Підручник 📗📗📘📘📙📙📓📓
2-А 25.04 2-В 26.04
31.Тема.Навчальний проєкт .
Переглянь презентацію .
https://drive.google.com/file/d/1-XsebUP4KYjgBJ8EL_T98ldyXufg74Rl/view
Підручник: опрацювати с. 86-87 (ЗАВАНТАЖИТИ ПІДРУЧНИК)
Перегляньте презентацію до уроку. https://drive.google.com/file/d/1-XsebUP4KYjgBJ8EL_T98ldyXufg74Rl/view
Пропоную переглянути мотивуючий мультик "Корисні підказки 2. Де ховаються таланти" (ПЕРЕГЛЯНУТИ МУЛЬТФІЛЬМ)
Сплануйте навчальний проект в середовищі Скретч онлайн, користуючись посібником Скретч https://scratch.mit.edu/ideas.
Можна скористатися простими проектами та змінити їх код, щоб зробити деякі зміни і додати ваші ідеї: https://scratch.mit.edu/starter-projects .
2-А 18.04 2-В 19.0430.Тема.Алгоритми для малювання фігур.
Переглянь презентацію .
https://drive.google.com/file/d/19ZMUuF0KHoDdPdtiCs0UF6KCLrPgcaPU/view
Підручник: опрацювати с. 83-85 (ЗАВАНТАЖИТИ ПІДРУЧНИК)
Виконайте завдання на слайді 21 (можна працювати зі Скретч онлайн за посиланням https://scratch.mit.edu) - це завдання розміщено також на с.85 підручника.
Попрацюйте з завданнями Курсу 1 на сайті Студії Коду https://studio.code.org/s/course1 .
2-А 11.04 2-В12.0429.Тема.Складання власних графічних алгоритмів .
Переглянь презентацію .
Підручник: опрацювати с. 80-82 (ЗАВАНТАЖИТИ ПІДРУЧНИК)
Виконайте завдання на слайді 23 (можна працювати зі Скретч онлайн за посиланням https://scratch.mit.edu) - це завдання розміщено також на с.82 підручника.
Спробуйте самостійно виконати завдання на слайді 24.
2-А 28.03 2-В 29.03
28.Тема.Графічний редактор середовища Скретч. Створення малюнків за готовими алгоритмами.
Підручник 📗📗📘📘📙📙📓📓
1) Переглянь навчальне відео і спробуй виконати його практичну частину.
👀👀Гімнастика для очей .👀👀Виконай завдання в зошиті с.40.
2-А 21.03 2-В 22.03
27.Тема.Середовище програмування Скретч .
Підручник 📗📗📘📘📙📙📓📓
1) Переглянь навчальне відео і спробуй виконати його практичну частину.
👀👀Гімнастика для очей .👀👀
2-А 14.03 2-В 15.0326.Тема.Правила складання алгоритмів .
Підручник 📗📗📘📘📙📙📓📓 с.71
1) Переглянь навчальне відео і спробуй виконати його практичну частину.
👀👀Гімнастика для очей .👀👀
2.)Перевір свої знання.
2-А 07.03 2-В 08.03
25.Алгоритми в нашому житті .
Підручник с .67-68 📗📗📘📘📙📙📓📓
1) Переглянь навчальне відео і спробуй виконати його практичну частину
2.)Практична робота .
2-А 29.02 2-В 01.03
24. Тема . Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів .Підручник с .63-65 📗📗📘📘📙📙📓📓
1) Переглянь навчальне відео і спробуй виконати його практичну частину
2-А 22.02 2-В 23.02
23.Тема .Команди і виконавці команд .
31.Тема.Навчальний проєкт .
Переглянь презентацію .
https://drive.google.com/file/d/1-XsebUP4KYjgBJ8EL_T98ldyXufg74Rl/view
Підручник: опрацювати с. 86-87 (ЗАВАНТАЖИТИ ПІДРУЧНИК)
Перегляньте презентацію до уроку. https://drive.google.com/file/d/1-XsebUP4KYjgBJ8EL_T98ldyXufg74Rl/view
Пропоную переглянути мотивуючий мультик "Корисні підказки 2. Де ховаються таланти" (ПЕРЕГЛЯНУТИ МУЛЬТФІЛЬМ)
Сплануйте навчальний проект в середовищі Скретч онлайн, користуючись посібником Скретч https://scratch.mit.edu/ideas.
Можна скористатися простими проектами та змінити їх код, щоб зробити деякі зміни і додати ваші ідеї: https://scratch.mit.edu/starter-projects .
30.Тема.Алгоритми для малювання фігур.
Переглянь презентацію .
https://drive.google.com/file/d/19ZMUuF0KHoDdPdtiCs0UF6KCLrPgcaPU/view
Підручник: опрацювати с. 83-85 (ЗАВАНТАЖИТИ ПІДРУЧНИК)
Виконайте завдання на слайді 21 (можна працювати зі Скретч онлайн за посиланням https://scratch.mit.edu) - це завдання розміщено також на с.85 підручника.
Попрацюйте з завданнями Курсу 1 на сайті Студії Коду https://studio.code.org/s/course1 .
29.Тема.Складання власних графічних алгоритмів .
Переглянь презентацію .
Підручник: опрацювати с. 80-82 (ЗАВАНТАЖИТИ ПІДРУЧНИК)
Виконайте завдання на слайді 23 (можна працювати зі Скретч онлайн за посиланням https://scratch.mit.edu) - це завдання розміщено також на с.82 підручника.
Спробуйте самостійно виконати завдання на слайді 24.
28.Тема.Графічний редактор середовища Скретч. Створення малюнків за готовими алгоритмами.
Підручник 📗📗📘📘📙📙📓📓
1) Переглянь навчальне відео і спробуй виконати його практичну частину.
👀👀Гімнастика для очей .👀👀
27.Тема.Середовище програмування Скретч .
Підручник 📗📗📘📘📙📙📓📓
1) Переглянь навчальне відео і спробуй виконати його практичну частину.
26.Тема.Правила складання алгоритмів .
Підручник 📗📗📘📘📙📙📓📓 с.71
1) Переглянь навчальне відео і спробуй виконати його практичну частину.
2.)Перевір свої знання.
2.)Практична робота .
1) Згадай правила роботи з комп'ютером .
2) Переглянь навчальне відео і спробуй виконати його практичну частину
Підручник с .60-62 📗📗📘📘📙📙📓📓
Виконай завдання в зошиті на с.32 .
2-А 15.02 2-В 16.02
22.Тема .Дії з фрагментами зображення .
1) Переглянь навчальне відео і спробуй виконати його практичну частину
Підручник с .56-57 📗📗📘📘📙📙📓📓1. Виконати практичне завдання:
· За допомогою програми Paint відкрити зображення «квітка»
· За допомогою команди «виділення», «прозоре виділення» виділити елементи квітки і скласти в одне ціле
· За допомогою команди «виділення», «прозоре виділення» виділити квітку і скопіювати (ctrl+C)
· Вставити скопійоване зображення (ctrl+V) і зменшити розмір
1. Зберегти файл
2-А 08.02 2-В 09.02
21.Тема .Створення орнаменту .
1) Переглянь навчальне відео і спробуй виконати його практичну частину.
Підручник с .52-53 📗📗📘📘📙📙📓📓
2 ) Практична робота .
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм.
Перейди за посиланням і розфарбуй орнамент.
Або перейдіть за посиланням https://pustunchik.ua/ua/games/coloring (повинен бути обраний пункт меню “Розмальовки”).
1. Виконати практичне завдання:
· За допомогою програми Paint відкрити зображення «квітка»
· За допомогою команди «виділення», «прозоре виділення» виділити елементи квітки і скласти в одне ціле
· За допомогою команди «виділення», «прозоре виділення» виділити квітку і скопіювати (ctrl+C)
· Вставити скопійоване зображення (ctrl+V) і зменшити розмір
1. Зберегти файл
2 ) Практична робота .
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм.
Перейди за посиланням і розфарбуй орнамент.
Або перейдіть за посиланням https://pustunchik.ua/ua/games/coloring (повинен бути обраний пункт меню “Розмальовки”).
ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ!
2-А 01.02 2-В 02.02
20 .Тема .Добір кольорової гами малюнка .
1) Згадай правила роботи з комп'ютером .
1) Згадай правила роботи з комп'ютером .
2-А 18.01 2-В 19.01 18 .Тема .Створення та редагування не складних малюнків. Інструменти малювання ліній .
1 .Повтори правила безпечної поведінки за комп’ютером.
2 .Переглянь навчальне відео .
3.Робота за комп’ютером .
Практична робота за комп’ютерами (створити будинок за зразком)
👀👀👀Вправи для очей.👀👀👀
- Намалювати очима цифру 8 (3-4 рази).
- Намалювати очима літери свого імені (повторити декілька разів).
- Розслабивши очні м’язи, подивитися вдалечінь — на рахунок 1–6. Повторити 1-2 рази.
2-А 11.01 2-В 12.01 17 .Тема .Відкриття та збереження малюнків .
1) Згадай правила роботи з комп'ютером .
18 .Тема .Створення та редагування не складних малюнків. Інструменти малювання ліній .
1 .Повтори правила безпечної поведінки за комп’ютером.
3.Робота за комп’ютером .
Практична робота за комп’ютерами (створити будинок за зразком)
👀👀👀Вправи для очей.👀👀👀
- Намалювати очима цифру 8 (3-4 рази).
- Намалювати очима літери свого імені (повторити декілька разів).
- Розслабивши очні м’язи, подивитися вдалечінь — на рахунок 1–6. Повторити 1-2 рази.
17 .Тема .Відкриття та збереження малюнків .
1) Згадай правила роботи з комп'ютером .
16 .Тема .Графічний редактор. Інструменти графічного редактора та їх налаштування .
Переглянь відео .
2) Практична робота за комп’ютерами.
- Створіть малюнок сніговика і ялинки .
2-В 15.12 2-А 21.1215 .Тема .Графічні зображення .
Переглянь відео-презентацію .
Виконай завдання в зошиті на с.19 .Попрацюй на сайті ''Пустунчик''.
2-В 08.12 2-А 14.12
14 .Тема . Комп’ютерна графіка .Сьогодні на уроці дізнаєшся пр комп’ютерну графіку, її різновиди, будеш вчитися розрізняти види комп’ютерної графіки між собою.
Переглянь навчальне відео і спробуй виконати його практичну частину.
Попрацюй на дитячому сайті ''Пустунчик''
Перевір себе зошит с.18 .
2-В 01.12 2-А 07.1213 .Тема .Комп’ютерна програма. Меню комп’ютерної програми .
Сьогодні на уроці дізнаєшся ,які бувають програми ,який вигляд має вікно програми .Навчишся знаходити елементи вікна програми .
16 .Тема .Графічний редактор. Інструменти графічного редактора та їх налаштування .
Переглянь відео .
2) Практична робота за комп’ютерами.
- Створіть малюнок сніговика і ялинки .
15 .Тема .Графічні зображення .
Переглянь відео-презентацію .
Сьогодні на уроці дізнаєшся пр комп’ютерну графіку, її різновиди, будеш вчитися розрізняти види комп’ютерної графіки між собою.
Переглянь навчальне відео і спробуй виконати його практичну частину.
Перевір себе зошит с.18 .
13 .Тема .Комп’ютерна програма. Меню комп’ютерної програми .
Сьогодні на уроці дізнаєшся ,які бувають програми ,який вигляд має вікно програми .Навчишся знаходити елементи вікна програми .
1. ПЕРЕГЛЯНЬ І ОПРАЦЮЙ ВІДЕО.
2. ПРАКТИЧНА РОБОТА.
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм.
Перейдіть за посиланнямhttps://www.matific.com/ua/uk/home/ а далі оберіть вправу Розфарбовування фігур / Визначення 2D-фігур
Перевір себе .
Виконай 👉👀 інтерактивну вправу .
Попрацюй в зошиті с.17 .
Продовж речення .
2-В 24.11 2-А 30.11
12.Тема .Об’єкти робочого стола комп’ютера .Повтори матеріал минулого уроку .
Виконай завдання за посиланням .
Запам'ятай .
Комп'ютер також має свій робочий стіл. На ньому теж розташовані об'єкти — значки, які мають вигляд невеличких малюнків. Серед них є значки програм, папок, документів.
Переглянь відео за 👉посиланням .
🙌🙆Руханка .🙆🙌
Перевір себе .
Виконай завдання в зошиті с.16 .
2-В 17.11 2-А 23.11
11 .Тема .Робочий стіл комп’ютера .Повтори знання отримані на минулому уроці
Виконай інтерактивну впр 👉👉.за посиланням.
Переглянь і опрацюй відео за 👉 посиланням
Перевір себе .
2. ПРАКТИЧНА РОБОТА.
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм.
Перейдіть за посиланнямhttps://www.matific.com/ua/uk/home/ а далі оберіть вправу Розфарбовування фігур / Визначення 2D-фігур
Перевір себе .
Виконай 👉👀 інтерактивну вправу .
Попрацюй в зошиті с.17 .
Продовж речення .
Повтори знання отримані на минулому уроці
Виконай інтерактивну впр 👉👉.за посиланням.
Переглянь і опрацюй відео за 👉 посиланням
Перевір себе .
2-В 10.11 2-А 16.11
10 .Тема .Увімкнення
та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв .1) Згадай правила роботи з комп'ютером .
2) Переглянь презентацію👉 за посиланням .
3) Перевір себе .
Виконай завдання в зошиті на с .14
2) Переглянь презентацію👉 за посиланням .
3) Перевір себе .
Виконай завдання в зошиті на с .14
2-В 27.10 2-А 09.11
9 .Тема .Комп’ютер та його складові .
1. Гра '' Правила поведінки в КОМП'ЮТЕРНОМУ КЛАСІ ''
3.Перевір себе . Виконай інтерактивну вправу .
9 .Тема .Комп’ютер та його складові .
1. Гра '' Правила поведінки в КОМП'ЮТЕРНОМУ КЛАСІ ''
3.Перевір себе . Виконай інтерактивну вправу .
2-В 13.10 2-А 19.108.Тема .Світ сучасних професій .
Перевір себе ювиконай завдання в зошиті на с.12
Запам'ятай:
Комп'ютер – це пристрій, якийдопомагає людям працювати текстами, малюнками,фотографіями, звуками,дивитися фільми, спілкуватися з
друзями і багато іншого.
друзями і багато іншого.
2-В 13.10 2-А 19.10
7.Тема .Комп’ютерна техніка, як засіб здійснення дій з інформацією .
2-В 06.10 2-А 12..10
6.Тема .Пристрої для роботи з інформацією .
Виконай завдання в зошиті на с.11 .
6.Тема .Пристрої для роботи з інформацією .
Виконай завдання в зошиті на с.11 .
2-В 29.092-А 05.105 .Тема .Дії з
інформацією. Правдива і неправдива інформація .Переглянь відео .
Виконай роботу в зошиті . с. 10.1 .Виберіть правильну відповідь: Познач усі органи чуття, які допомагають людині сприймати інформацію.
варіанти відповідей:
Очі
Вуха
Язик
Ніс
Шлунок
Шкіра
2. Познач усі дії, які можна виконувати з інформацією.
варіанти відповідей:
Зберігання
Опрацювання
Збагачення
Отримання
Передавання
Прибирання
3. Розглянь зображення. Визнач, спососіб подання інформації?
варіанти відповідей:
Текстовий
Графічний
Звуковий
Комбінований
Рефлексія
1. Які дії з інформацією можна виконати?
2. Назвіть інформаційні процеси які відбуваються під час читання книги?
Виконай роботу в зошиті . с. 10.
1 .Виберіть правильну відповідь: Познач усі органи чуття, які допомагають людині сприймати інформацію.
варіанти відповідей:
Очі
Вуха
Язик
Ніс
Шлунок
Шкіра
2. Познач усі дії, які можна виконувати з інформацією.
варіанти відповідей:
Зберігання
Опрацювання
Збагачення
Отримання
Передавання
Прибирання
3. Розглянь зображення. Визнач, спососіб подання інформації?
варіанти відповідей:
Текстовий
Графічний
Звуковий
Комбінований
Рефлексія
1. Які дії з інформацією можна виконати?
2. Назвіть інформаційні процеси які відбуваються під час читання книги?
2-В 22.092-А 28.094 .Тема .Види інформації за способом подання: текстова, графічна, звукова .
Переглянь відео .
👀Гімнастика для очей 👀
Виконай завдання в зошиті с.7 .
3.Тема .Об’єкти
навколишнього світу і їх властивості.2-В 15.09 2-А 21.09
Переглянь і опрацюй відео .
Виконай завдання в зошиті с.5-6 .
Тема 2 .Навколишній світ та
інформація. Сприймання людиною інформації. 2-В 08.09 2-А 14.09Пограйте в гру .Гра «так чи ні»
✵ Можна торкатися дротів та розеток.
✵ Не клади речі на клавіатуру.
✵ Під час роботи сидіти рівно.
✵ На уроці відволікатися та не слухати вчителя.
✵ Якщо комп’ютер зламався спробуй полагодити самостійно.
✵ Не вмикай компютер без дозволу вчителя.
Переглянь відео
Виконай завдання в зошиті с. 4 .
Я тобою пишаюся !
4 .Тема .Види інформації за способом подання: текстова, графічна, звукова .
Переглянь відео .
Виконай завдання в зошиті с.5-6 .
Гра «так чи ні»
✵ Можна торкатися дротів та розеток.
✵ Не клади речі на клавіатуру.
✵ Під час роботи сидіти рівно.
✵ На уроці відволікатися та не слухати вчителя.
✵ Якщо комп’ютер зламався спробуй полагодити самостійно.
✵ Не вмикай компютер без дозволу вчителя.
Молодець !
Комментариев нет:
Отправить комментарий