роботи .


26.04

1.Я досліджую світ .

Тема .Людина і її тіло .

Переглянь відео . 






2.Математика .

Тема.Задачі на знаходження різниці, що містять просту задачу на конкретний зміст частки.



3. Музичне мистецтво .Урок з Оксаною Григорівною .

Перейди за посиланням .


4.Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною

Перейди за посиланням .

5. Фізична культура .

Тема .  ЗРВ в русі. ЗФП.  Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м.  Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. 

 Виконай ЗРВ в русі. 


 Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м.  


25.04

1.Я досліджую світ .

Тема .Діагностувальна робота 6.

Виконай самостійно роботу в зошиті с.21-22.

Оціни результат роботи .

2.Українська мова .

Тема .Діагностувальна робота . Списування .

Спиши текст .

Рушник

В Україні здавна вишивали рушники. Жодне свято не обходилось без них. Рушники на стінах, на образах, на паляниці хліба. Готуючись до заміжжя, вишивала свої рушники і наречена. У кожній місцевості свої кольори, свої орнаменти.

Рушник – це символ нашого народу, це оберіг роду. І найкращий той, що вишивала мама.



3.Читання .

Тема . Як я придумала перший вірш .Наталя Забіла .

1.Знайомся!

Наталя Забіла

Наталя Забіла -

українська дитяча письменниця (1903–1985). Однією з найкращих її книжок є цикл віршованих оповідань «Ясоччина книжка» (1934).

Народилася в Санкт-Петербурзі в дворянській родині.

Наталя вже в дитинстві, під впливом Шевченкових творів, бралася писати вірші. 1917 року її родина переїздить до України й оселяється в невеличкому селищі Люботин (нині Харківської області). Оскільки батько з ними не поїхав, старшим дітям довелося працювати, щоб якось вижити. Наталя закінчує прискорений курс гімназії, декілька років вчителює в селі під Харковом. Учительська робота неабияк вплинула на її творчий вибір. 1925 року Наталя Забіла закінчує історичне відділення Харківського інституту народної освіти, а впродовж студентських років пише твори для дітей – прозу та поезію.

Після закінчення інституту працювала в редакції журналу «Нова книга», в Українській книжковій палаті. 1926 року вийшла її перша книжка поезій «Далекий край», а 1927-го – перша книжка для дітей: оповідання «За волю» та «Повість про Червоного звіра». Видавши 1928 року віршоване оповідання для малюків «Про маленьку мавпу», Наталя Забіла остаточно стає на шлях творення дитячої літератури. 1930 року вона повністю переходить на творчу роботу, – у ті часи це було престижно й давало багато можливостей для письменника, якщо той був членом Спілки письменників.

У роки війни Наталя Забіла жила й працювала в Казахстані. Повернувшись до України, очолювала Харківську письменницьку організацію, до 1947 року редагувала журнал «Барвінок». Усього в доробку письменниці близько двох сотень книжок для дітей, переважно для дошкільного та молодшого шкільного віку, та багато перекладів дитячої літератури на українську.

1988 року редакція дитячого журналу «Малятко» заснувала Літературну премію імені Наталі Забіли за найкращий літературний твір та найкраще ілюстрування. Свого часу її лауреатами стали Павло Глазовий, Василь Чухліб, Анатолій Григорук, Вадим Скомаровський, Тамара Коломієць, Наталка Поклад. Традиційним стало вручення премії у Національному музеї літератури Україн

2. Прочитай текст с.130-131.

👀👀Гімнастика для очей .👀👀

3. Перевір себе:  

      - Чим малювали й розфарбовували свої малюнки діти?

фарбами
олівцями
фломастерами
    - Як називався перший вірш?       
„ Математика“
„ Малюнок“
„ Арифметика“

Чи хитілося тобі скласти вірша ?


4. Фізична культура .

Тема.ЗРВ в русі. ЗФП.  Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м.  Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності.

Виконай ЗРВ в русі. 


 Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м.  


24.04

1.Українська мова .

Тема . Головні члени речення .




👀👀Гімнастика для очей .👀👀










2. Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною

Перейди за посиланням .


3.Математика .

Тема. Таблиця множення числа 3. Таблиця ділення на 3.






Виконай інтерактивне завдання .


4.Читання .                                                                        

Тема .Чотири квіточки .Лідія Компанієць .

Переглядай відео виконуючи завдання .


👀👀Гімнастика для очей .👀👀


Прочитай вірш с.125.

Намалюй свою квіточку.



5.Дизайн і технології.

Тема .Макет. Робота з ножицями. Мистецтво складання паперу. Способи кріплення елементів. Практичне завдання: рюкзак .

Повторимо правила користування ножицями .


Практична робота
Працюємо по відео 👇👇👇 і надсилай фото робіт.

 https://www.youtube.com/watch?v=eBlslVQyAAU

Оцініть свій настрій під час роботи .

23.04

1.Читання .

Тема .Липка .Платон Воронько .

Ознайомся з біографією Платона Воронько .



Прослухай вірш .


👀👀Гімнастика для очей .👀👀
Прочитай виразно вірш с.124 .

До кого звертається липка ?

Як би ти відповів деревцю?

2.Математика .

Тема. Таблиця множення числа 3. Таблиця ділення на 3.






Користуючись таблицею множення виконай завдання № 1,2 ,3, С.122 .




Повтори правила знаходження невідомог компонента ( В КІНЦІ ПІДРУЧНИКА ) виконай завдання с.123 №7.

Виконай інтерактивне завдання .


3. Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною

Перейди за посиланням .

4.Інформатика .

Тема .Навчальний проект .

Переглянь презентацію .

https://drive.google.com/file/d/1-XsebUP4KYjgBJ8EL_T98ldyXufg74Rl/view 

👀👀Гімнастика для очей .👀👀

  1. Підручник: опрацювати с. 86-87 (ЗАВАНТАЖИТИ ПІДРУЧНИК)

  2. Перегляньте презентацію до уроку. https://drive.google.com/file/d/1-XsebUP4KYjgBJ8EL_T98ldyXufg74Rl/view 

  3. Пропоную переглянути мотивуючий мультик "Корисні підказки 2. Де ховаються таланти" (ПЕРЕГЛЯНУТИ МУЛЬТФІЛЬМ)

  4. Сплануйте навчальний проект в середовищі Скретч онлайн, користуючись посібником Скретч https://scratch.mit.edu/ideas.
    Можна скористатися простими проектами та змінити їх код, щоб зробити деякі зміни і додати ваші ідеї: https://scratch.mit.edu/starter-projects .


5.Фізична культура .

Тема .  ЗРВ в русі. ЗФП.  Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м.  Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності.

 Виконай ЗРВ в русі. 


 Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м.  



22.04 

1.Я досліджую світ .

Тема .Проводимо дослідження. Які товари з України відправля­ють за кордон?

Переглянь відео .


👀👀Гімнастика для очей .👀👀

2.Математика .

Тема .Знаходження невідомого множника. Знаходження невідомого діленого або дільника.



Запам'ятай правила .👇👇👇




Виконай завдання № 3 С.121 .

👀👀Гімнастика для очей .👀👀





3.Українська мова .

Тема .Спонукальні окличні речення .






👀👀Гімнастика для очей .👀👀




4.Читання .
Тема . Сливка (віршована казка ). А .М 'ястківський .


Словникова робота .
Зело-зелень .
Конівка-те саме ,що відро .
Біографія-опис життя .


Прочитай текст с.123 .
Хто головна дійова особа казки ?


5.Образотворче мистецтво .

Тема .Будиночок у горах. Виконай аплікацію «Будиночок у горах» за зразком або власним задумом .с.60

Переглянь послідовність виконання роботи .


👀👀Гімнастика для очей .👀👀

Виконай аплікацію .


Оцініть свій настрій під час роботи .



19.04

1.Я досліджую світ .

Тема .Світове господарство .


🙌🙆Руханка .🙆🙌

Виконай завдання на с.55.

2.Математика .

Тема.Задачі на знаходження суми, що містять просту задачу на конкретний зміст добутку.



3. Музичне мистецтво .Урок з Оксаною Григорівною .

Перейди за посиланням .


4.Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною

Перейди за посиланням .

5. Фізична культура .

Тема . ЗРВ в русі. ЗФП.  Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м.  Рухливі ігри та естафети. 

 Виконай ЗРВ в русі .


Ознайомся з різновидами бігу .



18.04

1.Я досліджую світ .

Тема .Світ різноманітний .

Переглянь відео .


🙌🙆Руханка .🙆🙌
Виконай завдання на с.54.

2.Українська мова .

Тема .Спонукальні речення .

3.Читання .

Тема . Змагання — справа серйозна. О. Павлова «Якби я мав такі кросівки...»

Переглянь презентацію.

Рефлексія .

4. Фізична культура .

Тема. ЗРВ в русі. ЗФП.  Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м.  Рухливі ігри та естафети.

Виконай ЗРВ в русі .


Ознайомся з різновидами бігу .


1.Українська мова .

Тема . Розвиток мовлення.Опис ведмедя .


Прочитай текст с.76.



2. Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною

Перейди за посиланням .


3.Математика .

Тема.Складені задачі на знаходження остачі, що містять просту задачу на конкретний зміст добутку.




🙌🙆Руханка .🙆🙌
Повтори порядок дій .




Рефлексія .


4.Читання .                                                                        

Тема .Дивний звір .Галина Малик.




👀👀Гімнастика для очей .👀👀




5.Дизайн і технології.

Тема .Об’ємна аплікація з картону та ґудзиків. Послідовність виготовлення  об’ємної аплікації з використанням  ґудзиків. Пришивання ґудзиків. Робота з голкою та нитками. Практичне завдання: пришиваємо ґудзики.

Повторимо правила користування голкою .




Практична робота
Працюємо по відео 👇👇👇 і надсилай фото робіт.

https://www.youtube.com/watch?v=Y6hs-JtE_zc

Бажаю тобі гарного дня і чудового настрою!

16.04

1.Читання .

Тема .Дивний звір .Галина Малик.




👀👀Гімнастика для очей .👀👀





2.Математика .

Тема. Таблиця множення числа 2. Таблиця ділення на 2.



3. Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною

Перейди за посиланням .

4.Інформатика .Алгоритми для малювання фігур.

Переглянь презентацію .

https://drive.google.com/file/d/19ZMUuF0KHoDdPdtiCs0UF6KCLrPgcaPU/view 

👀👀Гімнастика для очей .👀👀

  1. Підручник: опрацювати с. 83-85 (ЗАВАНТАЖИТИ ПІДРУЧНИК)

  2. Виконайте завдання на слайді 21 (можна працювати зі Скретч онлайн за посиланням https://scratch.mit.edu) - це завдання розміщено також на с.85 підручника.

  3. Попрацюйте з завданнями Курсу 1 на сайті Студії Коду https://studio.code.org/s/course1 .


5.Фізична культура .

Тема .Виконай ЗРВ в русі .


Ознайомся з різновидами бігу .




15.04

1.Я досліджую світ .

Тема .Проводимо дослідження. Хто із славетних людей народи­вся у нашому місті (селі)?

Переглянь відео .




2.Математика .

Тема .Діагностувальна робота № 7.

Перевір свої знання .Виконай завдання .


👀👀Гімнастика для очей .👀👀


3.Українська мова .

Тема .Питальні речення .

4.Читання .
Тема .Позакласне читання .Заячий холодок .В .Чухліб.

Переглянь і опрацюй презентацію .




5.Образотворче мистецтво .

Тема .Подорож до Європи. Намалюй автомобілі, якими би ти хотів мандрувати країнами Європи.



Оцініть свій настрій під час роботи .



12.04

1.Я досліджую світ .

Тема .Славетні українці. Проводимо дослідження. Хто з митців прославив Україну в світі?

Ознайомтеся з відомими українцями в галузі мистецтва .

2.Математика .

Тема.Правила порядку виконання дій у виразах.











3. Музичне мистецтво .Урок з Оксаною Григорівною .

Перейди за посиланням .

4.Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною

Перейди за посиланням .

5. Фізична культура .

Тема .   Загально-розвивальні вправи в русі.  Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед  ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи  Вправи з м'ячем. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по д.узі, між стійками).

Виконай загально-розвивальні вправи в русі.  


Стрибки зі скакалкою.


Вправи з м'ячем.


11.04

1.Я досліджую світ .

Тема .Славетні українці. Проводимо дослідження. Хто просла­вив Україну в світі в різних видах спорту?

Переглянь відео .





2.Українська мова .

Тема .Розповідні речення .






🙌🙆Руханка .🙆🙌





3.Читання .

Тема . Загадкова історія .Дмитро Кузьменко .





👀👀Гімнастика для очей .👀👀








 

4. Фізична культура .

Тема.О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи в русі.  Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).

Виконай загально-розвивальні вправи в русі.  


Стрибки зі скакалкою.


Вправи з м'ячем.



10.04

1.Українська мова .

Тема . . Види речень. Розвиток мовлення. Пишу смс-повідомлення.












2. Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною

Перейди за посиланням .


3.Математика .

Тема. Ділення на рівні частини.








Знайди значення виразів с.115 № 4.




4.Читання .                                                                        

Тема . Загадкова історія .Дмитро Кузьменко .






👀👀Гімнастика для очей .👀👀







5.Дизайн і технології.

Тема .Аплікація  паперу. Робота з кольоровим папером. Мистецтво складання паперу. Практичне завдання: Летить мій вітрильник .

Повторимо правила користування ножицями .


Практична робота
Працюємо по відео 👇👇👇 і надсилай фото робіт.

 https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=DepCZehyxZg

Бажаю тобі гарного дня і чудового настрою!


09.04

1.Читання .

Тема .Український віночок .Ольга Кириченко .


Український вінок – це не просто прикраса.

    Це - символ добра і чудовий оберіг нашої української культури. 

 А ще в ньому прихована чарівна сила любові до рідної землі.

Віночок – це плетене коло із квітів, листя, гілок.

👀👀Гімнастика для очей .👀👀

 Якщо ти хочеш узнати ще щось нове і цікаве про український вінок, то прочитай текст «Український віночок», що склала письменниця Ольга Кириченко


 


Перевір себе .

1.Коричнева стрічка – символ…  


землі
щастя

2. Жовта стрічка – символ…  


любові
сонця

3. Зелена стрічка – символ… 

молодості
удачі

4. Голубі стрічки – символ… 

надії
неба


2.Математика .

Тема. Множення та ділення на 10.




Користуючись правилом ,виконай вирази с.114 №2,3 ,4,5.

👀👀Гімнастика для очей .👀👀


3. Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною

Перейди за посиланням .

4.Інформатика .

Тема .Складання власних графічних алгоритмів .

Переглянь презентацію .


  1. Підручник: опрацювати с. 80-82 (ЗАВАНТАЖИТИ ПІДРУЧНИК)

  2. Виконайте завдання на слайді 23 (можна працювати зі Скретч онлайн за посиланням https://scratch.mit.edu) - це завдання розміщено також на с.82 підручника.

  3. Спробуйте самостійно виконати завдання на слайді 24.




5.Фізична культура .

Тема .Загально-розвивальні вправи в русі.  Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку впередЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).

Виконай загально-розвивальні вправи в русі.  


Стрибки зі скакалкою.


Вправи з м'ячем.




08.04

1.Я досліджую світ .

Тема .Славетні українці. Проводимо дослідження. Хто просла­вив Україну в світі в різних галузях науки?

Переглянь відео .



Виконай завдання в зошиті с.53 .


2.Математика .

Тема .Ділення з нулем та одиницею.





2 . Прочитай завдання с.113 № 2



4 . Розв'яжи вирази с.113 № 4.


3.Українська мова .

Тема .Поняття про речення .






🙌🙆Руханка .🙆🙌





Виконай вправу 4 і 5 с.70.


4.Читання .
Тема .Дощиковий цвіт .Зірка Монзотюк .
1.Прослухай текст .

В яку пору рок відбувається подія ?
Між ким відбувається розмова ?


2.Прочитай текст с.120.

3 . Перевір себе .
Дай відповіді на запитання 


5.Образотворче мистецтво .

Тема .Реклама соку. Намалюй рекламу соку.




Любі діти ,з 30.03-08.04 весняні канікули !!!!


Бажаю гарно і безпечно  провести час.

29.03

1.Я досліджую світ .

Тема .Проводимо дослідження. Які визначні місця Києва вас зацікавили?

Перглянь відео .

👀👀Гімнастика для очей .👀👀

Які визначні місця Києва вас зацікавили?

2.Математика .

Тема.Переставний закон множення. Множення з нулем та одиницею.

Перелянь відео .Виконай в зошиті вираз № 5,6.

👀👀Гімнастика для очей .👀👀




3. Музичне мистецтво .Урок з Оксаною Григорівною .

Перейди за посиланням .


4.Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною

Перейди за посиланням .

5. Фізична культура .

Тема .  О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Пружні нахи­ли в положенні сидячи.  Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед  ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи.Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться. 

Переглянь і виконай .

1. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. 


2. Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться.  



28.03

1.Я досліджую світ .

Тема .Київ — столиця України .










Переглянь відео .



Виконай завдання в зошиті с.52 .




2.Українська мова .

Тема .Розвиток мовлення .Запрошення .











3.Читання .

Тема . Думай про наслідки. «День народження» (за 0. Радушинською).Продовження .

Переглянь і опрацюй презентацію .

https://drive.google.com/file/d/1Q_R0aCQrWX_3htqraPmQMw-GKDSnteQc/view

👀👀Гімнастика для очей .👀👀



4. Фізична культура .

Тема.О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Пружні нахи­ли в положенні сидячи.  Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед  ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи.Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться.

Переглянь і виконай .

1. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. 


2. Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться.  



27.03

1.Українська мова .

Тема . Службові слова .







2. Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною

Перейди за посиланням .


3.Математика .

Тема. Назви компонентів та результатів дій множення й ділення.

Переглянь відео і запиши в зошит №5 ,6,



👀👀Гімнастика для очей .👀👀

Запам'ятай !!!





4.Читання .                                                                        

Тема .Думай про наслідки. «День народження» (за 0. Радушинською)

Переглянь і опрацюй презентацію .



5.Дизайн і технології.

Тема .Робота з папером та кольоровими нитками. Плетіння кіс із ниток. Способи кріплення елементів. Практичне завдання: «Ми перукарі-модельєри»

Повторимо правила користування клеєм .


Практична робота
Працюємо по відео 👇👇👇 і надсилай фото робіт.

https://www.youtube.com/watch?v=vDCwzrsq3Jc

Бажаю тобі гарного дня і чудового настрою!

26.03

1.Читання .

Тема .Чому квіти верби називають котиками? Н. Кир’ян «Ко­тики». Робота з дитячою книжкою.

За діаграмою Венна порівняй котика з вербовими котиками. Визнач за якою ознакою вони однаково називаються.

 

https://nuschool.com.ua/lessons/mova/2klas/2klas.files/image126.jpg

Слова для довідок:тварина, рослина, мурличе, сіреньке, м’якеньке, розпускається...

Прочитай текст .








Дай відповіді на запитання .

- Яку назву має казка?

- Про яких котиків розповідається в казці?

- Для чого люди дарують квіти?



2.Математика .

Тема. Математичні вирази: добуток і частка.






Рефлексія .Продовжи речення .

3. Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною

Перейди за посиланням .

4.Інформатика .

Тема .Графічний редактор середовища Скретч. Створення малюнків з готовими алгоритмами .

Підручник   📗📗📘📘📙📙📓📓 

1) Переглянь навчальне відео і  спробуй виконати його практичну частину.


👀👀Гімнастика для очей .👀👀
Перевір себе.

Виконай завдання в зошиті с.38.

5.Фізична культура .

Тема .О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Пружні нахи­ли в положенні сидячи.  Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед  ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи.Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться.

Переглянь і виконай .

1. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. 


2. Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться.  




25.03

1.Я досліджую світ .

Тема .Проводимо дослідження. Що виготовляють або вирощу­ють у нашому краї.

Переглянь відео .



Намалюй рослини ,які ти бачив на полях і зроби підпис.



2.Математика .

Тема .Арифметична дія ділення.









3.Українська мова .

Тема .Службові слова .



👀👀Гімнастика для очей .👀👀







4.Читання .
Тема .Комікси .

5.Образотворче мистецтво .

Тема .Орнамент для писанки. Прикрась писанки геометричним або рослинним орнаментами та розфарбуй їх.

Переглянь відео .


Виконай малюнок в альбомі с.55.


22.03

1.Я досліджую світ .

Тема .Пізнаю свій край .






👀👀Гімнастика для очей .👀👀



Попрацюй в зошиті с.51.

2.Математика .

Тема.Арифметична дія множення.








🙌🙆Руханка .🙆🙌




3. Музичне мистецтво .Урок з Оксаною Григорівною .

Перейди за посиланням .


4.Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною

Перейди за посиланням .

5. Фізична культура .

Тема .   О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП.  Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м  Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м.  Рухливі ігри та естафети.

Виконай ЗРВ в русі. 


21.03

1.Я досліджую світ .

Тема .Державні символи України .







🙌🙆Руханка .🙆🙌






Перевір себе .

Виконай інтерактивну вправу .

https://learningapps.org/watch?v=pwh5ncs9520
Рефлексія.


2.Українська мова .

Тема .Службові слова.



3.Читання .

Тема . 

4. Фізична культура .

Тема.О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП.  Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м  Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м.  Рухливі ігри та естафети.

Виконай ЗРВ в русі. 



20.03

1.Українська мова .

Тема . Діагностувальна роботПеревірка мовних знань і вмінь з теми "Прикметник" і "Дієслово"

1.  Прикметники – це

А  слова – назви предметів;             Б  слова – ознаки предметів;

В  слова, що означають дію предмета.

2. Дієслово відповідає на питання:

А  що робить?, що роблять?        Б  який?, яка?, яке?, які?.       В  хто?, що?

3. В якому рядку записані дієслова?

А  сонце, пташка, сніг;

Б  летить, падає, світить;

В  яскраве, білий, красива.

4.Утвори прикметники від поданих іменників за зразком

Холод – холодний _______________________

Зима - ________________________

Радість - ______________________

Сміх - _________________________________

5. Добери дієслова протилежні за значенням

Біжить - ____________________, сумує - ________________________ 

.6.Прочитай речення. Випиши в окремі колонки  прикметники та дієслова.

У Віки живе маленький котик Сніжок. Шерсть у нього пухнаста та довга. Лапки м'якенькі. Ходить котик тихо.  Віка любить з ним гратися.

Прикметники                                                         Дієслова

__________________                                         _________________

__________________                                         _________________

__________________                                         _________________

__________________                                         _________________

Самооцінювання. 

Як тобі було виконувати завдання?

 

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

 

 

 

2. Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною

Перейди за посиланням .


3.Математика .

Тема. Розв’язування задач.

4.Читання .                                                                        

Тема .Олесь Орач.Хто де живе .


Прочитай вірш с.66 .




5.Дизайн і технології.

Тема .Виготовлення штучних квітів об’ємної форми. Матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення штучних квітів об’ємної форми. Робота з папером та дерев’яними паличками. Практичне завдання: дивовижні лінії 

Повторимо правила користування ножицями .


Практична робота
Працюємо по відео 👇👇👇 і надсилай фото робіт.

 https://www.youtube.com/watch?v=rlEDeoPyhiA

Бажаю тобі гарного дня і чудового настрою!

19.03

1.Читання .

Тема .Як вчинити правильно? А. Туз «Про Михася та Люка Скайвокера». Робота з дитячою книжкою.

Переглянь відео .


Дай відповіді на запитання .

Про кого йдеться в оповіданні?

 Я можу помилитися, але, здається, Дмитрик був щедрим другом?

 Як хлопчики проводили час на перерві?

Що ви порадили б Михасеві?

 Чому Михася більше не тішила фігурка Люка Скайвокера?

Як потрібно було вчинити Михасеві, щоб не обманювати друга і водночас мати можливість погратися іграшкою довше? Що можна порадити всім?

Рефлексія .

2.Математика .

Тема. Додавання і віднімання однакових чисел.





3. Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною

Перейди за посиланням .

4.Інформатика .

Тема .Середовище програмування Скретч .

Підручник   📗📗📘📘📙📙📓📓 

1) Переглянь навчальне відео і  спробуй виконати його практичну частину.




Перевір себе.
Виконай завдання в зошиті с.38.





5.Фізична культура .

Тема .О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП.  Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м  Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м.  Рухливі ігри та естафети.

Виконай ЗРВ в русі. 


Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м.



18.03

1.Я досліджую світ .

Тема .Діагностувальна робота .5

Перевір свої знання .

Виконай роботу в зошиті с.18-20.

👨Психологічна хвилинка

2.Математика .

Тема .Віднімання однакових чисел.









3.Українська мова .

Тема .Переглянь відео і виконай завдання.




                               

4.Читання .
Тема .Тарас Шевченко Світає...




Прочитай виразно вірш с.64 .

🙌🙆Руханка .🙆🙌




5.Образотворче мистецтво .

Тема .Орнамент для закладки. Прикрась орнаментом закладку для книжки.

Переглянь послідовність виконання роботи .

Виконай роботу за зразком .


Бажаю тобі гарного дня і чудового настрою!

15.03

1.Я досліджую світ .

Тема .Святковий календар весни ..

Весна багата весняними святами й обрядами; за народним календарем новий рік розпочинався навесні; за допомогою обрядів люди намагалися прискорити настання весни, тепла.

Переглянь відео .



Рефлексія. Вправа «Не хочу хвалитися, але я...»

2.Математика .

Тема. Додавання однакових чисел.

3. Музичне мистецтво .Урок з Оксаною Григорівною .

Перейди за посиланням .


4.Англійська мова .Урок з Наталією Анатоліївною

Перейди за посиланням .

5. Фізична культура .

Тема .  О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметівЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи.  Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Зупинки м’яча, що котиться. 

Виконай загально-розвивальні вправи без предметів.


 Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Зупинки м’яча, що котиться. 



14.03

1.Я досліджую світ .

Тема .Ґрунт. Властивості, значення. Дослідження складу ґрунту ..

Переглянь відео .



Перевір свої знання .

Виконай завдання в зошиті с.48 .



2.Українська мова .

Тема .Слова-назви дій .


👀👀Гімнастика для очей .👀👀

Згадайте ,що таке синоніми і антоніми .

Перевір себе.

Виконай інтерактивне завдання .

https://learningapps.org/watch?v=pb5ykv8jj21




3.Читання .

Тема . Тарас Шевченко Світає...




Прочитай виразно вірш с.64 .

🙌🙆Руханка .🙆🙌




4. Фізична культура .

Тема.О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметівЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи.  Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Зупинки м’яча, що котиться. 

Виконай загально-розвивальні вправи без предметів.


 Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Зупинки м’яча, що котиться. 



Комментариев нет:

Отправить комментарий