Дистанційне навчання .Інформатика 2-А , 2-В .


 


Підручник   📗📗📘📘📙📙📓📓

2-А  25.04    2-В  26.04

31.Тема.Навчальний проєкт .

Переглянь презентацію .

https://drive.google.com/file/d/1-XsebUP4KYjgBJ8EL_T98ldyXufg74Rl/view 

👀👀Гімнастика для очей .👀👀

  1. Підручник: опрацювати с. 86-87 (ЗАВАНТАЖИТИ ПІДРУЧНИК)

  2. Перегляньте презентацію до уроку. https://drive.google.com/file/d/1-XsebUP4KYjgBJ8EL_T98ldyXufg74Rl/view 

  3. Пропоную переглянути мотивуючий мультик "Корисні підказки 2. Де ховаються таланти" (ПЕРЕГЛЯНУТИ МУЛЬТФІЛЬМ)

  4. Сплануйте навчальний проект в середовищі Скретч онлайн, користуючись посібником Скретч https://scratch.mit.edu/ideas.
    Можна скористатися простими проектами та змінити їх код, щоб зробити деякі зміни і додати ваші ідеї: https://scratch.mit.edu/starter-projects .




2-А  18.04    2-В  19.04

30.Тема.Алгоритми для малювання фігур.

Переглянь презентацію .

https://drive.google.com/file/d/19ZMUuF0KHoDdPdtiCs0UF6KCLrPgcaPU/view 

👀👀Гімнастика для очей .👀👀

  1. Підручник: опрацювати с. 83-85 (ЗАВАНТАЖИТИ ПІДРУЧНИК)

  2. Виконайте завдання на слайді 21 (можна працювати зі Скретч онлайн за посиланням https://scratch.mit.edu) - це завдання розміщено також на с.85 підручника.

  3. Попрацюйте з завданнями Курсу 1 на сайті Студії Коду https://studio.code.org/s/course1 .



2-А  11.04  2-В12.04

29.Тема.Складання власних графічних алгоритмів .

Переглянь презентацію .


  1. Підручник: опрацювати с. 80-82 (ЗАВАНТАЖИТИ ПІДРУЧНИК)

  2. Виконайте завдання на слайді 23 (можна працювати зі Скретч онлайн за посиланням https://scratch.mit.edu) - це завдання розміщено також на с.82 підручника.

  3. Спробуйте самостійно виконати завдання на слайді 24.





2-А  28.03  2-В 29.03

28.Тема.Графічний редактор середовища Скретч. Створення малюнків за готовими алгоритмами.

Підручник   📗📗📘📘📙📙📓📓 

1) Переглянь навчальне відео і  спробуй виконати його практичну частину.


👀👀Гімнастика для очей .👀👀

Виконай завдання в зошиті с.40.




2-А  21.03  2-В 22.03

27.Тема.Середовище програмування Скретч .

Підручник   📗📗📘📘📙📙📓📓 

1) Переглянь навчальне відео і  спробуй виконати його практичну частину.



👀👀Гімнастика для очей .👀👀

Перевір себе.
Виконай завдання в зошиті с.38.





2-А  14.03  2-В 15.03

26.Тема.Правила складання алгоритмів .

Підручник   📗📗📘📘📙📙📓📓 с.71

1) Переглянь навчальне відео і  спробуй виконати його практичну частину.


👀👀Гімнастика для очей .👀👀

2.)Перевір свої знання.

Виконай завдання в зошиті с.36.




2-А  07.03  2-В 08.03

25.Алгоритми в нашому житті .

Підручник с .67-68  📗📗📘📘📙📙📓📓

1) Переглянь навчальне відео і  спробуй виконати його практичну частину



2.)Практична робота .




2-А  29.02  2-В 01.03

24. Тема . Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів .
Підручник с .63-65  📗📗📘📘📙📙📓📓

1) Переглянь навчальне відео і  спробуй виконати його практичну частину




2-А  22.02  2-В 23.02

23.Тема .Команди і виконавці команд .


1) Згадай правила роботи з комп'ютером .


2) Переглянь навчальне відео і  спробуй виконати його практичну частину


Підручник с .60-62  📗📗📘📘📙📙📓📓


Виконай завдання в зошиті на с.32 .




2-А  15.02  2-В 16.02

22.Тема .Дії з фрагментами зображення .

1) Переглянь навчальне відео і  спробуй виконати його практичну частину


Підручник с .56-57  📗📗📘📘📙📙📓📓

1.     Виконати практичне завдання:


·       За допомогою програми Paint відкрити зображення «квітка»

       

·       За допомогою команди «виділення», «прозоре виділення» виділити елементи квітки і скласти в одне ціле

·       За допомогою команди «виділення», «прозоре виділення» виділити квітку і скопіювати (ctrl+C)


·       Вставити скопійоване зображення (ctrl+Vі зменшити розмір


1.     Зберегти файл



2-А  08.02  2-В 09.02

21.Тема .Створення орнаменту .

1) Переглянь навчальне відео і  спробуй виконати його практичну частину.



Підручник с .52-53  📗📗📘📘📙📙📓📓

2 ) Практична робота .
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм.

Перейди за посиланням і розфарбуй орнамент.

Або перейдіть за посиланням https://pustunchik.ua/ua/games/coloring (повинен бути обраний пункт меню “Розмальовки”).

 ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ!


2-А  01.02  2-В 02.02

20 .Тема .Добір кольорової гами малюнка .

1) Згадай правила роботи з комп'ютером .



2)Переглянь навчальне відео і  спробуй виконати його практичну частину.



Підручник с 48-49  📗📗📘📘📙📙📓📓
3.Робота за комп’ютером .

Розмалюй👉👉👉 малюнок .




2-А  25.01   2-В 26.01 

19 .Тема . Інструменти для малювання фігур .

1) Згадай правила роботи з комп'ютером .


2)Переглянь навчальне відео і  спробуй виконати його практичну частину.



Підручник с .47-48  📗📗📘📘📙📙📓📓



3) Попрацюй в зошиті с.24 .




2-А  18.01   2-В 19.01 

18 .Тема .Створення та редагування не складних малюнків. Інструменти малювання ліній .

1 .Повтори правила безпечної поведінки за комп’ютером.

2 .Переглянь навчальне відео .


3.Робота за комп’ютером .

Практична робота за комп’ютерами (створити будинок за зразком)

👀👀👀Вправи для очей.👀👀👀

  • Намалювати очима цифру 8 (3-4 рази). 
  • Намалювати очима літери свого імені (повторити декілька разів).
  • Розслабивши очні м’язи, подивитися вдалечінь — на рахунок 1–6. Повторити 1-2 рази.



2-А  11.01   2-В 12.01 

17 .Тема .Відкриття та збереження малюнків .

1) Згадай правила роботи з комп'ютером .



2)Переглянь відеоурок .



Практична робота на сайті ''Пустунчик''.


    
2-А  21.12   2-В 22.12    

16 .Тема .Графічний редактор. Інструменти графічного редактора та їх налаштування .

Переглянь відео .




2) Практична робота за комп’ютерами.

- Створіть малюнок сніговика і ялинки .

                    


2-В 15.12    2-А  21.12

15 .Тема .Графічні зображення .


Переглянь відео-презентацію .


Виконай завдання в зошиті  на с.19 .
Попрацюй на сайті ''Пустунчик''.




2-В  08.12    2-А  14.12

14 .Тема . Комп’ютерна графіка .

Сьогодні на уроці дізнаєшся пр комп’ютерну графіку, її різновиди, будеш вчитися розрізняти види комп’ютерної графіки між собою.

Переглянь навчальне відео і  спробуй виконати його практичну частину.




Перевір себе зошит с.18 .




2-В  01.12    2-А  07.12

13 .Тема .Комп’ютерна програма. Меню комп’ютерної програми .

Сьогодні на уроці дізнаєшся ,які бувають програми ,який вигляд має вікно програми .Навчишся знаходити елементи вікна програми .

1. ПЕРЕГЛЯНЬ І ОПРАЦЮЙ ВІДЕО.


👀👀Гімнастика для очей .👀👀

2. ПРАКТИЧНА РОБОТА.


Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм.

Перейдіть за посиланнямhttps://www.matific.com/ua/uk/home/ а далі оберіть вправу Розфарбовування фігур / Визначення 2D-фігур

Перевір себе .

Виконай 👉👀 інтерактивну вправу .

Попрацюй в зошиті с.17 .

Продовж речення .


2-В  24.11     2-А  30.11

12.Тема .Об’єкти робочого стола комп’ютера .

Повтори матеріал минулого уроку .

Виконай завдання за посиланням .

Запам'ятай .

Комп'ютер також має свій робочий стіл. На ньому теж розташовані об'єкти — значки, які мають вигляд невеличких малюнків. Серед них є значки програм, папок, документів.

Переглянь відео за 👉посиланням .

🙌🙆Руханка .🙆🙌

Перевір себе .

Виконай завдання в зошиті с.16 .

                      



2-В  17.11  2-А  23.11

11 .Тема .Робочий стіл комп’ютера .

Повтори знання отримані на минулому уроці 

Виконай інтерактивну впр 👉👉.за посиланням.

Переглянь і опрацюй відео за 👉 посиланням 

👀👀Гімнастика для очей .👀👀

Перевір себе .

Виконай інтерактивну вправу .

                          


2-В  10.11 2-А  16.11

10 .Тема .Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв .
1) Згадай правила роботи з комп'ютером .

2) Переглянь презентацію👉 за посиланням .

3) Перевір себе .

Виконай завдання в  зошиті на с .14

Виконай інтерактивне завдання👉 за посиланням .

                       

2-В  27.10  2-А  09.11

 9 .Тема .Комп’ютер та його складові .

1. Гра '' Правила поведінки в КОМП'ЮТЕРНОМУ КЛАСІ ''

2.Переглянь і опрацюй відео .

3.Перевір себе . Виконай інтерактивну вправу .

                                    


2-В  13.10 2-А  19.10
8.Тема .Світ сучасних професій .



    Перевір себе ювиконай завдання в зошиті на с.12

Запам'ятай:

Комп'ютер – це пристрій, якийдопомагає людям працювати текстами, малюнками,фотографіями, звуками,дивитися фільми, спілкуватися з
друзями і багато іншого.

2-В  13.10 2-А  19.10

7.Тема .Комп’ютерна техніка, як засіб здійснення дій з інформацією .




2-В  06.10 2-А 12..10


6.Тема .Пристрої для роботи з інформацією .


Переглянь відео .👀👈

👀👀Гімнастика для очей .👀👀👀👈

Виконай завдання в зошиті на с.11 .

Інтерактивне завдання .👦






2-В  29.09
2-А 05.10
5 .Тема .Дії з інформацією. Правдива і неправдива інформація .
Переглянь відео .

Виконай роботу в зошиті . с. 10.

1 .Виберіть правильну відповідь:            Познач усі органи чуття, які допомагають людині сприймати інформацію.  

варіанти відповідей:

 Очі

  Вуха

  Язик

  Ніс

  Шлунок

  Шкіра

2.            Познач усі дії, які можна виконувати з інформацією.

варіанти відповідей:

 Зберігання

  Опрацювання

  Збагачення

  Отримання

  Передавання

  Прибирання

3.            Розглянь зображення. Визнач, спососіб подання інформації?

https://lh3.googleusercontent.com/5uxx3pP58PFeuZmDnkFAmTyXafi48X_r1nCXe3CNxJhM0NrQ1LToS-H87tlghM2EIQLrUny7cnyrN-vf2qvdTbsCAiWLDJfh5j6Px5a4So1tfWOJ3K1FhITuQwrcZlkaIYEP2E4

варіанти відповідей:

 Текстовий

  Графічний

  Звуковий

  Комбінований


 

Рефлексія

1.     Які дії з інформацією можна виконати?

2.    Назвіть інформаційні процеси які відбуваються під час читання книги?



2-В  22.09
2-А 28.09

4 .Тема .Види інформації за способом подання: текстова, графічна, звукова .

Переглянь відео .


👀Гімнастика для очей 👀
Виконай завдання в зошиті с.7 .



3.Тема .Об’єкти навколишнього світу і їх властивості.
2-В 15.09    2-А 21.09

Переглянь і опрацюй  відео .

Виконай завдання в зошиті с.5-6 .
                                          


Тема 2 .Навколишній світ та інформація. Сприймання людиною інформації.
 2-В 08.09   2-А 14.09
Пограйте в гру .

Гра «так чи ні»

✵ Можна торкатися дротів та розеток.

✵ Не клади речі на клавіатуру.

✵ Під час роботи сидіти рівно.

✵ На уроці відволікатися та не слухати вчителя.

✵ Якщо комп’ютер зламався спробуй полагодити самостійно.

✵ Не вмикай компютер без дозволу вчителя.

👀Гімнастика для очей 👀

Переглянь відео 

Виконай завдання в зошиті с. 4 .

Я тобою пишаюся !

Тема 1 .Правила поведінки та безпеки.Поняття про інформацію.
 2-В 01.09  2-Б 05.09  2-А 07.09

Переглянь відео і запам'ятай правила поведінки та безпеки .

Познач , у яких ситуаціях дотримано правила поведінки та безпеки .
Зошит с.2 .

Молодець !

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Портфоліо .2 -Б КЛАС