На уроках використовуються презентації з сайту
Любі діти , з 30.12 по 02.02.2024
ЗИМОВІ КАНІКУЛИ
Бажаю весело і безпечно провести канікули .
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Підсумковий урок за I семестр.
Виконай завдання на платформі👇👇👇
2.Математика .
Тема.Підсумковий урок за І семестр.
Виконай завдання на платформі👇👇👇
3. Літературне читання .
Тема .Підсумковий урок за I семестр.
Читання улюблених творів .
4. Англійська мова . Урок з Наталією Анатоліївною.
5. Образотворче мистецтво .
Тема .Підсумковий урок за рік .Виставка робіт.
26.12
1.Українська мова .
Тема .Навчаюся розбирати слова за будовою.
2. Англійська мова .
3.Математика .
Тема.Розв’язуємо задачі на кратне порівняння двох добутків .
5. Фізична культура .
Тема .Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Положення тіла у просторі (сіди)
Різновиди ходьби та бігу.
https://www.youtube.com/watch?v=qLKjmsgPH9Y
24.12
1 .Українська мова .
Тема .Навчаюся розбирати слова за будовою.
2.Математика .
Тема.Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння двох добутків.
3. Літературне читання .
Тема .Узагальнення і систематизація знань учнівза розділом “У міста і села прийшла зима весела”.
Прочитай текст с.82-83 .
Виконай👀👀Гімнастику для очей .👀👀
4. Англійська мова .
5.Фізична культура .
Тема .Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Положення тіла у просторі (сіди)
https://www.youtube.com/watch?v=qLKjmsgPH9Y
https://www.youtube.com/watch?v=g8aR8t3emQk
23.12
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Природне угруповання — луки.
Переглянь навчальне відео .
2. Математика .
Тема .Досліджуємо задачі.
3. Українська мова .
Тема.Подовжені м’які приголосні.
4. Музичне мистецтво .
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема . Природне угруповання — ліс.Правила поведінки в лісі .
2.Математика .
Тема.Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків .
3. Літературне читання .
Тема .Узагальнення і систематизація знань учнівза розділом “У міста і села прийшла зима весела”.
Прочитай текст с.82-83 .
Виконай👀👀Гімнастику для очей .👀👀
4. Англійська мова . Урок з Наталією Анатоліївною.
5. Образотворче мистецтво .
19.12
1.Я досліджую світ .
Тема .Природні угруповання. Природне угруповання — ліс.
2. Математика .
Тема .Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків .
3. Українська мова .
Тема .Навчаюся моделювати будову слів.
добутків .
4. Дизайн і технології.
Тема .Технологічні операції обробки різних матеріалів. Ткані і неткані матеріали натурального походження (тканина, нитки). "Різдвяні подарунки пінгвінятка Піна"
Повторимо правила користування ножицями .
Дякую за чудову роботу!
5. Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Положення тіла у просторі (сіди)
https://www.youtube.com/watch?v=qLKjmsgPH9Y
18.12
1.Українська мова .
Тема .Навчаюся творити слова за допомогою суфіксів.
2. Англійська мова .
3.Математика .
Тема.Узагальнення і систематизація знань учнів. Тематична діагностувальна робота № 4.
Виконай діагностувальну роботу в зошиті на с.17-18 .
4.Інформатика .
Тема .Працюємо з фрагментами тексту
5. Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Положення тіла у просторі (сіди)
Різновиди ходьби та бігу.
https://www.youtube.com/watch?v=qLKjmsgPH9Y
17.12
1 .Українська мова .
Тема .Ознайомлення із суфіксом як значущою частиною слова. Навчаюся визначати суфікс у словах .
2.Математика .
Тема.Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків .
3 .Літературне читання .
Тема .О. Комова «Новий рік у шафі» В. Мельник « Крижаний кіт» І. Жиленко «Снігова баба»
4. Англійська мова .
5.Фізична культура .
Тема .ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Положення тіла у просторі (сіди)
Різновиди ходьби та бігу.
https://www.youtube.com/watch?v=qLKjmsgPH9Y
16.12
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Природні угрупування .
2. Математика .
Тема .Знайомимось із задачами на знаходження суми двох добутків
.
3. Українська мова .
Тема.Вимова і написання слів з апострофом. Перенос слів з апострофом.
4. Музичне мистецтво .
5.Літературне читання .
Тема .Підгодуй птахів зимою, послужать тобі весною.Андрій Бондарчук “Забіяка.”Юлія Домашець “Лісова вечірка в стилі «ЕКО»”.
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Стережись отруйних грибів.
Переглянь навчвльне відео .
2.Математика .
Тема.Досліджуємо взаємопов’язані величини .
Виконай👀👀Гімнастика для очей .👀👀
3. Літературне читання .
Тема .Зимою сонце світить, та не гріє. Вадим Скомаровський «Морозенко». Віктор . Приходько «Жадібна синичка» .
Прослухай оповідання В.Приходько ,,Жадібна синичка''
4. Англійська мова . Урок з Наталією Анатоліївною.
5. Образотворче мистецтво .
1.Я досліджую світ .
Тема .Ознаки живих організмів. Гриби. Значення грибів.
2. Математика .
Тема .Розв’язуємо задачі .
3. Українська мова .
Тема .Вимова і написання слів з апострофом. Перенос слів з апострофом.
4. Дизайн і технології.
Тема .Макетування об'ємних фігур. Виготовлення лялькового вертепу з паперу та картону за зразком. С.40
Приготуйся до уроку .
Повторимо правила користування ножицями .
Дякую за чудову роботу!
5. Фізична культура .
Тема .«Правильна постава — це краса та здоров’я». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу.
1.Українська мова .
Тема .Навчаюся правильно вимовляти і записувати слова із префіксами –з, -с, -зі.
2. Англійська мова .
3.Математика .
Тема.Вивчаємо групу величин, що описують ситуацію праці .
4.Інформатика .
Тема .Як редагувати текст.
5. Фізична культура .
Тема .». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Лазіння по канату. Танцювальні імпровізаційні вправи. Розвиток гнучкості. Естафета .
ЗРВ на місці.
10.12
1 .Українська мова .
Тема .Розвиток мовлення. Створення коміксу.
2.Математика .
Тема. Вивчаємо групу величин, що описують ситуацію праці .
3 .Літературне читання .
Тема .Не можна легковажити своїм життям. Оксана Радушинська «Перший сніг». Складання плану. Стислий переказ за планом.
Прочитай повість с.73-74 .
Виконай👀👀Гімнастику для очей .👀👀
4. Англійська мова .
5.Фізична культура .
Тема .Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Лазіння по канату. Танцювальні імпровізаційні вправи. Розвиток гнучкості. Естафета .
ЗРВ на місці.
09.12
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Узагальнення і систематизація знань учнів. Тематична діагностувальна робота № 4.
1. Запиши відповіді: так чи ні.
Усі птахи вміють літати. ______
Риби живуть у воді . ______
Звірі найчисленніша група тварин. ______
Комахи мають вусики. ______
2 Допиши потрібні слова.
Риби живуть у __________________. Їх тіло вкрито ________________. Дихають вони _________________, вбираючи ___________________, розчинений у воді.
3. Закресли «зайве» слово в кожному ряді.
Муха, метелик, павук, оса.
Окунь, кит, акула, щука.
Сорока, горобець, ластівка, ворона.
Лось, слон, кріт, миша.
4. Наведи по 3 приклади тварин, які живуть …
у ґрунті _________________________________________________
у воді ___________________________________________________
у лісі ____________________________________________________
5. Впізнай тварину за описом.
Живе у ґрунті. Передні кінцівки нагадують лопату. Живиться черв’яками, личинками комах. Має поганий зір, але добрий нюх і слух. _____________
Домашня тварина. Довжина тіла 7- 16 мм. Смугасте жовто-чорне черевце. Має дві пари крил, довгий хоботок, яким висмоктує нектар. ____________
6. Заповни таблицю, використовуючи слова для довідки.
Слова для довідки: Сом, миша, окунь, ластівка, тюлень, кіт, коник, пінгвін, щука, ворона, муха, півень, слон, жук, скат, тарган.
Комахи | Риби | Птахи | Звірі |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
Оціни, будь ласка, якими ці завдання були для тебе:
А) дуже легкими
Б) легкими
В) ані легкими, ані складними
Г) складними
Ґ) дуже складними
2. Математика .
Тема .Вивчаємо групу величин, що розкривають ситуацію купівлі-продажу.
3. Українська мова .
Тема . Навчаюся правильно записувати слова із префіксами –роз, -без.
4. Музичне мистецтво .
5.Літературне читання .
Тема .Сніжинки – це маленькі білі мушки. «Як утворюються сніжинки?», «Чому сніжинки блищать?» (Із журналу «Розумашки»).
Прочитайте текст с.72 і дайте відповіді на запитання .
Прочитай текст на с.73 .
Виконай👀👀Гімнастику для очей .👀👀
Перегляньте відео ,,Як утврилися сніжинки ''
https://www.youtube.com/watch?v=yiGHQ5UEzoM
06.12
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Сторінка дослідників. Спостерігаю, доглядаю за тваринами. Кого поселимо в акваріумі?
Виконай інтерактивне завдання.
https://learningapps.org/watch?v=pzcvqcg4j20
2.Математика .
Тема.Досліджуємо взаємопов’язані величини .
4. Англійська мова . Урок з Наталією Анатоліївною.
5. Образотворче мистецтво .
09.12
1.Я досліджую світ .
Тема .Різноманітність тварин у природі.Звірі.
2. Математика .
Тема .Досліджуємо взаємопов’язані величини .
3. Українська мова .
Тема .Префікс як значуща частина слова. Навчаюся визначати префікси у словах, творити слова за допомогою префіксів.
4. Дизайн і технології.
Тема .Технологічні операції обробки різних матеріалів. Ткані і неткані матеріали натурального походження (тканина, мереживо, стрічка-тасьма). Виготовлення колажу з тканини "Різдвяний ангелик". С.39.
Приготуйся до уроку .
Повторимо правила користування ножицями і клеєм.
Бажаю тобі гарного дня і чудового настрою!
5. Фізична культура .
Тема .«Свинка Пеппа». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Танцювальні кроки. Захват каната ногами. Рухлива гра «Саджання картоплі»
04.12
1.Українська мова .
Тема .Правильно вимовляю і пишу слова із дзвінкими приголосними в кінці слова і складу.
складу.
2. Англійська мова .
3.Математика .
Тема.Досліджуємо взаємопов’язані величини .
4.Інформатика .
Тема .Як вводити текст.
https://ua.izzi.digital/DOS/354987/434626.htmlПовтори правила безпеки роботи з комп'ютером .
Переглянь і опрацюй навчальне відео .
5. Фізична культура .
Тема .«Пінгвіни-танцівники». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Танцювальні кроки. Захват каната ногами. Рухлива гра «Злий пінгвін». Дискотека .
Ознайомся з захватом каната ногами.
03. .12
1 .Українська мова .
Тема .Вимова і написання слів із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу.
2.Математика .
Тема.Розв’язуємо прості задачі із взаємопов’язаними величинами .
3 .Літературне читання .
Тема .Грудень – кінець року, початок зими. Валентина Зорик «Зимовий ранок». Марійка Підгірянка «Сипле сніг»
Рефлексія .
Мені на уроці найбільше сподобалося …
Дуже цікавим було …
Найскладніше було …
4. Англійська мова .
5.Фізична культура .
Тема .«Потанцюймо». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Танцювальні кроки. Захват каната ногами. Рухлива гра «Тихо — гучно». Дискотека.
02.12
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Різноманітність тварин у природі. Птахи .
2. Математика .
Тема .Вивчаємо взаємозв’язок між величинами .
Тема.Вимова і написання слів зі звуками [Г], [ДЖ], [ДЗ], [ДЗ’]. Правильно вимовляю, наголошую, записую слова.
4. Музичне мистецтво .
5.Літературне читання .Асинхронно .
Тема .Позакласне читання. В.Оберемок « Зима»
ЗИМА
За дверима зима. Весела, рожевощока, білокоса. З синіми іскрами в очах. Із срібним інеєм на плечах. Сипле снігом. Набирає його повні пригорщі й жбурляє в обличчя, у спину, до ніг.
А тоді принишкне. Підійде до двору, примружиться й почне оглядати кожну стеблинку. Чи все прийняло її ласку, чи все одяглося в біле мереживо? Приляжуть десь у полі вітри відпочити, сонечко вигляне, й міріадами діамантів засяє світ. Гай-гай, ненадовго те. Знов налетять білі вихори. Насиплять кучугури під ворітьми та під вікнами. Повкутують у білі ковдри дерева. І стоять вони в глибокій задумі волохаті, насуплені й суворі, немов древні мудреці.
Калину коло тину зима напнула білою шаллю. Заснула калинонька. Явори через глибокий сніг до яблуньок у садок перебрели. Заступили їх молоденьких, від морозної віхоли.
Підходить зима до вікон. Всміхається-вітається. Виграє-витанцьовує, кличе в гості. Срібно-білі узори тче на шибках. З рукавів витрушує сни...
Мережить світ білий сніг. Срібний сніг.
На щастя.
На добро.
На врожай.
Віра Оберемок
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Різноманітність тварин у природі. Плазуни.
2.Математика .
Тема.Знайомимось із групами величин .
3. Літературне читання .
Тема .Доброму всюди добре буде. П’єса. Леся Мовчун“Горіхові принцеси” (За мотивами англійськоїнародної казки) (сцени 5-7). Узагальнення і систематизація знань учнівьза розділом “Чарівний світ казки”.
Прочитай с.64-66.
Виконай👀👀Гімнастику для очей .👀👀
4. Англійська мова . Урок з Наталією Анатоліївною.
5. Образотворче мистецтво .
Працюємо по відео 👇👇👇.
1.Я досліджую світ .
Тема .Різноманітність тварин у природі. Земноводні.
Земноводні — це невеликі тварини, які на суходолі рухаються незграбно. У воді добре плавають за допомогою задніх кінцівок, між пальцями яких є плавальні перетинки. Тритон звичайний, ропуха зелена, жаба озерна, саламандра плямиста, квакша — це земноводні тварини.
- Передні кінцівки
- Ротовий отвір
- Ніздрі
- Голова
- Очі
- Слуховий отвір
- Тулуб
- Задні кінцівки
Зовні земноводні відрізняються формою тіла, забарвленням. Та всі вони мають істотні ознаки:
- тіло складається з голови, тулуба і чотирьох кінцівок (у деяких є хвіст);
- тіло вкрите голою слизькою шкірою.
Слиз на шкірі захищає тварин від пересихання, проникнення шкідливих мікроорганізмів і допомагає диханню. Дихають земноводні легенями та частково через зволожену шкіру. Земноводні не можуть довго перебувати під водою, тому що для дихання їм потрібен кисень, який міститься в повітрі.
Усі земноводні — хижі тварини. Вони живляться комахами та їхніми личинками, слимаками, червами, рибою.
Земноводні відкладають у воду яйця, з яких розвиваються личинки — пуголовки. Пуголовки ростуть і перетворюються на дорослу особину.
Яйця (ікра) → Пуголовок → Молода жаба → Доросла жаба.
Земноводні мають велике значення в природі. Вони є кормом для риб, птахів, звірів. Земноводні знищують значну кількість шкідливих комах, слимаків.
Виконай👀👀Гімнастику для очей .👀👀
2. Математика .
Тема .Розв’язуємо ускладнені рівняння .
3. Українська мова .
Тема .Застосування алфавіту. Навчаюся розташовувати слова за алфавітом, користуватися словниками.Тематична діагностувальна робота. Діалог.
4. Дизайн і технології.
Тема .Технологічні операції обробки різних матеріалів. Ткані і неткані матеріали натурального походження (тканина, нитки). "Різдвяні подарунки пінгвінятка Піна". С.45
Приготуйся до уроку .
Повторимо правила користування ножицями .
Бажаю тобі гарного дня і чудового настрою!
5. Фізична культура .
Тема . Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Лазіння по гімнастичній стінці. Ходьба по підвищеній опорі. Рухлива гра «Шпигуни»
1.Українська мова .
Тема .Розвиток мовлення. Твір-міркування «Кого я вважаю своїм другом або своєю подругою?» (за вказаною темою)
Переглянь відеоурок .
Виконай👀👀Гімнастика для очей .👀👀
2. Англійська мова .
3.Математика .
Тема.Узагальнення і систематизація знань учнів. Тематична діагностувальна робота № 3.
Виконайте діагностувальну роботу с.13-14.
Виконай👀👀Гімнастика для очей .👀👀
Оціни, будь ласка, якими ці завдання були для тебе:
А) дуже легкими
Б) легкими
В) ані легкими, ані складними
Г) складними
Ґ) дуже складними
4.Інформатика .
Тема .Що таке текстовий редактор.
Повтори правила безпеки роботи з комп'ютером .
Переглянь і опрацюй навчальне відео .
5. Фізична культура .
Тема .». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Лазіння по гімнастичній стінці. Ходьба по підвищеній опорі. Рухлива гра «Скарб пірата»
26.11
1 .Українська мова .
Тема .Вимова правопис слів із ненаголошеними [Е], [И], що не перевіряються наголосом. Навчаюся користуватись орфографічним словником. Навчальний діалог.
2.Математика .
Тема.Розв’язуємо складені задачі .
3 .Літературне читання .
Тема .Доброму всюди добре буде. П’єса. Леся Мовчун“Горіхові принцеси” (За мотивами англійської народної казки) (сцени 1-4).
Прочитайте п'єсу с.61-64
4. Англійська мова .
5.Фізична культура .
Тема .Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Лазіння по гімнастичній стінці. Ходьба по підвищеній опорі. Рухлива гра «Альпіністи»
25.11
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Різноманітність тварин у природі. Риби.
Перейди за посиланням і опрацюй матеріал .
https://ua.izzi.digital/DOS/347420/1251231.html
2. Математика .
Тема .Досліджуємо залежність частки від зміни діленого або дільника.
3. Українська мова .
Тема.Навчаюся правильно записувати слова з ненаголошеними [Е],[И].
4. Музичне мистецтво .
5.Літературне читання .
Тема .Тематична діагностувальна робота. Навички читання мовчки).
Добре слово
В однієї жінки була маленька донька Оля. Коли дівчинці виповнилося п'ять років, вона тяжко захворіла: простудилась, почала кашляти й танула на очах. До нещасної матері почали приходити родичі: Олині тітки, дядьки, бабусі, дідусі. Кожен приносив щось смачне й поживне: липовий мед і солодке коров'яче масло, свіжі лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Кожен говорив: "Треба добре харчуватися, треба дихати свіжим повітрям і хвороба втече в ліси й на болота".
Оля їла мед у стільниках* і солодке коров'яче масло, лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Але нічого не допомагало - дівчинка вже ледве вставала з ліжка.
Одного дня біля хворої зібрались усі родичі. Дідусь Опанас сказав:
- Чогось їй не вистачає. А чого - і сам не можу зрозуміти. Раптом відчинились двері і в хату ввійшла прабабуся Олі - столітня Надія. Про неї родичі забули, бо багато років сиділа прабабуся Надія в хаті, нікуди не виходила. Але почувши про хворобу правнучки, вирішила навідати її.
Підійшла до ліжка, сіла на ослінчик**, взяла Олину руку в свою, зморшкувату і маленьку, й сказала:
- Немає в мене ні медових стільників, ні солодкого коров'ячого масла, немає ні свіжих лісових ягід, ні горіхів, немає ні перепелиних яєчок, ні курячого крильця. Стара я стала, нічого не бачу. Принесла я тобі, мила моя правнучко, один-єдиний подарунок: сердечне бажання. Єдине бажання залишилось у мене в серці - щоб ти, моя квіточко, видужала й знову раділа ясному сонечкові.
Така величезна сила любові була в цьому доброму слові, що маленьке Олине серце забилось частіше, щічки порозовішали, а в очах засяяла радість.
- Ось чого не вистачало Олі, - сказав дід Опанас. - Доброго слова.
Василь Сухомлинський
________________________________________________________________
Стільник* - лист, утворений чашечками з воску, що його бджоли й оси роблять для зберігання меду.
Ослінчик **— стілець, стільчик.
Виконай👀👀Гімнастику для очей .👀👀
Завдання для перевірки розуміння прочитаного
(Василь Сухомлинський «Добре слово» (266 слів))
- Як звали дівчинку?
а) Оля;
б) Олена;
в) Надія.
- Скільки років було дівчинці?
а) 7,
б) 5,
в) 6
- Що сталося з дівчинкою?
а) Простудилась,
б) впала,
в) загубилась.
- Хто лікував Олю?
а) Лікарі
б) сусіди,
в) Родичі.
- Який подарунок принесла столітня бабуся Надія?
а) медові стільники;
б) сердечне бажання;
в) лісові ягоди.
- Чим лікували хвору дівчинку родичі? Продовж речення.
Кожен приносив щось смачне і поживне:
- Пронумеруй послідовність подій в тексті.
_____ Принесла я тобі один-єдиний подарунок…..
_____ Кожен приносив щось смачне й поживне ….
_____ Величезна сила любові була в цьому доброму слові.
_____ Треба добре харчуватися і хвороба втече…
_____ - Чогось їй не вистачає. – сказав дідусь Опанас.
- Чого ж не вистачало Олі для повного одужання? Допишіть речення.
- Ось чого не вистачало Олі, - сказав дід Опанас.
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Узагальнення і систематизація знань учнів. Тематична діагностувальна робота № 3.
1. Рослини, що мають одне тверде стебло, називають…
А кущами Б деревами В трав’янистими рослинами
2. Через корінь рослина отримує із ґрунту…
А спадкову інформацію Б енергію В воду, мінеральні речовини
3. Підпиши органи рослини.
4. Закінчи речення.
Рослини, що живуть у воді – це ____________________________________________________ Рослини, що вкривають стовбури дерев, каміння – це _________________________________
8. На які дві групи поділяються дерева?
А .папороті та хвойні Б хвойні та листяні В трав’янисті та листяні
Оціни, будь ласка, якими ці завдання були для тебе:
А) дуже легкими Б) легкими В) ані легкими, ані складними
Г) складними Ґ) дуже складними
2.Математика .
Тема.Розв’язуємо складені задачі .
3. Літературне читання .
Тема .Світ не без добрих людей. Повість. Отфрід Пройслер “Паперові квіти” (Уривок із повісті-казки “Мала Баба Яга”). Переказ уривку твору з доповненням.
4. Англійська мова . Урок з Наталією Анатоліївною.
5. Образотворче мистецтво .
Тема .Різноманітність тварин у природі. Комахи .
Перейди за посиланням повтори матеріал і ознайомся з новою темою.
https://ua.izzi.digital/DOS/347420/551630.html
2. Математика .
Тема .Досліджуємо залежність добутку від зміни одного з множників .
№2 с.94 Згадай правило і виконай завдання .
№5 с.95 Досліди розв'язування виразів .
3. Українська мова .
Тема .Ненаголошені звуки [Е], [И] в коренях слів. Позначення їх на письмі. Навчаюся правильно вимовляти слова з ненаголошеними голосними [Е],[И].
4. Дизайн і технології.
Тема .Технологічні операції обробки різних матеріалів. Експериментування з використанням різних матеріалів. Розрахунок витрат. Виготовлення новорічних прикрас з дроту і бісеру. С.34
Приготуйся до уроку .
Бажаю тобі гарного дня і чудового настрою!
5. Фізична культура .
Тема .«Мисливці за привидами». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Лазіння. Ходьба по підвищеній опорі. Розвиток гнучкості. Естафета «Ломана лінія»
20.11
1.Українська мова .
Тема .Загальне поняття про орфограму. Навчаюся розпізнавати слова з орфограмами, перевіряти їх.
2. Англійська мова .
3.Математика .
Тема.Знаходимо ціле за величиною його частини .
Знайди ціле число ,користуючись правилом, с.93 №4.
4.Інформатика .
Тема .Що важливо знати про інтернет.
5. Фізична культура .
Тема .«Мадагаскар». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Лазіння. Ходьба по підвищеній опорі. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Спробуй утекти»
Повтори правила безпечної поведінки на уроках фізичної культури.
19.11
1 .Українська мова .
Тема .Наголос. Правильно наголошую слова.
2.Математика .
Тема.Знаходимо частину від цілого.
3 .Літературне читання .
Тема .Казки з усього світу навчають добра. Брати Якоб і Вільгельм Грімми “Зачарована красуня” (скорочено) .
4. Англійська мова .
5.Фізична культура .
Тема .«Пригоди Шрека». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Лазіння. Ходьба по підвищеній опорі. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Шрек ловить комах»
18.11
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Тварини. Як тварини пристосувалися добувати корм .
Переглянь навчальне відео .
Перейди на застосунок і опрацюй матеріал.
https://ua.izzi.digital/DOS/347420/479405.html
2. Математика .
Тема .Порівнюємо частини цілого.
с.89 №7 Заміни складені іменовані числа простими .
3. Українська мова .
Тема.Розрізняю спільнокореневі слова і форми слова.
4. Музичне мистецтво .
5.Літературне читання .
Тема .Позакласне читання. Золотий черевичок.(Українська народна кпзка)
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙 Асинхронно
Тема .Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину. Умови проростання рослини.
Перейди на застосунок і ознайомся,як виростити нову рослину .
https://ua.izzi.digital/DOS/347420/370627.html
2.Математика .
Тема.Порівнюємо частини цілого.ZOOM
Заміни одиниці вимірювання с.87 № 8.
3. Літературне читання .
Тема .Дівчина красива, та до роботи лінива. Марина Павленко “Хатка для Нехайка” ( Із книжки“Півтора бажання” (скорочено))
Виконай👀👀Гімнастика для очей .👀👀
Виконай інтерактивну👉👉👉 вправу.
4. Англійська мова . Урок з Наталією Анатоліївною.
5. Образотворче мистецтво .
Тема .Середовище існування рослин .
Переглянь відео .
https://ua.izzi.digital/DOS/347420/445279.html
2. Математика .
Тема .Досліджуємо одиниці вимірювання величин.
3. Українська мова .
Тема .Спільнокореневі слова. Корінь слова. Навчаюся визначати корінь, добирати спільнокореневі слова.
4. Дизайн і технології.
Тема .Природні матеріали рідного краю. Підготовка природних матеріалів до роботи. Створення букета з осінніх листочків "Осінній букет".С.30
Я пропоную вашій увазі майстер – клас « Осінній букет». На кінець нашого майстер- класу ви освоїте технологію виготовлення осіннього букету із природного матеріалу ( листя) та отримаєте оригінальний продукт своєї діяльності і, сподіваюсь естетичну насолоду.
З листя клена можна зробити прекрасні троянди, які прикрасять як інтер’єр, так і осінній тематичний захід.
Кожен із вас зробить по троянді, а разом ми отримаємо прекрасний букет.( демонстрація створеного букета)
Приготуйся до уроку .
Повторимо правила користування ножицями та клеєм .
Бажаю тобі гарного дня і чудового настрою!
5. Фізична культура .
Тема .». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу та стрибків. ЗРВ на місці. Лазіння по гімнастичній стінці. Ходьба по підвищеній опорі. Рухлива гра «Горішки»
1.Українська мова .
Тема .Розвиток мовлення. Вибірковий переказ.
2. Англійська мова .
3.Математика .
Тема.Знайомимось з одиницею вимірювання довжини — 1 мм.
4.Інформатика .
Тема .Безпека в інтернеті.
5. Фізична культура .
Тема . Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу та стрибків. ЗРВ на місці. Лазіння по гімнастичній стінці. Ходьба по підвищеній опорі. Рухлива гра «Гуси-лебеді»
Ознайомся з рухливою грою «Гуси-лебеді»
12.11
1 .Українська мова .
Тема .Основа слова. Частини основи. Навчаюся визначати основу слова. Навчальний діалог.
2.Математика .
Тема.Одержуємо частини цілого.
3 .Літературне читання .
Тема .Казка – світ фантазії і мудрості. Літературні(авторські казки). Олександр Зима “Про сірого ворона та чарівні окуляри”.
4. Англійська мова .
5.Фізична культура .
Тема .«Розвідка». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу та стрибків. ЗРВ на місці. Лазіння по гімнастичній стінці. Ходьба по підвищеній опорі. Рухлива гра «Вартові й розвідники»
11.11
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .Розмноження квіткових рослин.
2. Математика .
Тема .Одержуємо частину від цілого.
3. Українська мова .
Тема.Навчаюся визначати нульове закінчення.
4. Музичне мистецтво .
5.Літературне читання .Асинхронно .
Тема .Де хоробрість, там нагорода за добрість. “Круглячок” (українська народна казка) .Складання плану казки. Переказ за планом. Перегляд мультфільму.
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .
природі.
Перейди на додаток і опрацюй тему .
https://ua.izzi.digital/DOS/347420/445279.html
Прочитай матеріал в підручнику .с.53-54.
2.Математика .
Тема.
Склади до задачі рівняння і розв'яжи її с.77№5 .
3. Літературне читання .
Тема .
Переглянте мультфільм ,,Чарівний горох''
4. Англійська мова . Урок з Наталією Анатоліївною.
5. Образотворче мистецтво .
наприклад вазон, у горельєфі
(картон, пластилін)
Рельє́ф — один з видів скульптури, об'ємне зображення
предметів, що лише частково виступають над площиною. Рельєф є чимось середнім між пласким зображенням в живописі та тривимірним зображенням круглої скульптури.
Горельєф (зображення виступає над площиною більше, ніж на половину обʼєму скульптури)
Переглянь майстер -клас і виконай роботу .
-Чого ви навчились на уроці ?
-Що найбільше вас вразило чи здивувало під час уроку!
-Що нового ви сьогодні дізнались?
-Чи було вам важко? Якщо так, у чому саме?
-Продовжіть речення. Тепер я знаю, що ...
1.Я досліджую світ .
Тема .
Перейди на додаток і опрацюй тему .
https://ua.izzi.digital/DOS/347420/438964.html
Прочитай матеріал в підручнику .с.51-52.
2. Математика .
Тема .
Виконай завдання в зошиті с.9-10.
Оціни, будь ласка, якими ці завдання були для тебе:
А) дуже легкими
Б) легкими
В) ані легкими, ані складними
Г) складними
Ґ) дуже складними
3. Українська мова .
Тема .
4. Дизайн і технології.
Тема .
Приготуйся до уроку .
Повторимо правила користування ножицями .
Бажаю тобі гарного дня і чудового настрою!
5. Фізична культура .
Тема .
1.Українська мова .
Тема .
Виконай роботу .
1. Слова з протилежним значенням називаються…
А) багатозначними Б) синонімами В) антонімами
2. Обери пару слів, що є антонімами.
А) Доріжка – стежка
Б) Веселий – радісний
В) Гарячий – холодний
3.До поданих слів добери антоніми.
Гіркий -
Друг –
Добро-
4.Слова, близькі за значенням, називаються…
А) синоніми Б) багатозначні В) антоніми
Виконай👀👀Гімнастика для очей .👀👀
5.До поданих слів добери синоніми.
Веселка-
Говорити-
Занедужає-
6. Знайди і підкресли слова вжиті в переносному значенні.
Ми пишаємося українськими спортсменами. Пишається над водою червона калина. У цієї дитини золоте серце. Він ледве встиг ускочити у хвіст потяга.
8. Випиши у І стовпчик слова, які мають одне значення, у ІІ – багатозначні.
Ключ, гребінець, собака, дуб, трактор, коса, ложка.
2. Англійська мова .
3.Математика .
Тема. Перевіряємо свої досягнення.
Виконай завдання на с.74.
4.Інформатика .
Тема .
5. Фізична культура .
Тема .
05.11
1 .Українська мова .
Тема .
2.Математика .
Тема.
3 .Літературне читання .
Тема .
Прочитай казку Кирило Кожум'яко с.37-38.
4. Англійська мова .
5.Фізична культура .
Тема .
Повтори правила безпечної поведінки на уроках фізичної культури.
04.11
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .
Перейди на додаток і опрацюй тему .
https://ua.izzi.digital/DOS/306705/356454.html
Прочитай матеріал в підручнику .с.50-51.
2. Математика .
Тема .Повторюємо одиниці вимірювання величин .
3. Українська мова .
Тема.
Виконай вправу 1 с.56.
4. Музичне мистецтво .
5.Літературне читання .Асинхронно .
Тема .Прислів’я вчить, як на світі жить. Прислів’я і приказки. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом “Золоті зернята усної народної творчості”.
Прочитай і поясни прислів'я на с.34-35 .
Прочитай приказки с.35.
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙 Асинхронно.
Тема .
Переглянь відео .👇👇👀👀👀
https://www.youtube.com/watch?v=ozlqwaR0RMw
Прочитай підручник с.47-49.
2.Математика .
Тема.Повторення вивченого матеріалу .Виконання інтерактивних вправ .
Працюємо на платформі .
3. Літературне читання .Асинхронно.
Тема .
- Уважно прочитай
КРАДЕНИЙ ВІЛ
Мав чоловік сина. От виріс хлопець та такий собі красень, хоч картину з нього малюй, а до роботи щось не дуже квапиться.
Якось питає в нього батько:
- Чи не пора, синку, за якесь діло братися?
А той стоїть і чухає потилицю:
- Та не знаю, тату, за що й братися…
- Гаразд, - озвався батько. – Підемо по світу, поглянемо, як інші живуть. Може, й тобі якась там робота до серця припаде.
Ішли вони, йшли, вже й назад повернули, коли дивляться – під лісом віл пасеться.
- Я цього вола вкраду! – каже тоді син.
- Що ж, - зітхає батько, - то кради…
Зловив син вола, взяв на налигач і привів.
- Жени його додому. А я в село загляну – знайомого провідаю, - сказав йому батько.
Повернувся пізно, а вже до того дня зарізали вола і зварили багату вечерю. Син затулив ряднами всі вікна, аби хтось не підглянув, і аж потому сів до столу.
- Стривай, - каже батько. – Спершу собі поміряємо шиї. Побачимо, хто ліпше з нас погладшає.
Поміряли шиї, взялися за їжу. Батько – той їсть повагом, наче в гостях, а син поспішає, немов на пожежу. Загавкає собака, а він усе мерщій ховає до комори. І вночі не спав: весь час йому здавалося, що хазяїн вола об’явився.
Через місяць того вола з’їли. Повеселішав парубок.
- Ану, сину, - каже тоді батько, - поміряємо шиї.
Поміряли. У батька шия на два пальці більша, а в сина – тонша стала.
- Це тому, чоловічку, що ти крадене їв! – сміється з нього батько.
- А ви хіба купували, тату? – дивується син.
- Еге, я їв своє, тому і погладшав, - примружив старий очі. – Пам’ятаєш,
я в село заходив? Це тоді хазяїну я за вола односив гроші.
Син аж вирячився з дива.
- Ну, сину, - каже батько, - то, може, знову підеш вола красти?
- Ні, хай йому всячина! – сказав син. – Більше не буду красти. Радше піду волами землю орати та хліб сіяти.
___________
Налигач – мотузка, яку прив’язують до рогів худоби.
2. Визнач жанр прочитаного твору та познач книгу з якої його взято.
а) казка
б ) оповідання
в) байка.
3. У якому розділі книжки можна помістити прочитаний твір?
а) «Школа ввічливості» б) «Усна народна творчість»
в) «З любов’ю до рідної землі»
4. Чому батько згодився, щоб син украв вола?
а) щоб приготувати багату вечерю б) щоб провчити сина;
в) щоб подарувати знайомому.
5.Чому в сина шия тонша стала?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Встанови відповідність між словом та його значенням.
до серця припаде ► ◄ робити поспіхом
хоч картину з нього малюй ► ◄ дуже красивий
немов на пожежу ► ◄ сподобається
7. Віднови послідовність подій у творі..
⃝ Пошуки роботи.
⃝ Мав чоловік гарного сина.
⃝ Минув місяць.
⃝ Багата вечеря.
⃝ Більше не буду красти.
⃝ Крадіжка вола.
8. Чого навчив тебе цей твір?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Англійська мова . Урок з Наталією Анатоліївною.
5. Образотворче мистецтво .Асинхронно.
Тема . Козацькому роду нема переводу. М/ф із серіалу «Козаки» (фрагмент). Малюнок одного з винахідливих козаків – героїв мультфільму (кольорові олівці, фломастери)
1.Я досліджую світ .
Тема .
1.Вибери правильне твердження: « Природа – це…
а) це живі тварини.
б) це те, що зроблено руками людини.
в) все, що нас оточує, крім того, що зроблено людиною.
2. Вода має такі властивості:
а) текуча, має запах, не має власної форми, прозора, безбарвна;
б) текуча, без запаху, не має смаку, не має власної форми, прозора, безбарвна;
в) текуча, без запаху, не має власної форми, гірка, безбарвна.
3. Де збираються краплини води з охолодженої пари?
а) у ріках та морях б) у льодовиках в) у хмарах
4. Що відбувається з водою під час нагрівання?
а) міняє колір
б) розширюється
в) стискається
5.Що відбувається з водою під час охолодження?
а) міняє колір
б) розширюється
в) стискається
6. Повітря належить до…
а) живої природи
б) неживої природи
в) предметів, виготовлених людиною
7. Тепле повітря...
а) піднімається вгору б) опускається вниз в) не рухається
8. Грунт складається з:
а) піску, глини та перегною
б) води і піску
в) піску, глини, води, повітря та перегною
9. Гірські породи, які людина видобуває у природі та використовує у своєму житті, називаються?
а) корисними копалинами
б) родовищами
в) гірськими породами
10. Допиши потрібні слова.
Верхній родючий шар землі називається - _______________________. Він слугує джерелом живлення для ______________________ та домівкою для ___________________. Найцінніша властивість грунту - ______________ .
Оціни, будь ласка, якими ці завдання були для тебе:
А) дуже легкими
Б) легкими
В) ані легкими, ані складними
Г) складними
Ґ) дуже складними
2. Математика .Асинхронно.
Тема .Повторення вивченого матеріалу .
Працюємо на платформі .
3. Українська мова .Асинхронно.
Тема .
4. Дизайн і технології.
Тема .Раціональне використання часу та матеріалів, зокрема вторинної переробки. Робота з пластиліном і використаним диском. Виготовлення об’ємної композиції - барельєфу "Гілка горобини". С.29
Рельєф - один з видів скульптури, об'ємне зображення предметів, що лише частково виступають над площиною.
Барельєф – опукле зображення , що виступає над площиною менш,як на половину його об’єму.
Сьогодні ми будемо виготовляти аплікацію з допомогою пластиліну «Гілка горобини» . Послідовність виконання зображено на ст.29 альбома-посібника .
Працюємо по відео 👇👇👇 і надсилай фото робіт.
Бажаю тобі гарного дня і чудового настрою!
5. Фізична культура .
Тема .
https://www.youtube.com/watch?v=SQpLykczFFQ
Ознайомся з лазінням, підлізанням та перелізанням.
https://www.youtube.com/watch?v=1RoHxCaDCcA
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙 Асинхронно.
Тема .
Переглянь відео .👇👇👀👀👀
https://www.youtube.com/watch?v=ozlqwaR0RMw
Прочитай підручник с.47-49.
1.Українська мова .
Тема .
Працюємо на платформі .
2. Англійська мова .
3.Математика .Асинхронно.
Тема.Повторення вивченого матеріалу.
Працюємо на платформі .
3. Українська мова .Асинхронно.
4.Інформатика .
Тема .
Повтори правила безпеки роботи з комп'ютером .
Переглянь і опрацюй навчальне відео .
5. Фізична культура .
Тема .
https://www.youtube.com/watch?v=SQpLykczFFQ
Ознайомся з лазінням, підлізанням та перелізанням.
https://www.youtube.com/watch?v=1RoHxCaDCcA
29.10
1 .Українська мова .Асинхронно.
Тема . Зв'язок слів у реченні .Головні і другорядні члени .Повторення .
Працюємо на платформі .
2.Математика .Асинхронно.
Тема.
Працюємо на платформі .
3 .Літературне читання .Асинхронно.
Тема .
4. Англійська мова .
5.Фізична культура .
Тема .
https://www.youtube.com/watch?v=SQpLykczFFQ
Ознайомся з лазінням, підлізанням та перелізанням.
https://www.youtube.com/watch?v=1RoHxCaDCcA
1.Українська мова .
Тема .
Працюємо на платформі .
2. Англійська мова .
3.Математика .Асинхронно.
Тема.Повторення вивченого матеріалу.
Працюємо на платформі .
3. Українська мова .Асинхронно.
4.Інформатика .
Тема .
Повтори правила безпеки роботи з комп'ютером .
Переглянь і опрацюй навчальне відео .
5. Фізична культура .
Тема .
https://www.youtube.com/watch?v=SQpLykczFFQ
Ознайомся з лазінням, підлізанням та перелізанням.
https://www.youtube.com/watch?v=1RoHxCaDCcA
28.10
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙 Асинхронно.
Тема .
2. Математика .Асинхронно.
Тема .
Працюємо на платформі .
3. Українська мова .Асинхронно.
Тема.Повторення знань про речення .
Працюємо на платформі .
4. Музичне мистецтво .
5.Літературне читання .
Тема .Лічилка – водилочка у грі помічниця. Скоромовки.Лічилки.
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .
24.10
Тема .
2. Математика .
Тема .
Виконай👀👀Гімнастику для очей .👀👀
3. Українська мова .
Тема .
4. Дизайн і технології.
Тема .
Ось і настала довгоочікувана осіння пора. Час мрій і нових звершень.
Природа - чудова майстерня. Вона подарувала людині не тільки захоплюватися її красою, але і нагородила дивовижною здатністю фантазувати , творити незвичне з її дарів.
Я пропоную вашій увазі майстер – клас « Осінній букет». На кінець нашого майстер- класу ви освоїте технологію виготовлення осіннього букету із природного матеріалу ( листя) та отримаєте оригінальний продукт своєї діяльності і, сподіваюсь естетичну насолоду.
З листя клена можна зробити прекрасні троянди, які прикрасять як інтер’єр.
Приготуйся до уроку .
Листя ,ножиці,нитки.
Повторимо правила користування ножицями .
Працюємо по відео-інструкцію 👇👇👇 і надсилай фото робіт.
Бажаю тобі гарного дня і чудового настрою!
5. Фізична культура .
Тема .
https://www.youtube.com/watch?v=SQpLykczFFQ
Ознайомся з«Човниковим» бігом 4 × 9 м.
https://www.youtube.com/watch?v=cxMxSV-QQKw
1.Українська мова .
Тема .
2. Англійська мова .
3.Математика .
Тема.
4.Інформатика .
Тема .
Повтори правила безпеки роботи з комп'ютером .
Переглянь і опрацюй навчальне відео .
5. Фізична культура .
Тема .
Виконай ЗРВ на місці.🙌🙆🙋
https://www.youtube.com/watch?v=SQpLykczFFQ
Ознайомся з«Човниковим» бігом 4 × 9 м.
https://www.youtube.com/watch?v=cxMxSV-QQKw
22.10
1 .Українська мова .
Тема .
2.Математика .
Тема.
3 .Літературне читання .
Тема .
Прочитай «Зоряний віз»(легенда)
Колись дуже давно, а де саме — невідомо, та трапилась велика посуха; така посуха, що не тільки в річках та озерах, а навіть і в колодязях повисихала геть-чисто вся вода, і люди без води почали хорувати та мерти. В тім краю, де ото трапилась така посуха, та жила одна вдова, а в тієї вдови була всього-на-всього одна дочка. Захорувала вдова без води, і дочка, щоб не вмерла її мати, взяла глечик та й пішла шукати води. Де вона її шукала, хто її знає, а тільки десь-то найшла. Набрала в глечик і понесла додому. По дорозі натрапила на одного чоловіка, що вмирав без води; дала йому напитись і тим одволала його од cмepті. Далі натрапила вона на другого, такого ж саме; потім на третього, четвертого і, вкінець, на сьомого. Всім давала пити і всіх одволала од смерті. Води зосталось у неї тільки на самому дні.
Йшла вона, йшла та по дорозі сіла відпочивать, а глечик поставила коло себе на землю. Коли в той час де не взявся собака. Хотів, мабуть, теж напитись та й перекинув глечик. Коли перекинувсь той глечик, то з нього вилетіло сім зірок великих і восьма маленька та й поставали вони на небі.
Ото ті зірки і є Віз або душі тих людей, що дівчина їм давала пити, а восьма маленька (дід показав близько біля воза маленьку зірку), так то душа собаки, що перекинула глечик. Так ото Бог на те їх і поставив на небі, щоб усі люди бачили, яка щира була тая дівчина, а за її щирість бог послав дощ на ту країну.
Виконай👀👀Гімнастика для очей .👀👀
ПІДСУМОК УРОКУ Які твори опрацювали на сьогоднішньому уроці? Що вам найбільше сподобалося в легендах? Над чим вони вас змусили замислитися?
4. Англійська мова .
5.Фізична культура .
Тема .
Виконай ЗРВ на місці.🙌🙆🙋
https://www.youtube.com/watch?v=SQpLykczFFQ
Ознайомся з«Човниковим» бігом 4 × 9 м.
https://www.youtube.com/watch?v=cxMxSV-QQKw
21.10
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .
Перегляньте відео.
Прочитай підручник с.42-43 .
Перевір себе,пройди тест .
1.Ґрунт – це…
А) верхній родючий шар землі Б) тіло, створене руками людини. В) гірська порода
2. Основна властивість ґрунту –
…А) розчинність Б) родючість. В)сипучість
3. У родючому ґрунті багато
А) перегною. Б) повітря. В) глини
4. На якому ґрунті краще ростуть рослини?
А) на піщаному. Б) на чорноземі В) на глинистому
2. Математика .
Тема .
Виконай завдання с.66 №1 .
Прокоментуй розв'язання рівнянь с.66 № 3 .
Розв'яжи і запиши рівняння с.67№ 6.
3. Українська мова .
Тема.
Пригадай,що ми вчили на минулому уроці .
Виконай👉👉👉 інтерактивне завдання .
4. Музичне мистецтво .
5.Літературне читання .Асинхронно .
Тема .Загадка – гімнастика для розуму. Загадки. Складання загадок.
Прочитай і відгадай загадки с.31.
Виконай👀👀Гімнастику для очей .👀👀
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .
Переглянь відеоурок .
Зроби дослідження піску і крейди за планом:
1.Назва корисної копалини.
2.Стан.
3.Колір.
4.Запах.
5.Крихкість .
6.Розчинний/нерозчинний.
7.Плавучість.
2.Математика .
Тема.
3. Літературне читання .
Тема .
Прослухайте жартівливу пісню ,,Грицю,Грицю,до роботи ''
Чи сподобалася вам пісня? Чому?
Послухайте пісню,,Віночок''.
4. Англійська мова . Урок з Наталією Анатоліївною.
5. Образотворче мистецтво .
Тема .Героїзм у мистецтві. Буквиця. Створення декоративної літери: буквиці – початку свого імені; буквиці, що ілюструє основний зміст улюбленої казки (матеріали на вибір)
1.Я досліджую світ .
Тема .
Виконай інтерактивне завдання .
2. Математика .
Тема .
Переглянь відео .Виконай завдання .
3. Українська мова .
Тема .
4. Дизайн і технології.
Тема .
Приготуйся до уроку .
Повторимо правила користування ножицями .
Бажаю тобі гарного дня і чудового настрою!
5. Фізична культура .
Тема .
ЗРВ на місці.
1.Українська мова .
Тема .
Діагностувальна робота
Тема «Текст. Речення»
Прізвище, ім’я ______________________________________________
1. Текст, у якому висловлено думку автора про предмет, якусь подію, власні почуття, називають
а) текст-розповідь б) текст-опис в) текст-міркування г) текст-есе
2. Прочитай текст, добери заголовок і запиши його
______________________________________
Минуло літо. Господаркою йде по рідному краю чарівниця осінь. Заквітчала вона поля, ліси, сади і парки. Пофарбувала золотом вбрання дерев. Трава пожовкла і прилягла до землі. Ліс одягнувся у яскравий одяг. Тільки сосни та ялини стоять у зеленому вбранні.
3. Визначити тип речення за метою висловлювання.
Після спекотливого літа в садах хазяйнує золота осінь.
а) розповідне б) питальне в) спонукальне
4. Постав розділові знаки в кінці речень.
Я читаю пригодницьку книжку
Люди, збережіть мир на планеті
Чому ти пісню сумну співаєш
5. Підкреслити підмет і присудок в кожному реченні.
Дрімають дерева під теплим промінням.
Туристи милувалися гірською річкою.
6. Постав розділові знаки (коми), яких не вистачає.
Поклич тата на обід синку!
Хто вас дітки щиро любить?
7. Пошир речення другорядними членами,запиши утворене речення .
Діти читають.
Оціни себе. Ці завдання були для мене:
2. Англійська мова .
3.Математика .
Тема.
Розв'яжи рівняння с.64 № 1.
Порівняй наступні пари рівнянь с.64 № 2.
Користуючись пам'яткоюрозв'яжи рівняння с.64 №3 .
4.Інформатика .
Тема .
Повтори правила безпеки роботи з комп'ютером .
Переглянь і опрацюй презентацію .
5. Фізична культура .
Тема .
Повтори техніку безпеки при виконанні фізичних вправ вдома .
ЗРВ на місці.
15.10
1 .Українська мова .
Тема .
2.Математика .
Тема.
3 .Літературне читання .
Тема .
Прочитай текст с.28-29 .
4. Англійська мова .
5.Фізична культура .
Тема .
ЗРВ на місці.
14.10
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .
Переглянь відеопрезентацію .
Прочитай текст в підручнику с.38-39 .
2. Математика .
Тема .
1.Назви числа,які є коренем рівняння .
58+С=66 а.4=28 42-в=33
3. Українська мова .
Тема.
4. Музичне мистецтво .
5.Літературне читання .
Тема .Позакласне читання . О. Вишня «Любіть книгу!
1. Робота над біографією письменника
Остап Вишня (справжнє ім’я — Павло Михайлович Губенко) народився 13 листопада 1889 р. на хуторі Чечва біля містечка Грунь на Полтавщині (тепер Охтирський район Сумської області). Продовж життя написав близько двох із половиною тисяч творів. Започаткував у літературі новий жанр — усмішку (різновид гумористичного
2.Прочитай оповідання .
Остап Вишня
ЛЮБІТЬ КНИГУ!
Оповідання
Не дуже любив книгу Василько. І не дуже чемно з нею поводивсь. От одного вечора ліг спати та й узяв книжку перед сном почитати. А Василько знав: якщо книжку читаєш лежачи, — псується зір і псується книжка. Лежить Василько, читав і задрімав.
А книжка — бух! — на підлогу. Аркуші в книжці й пожмакалися. Добре заснув Василько, так міцно, що й од «бух!» не прокинувся.
І сниться Василькові, що він — книжка.
От бере його, книжку-Василька, Оленка, що теж не дуже поважає книжку, бере, читає й водночас обідає. Борщ із ложки — кап! — та на Василька-книжку. Йому пече, йому неприємно, що на нього борщ капає, та нічого не вдіє Василько, бо він — книжка.
Далі ще гірше!
Оленка почала Василька-книжку ножицями різати — малюнки вирізати. Болить Василькові, аж «рятуйте!» хоче крикнути...
Тільки-но Оленка ножиці прийняла, як хтось гарячу праску поставив на Василька-книжку. Дим із нього йде! Пече йому!
Уже Василько не книжка, а шмаття... так гірко та боляче зробилося, що він аж прокинувся.
— Ой, що зі мною зробили?
А потім, здогадавшись, що то був тільки сон, зітхнув легше. А зітхнувши, подумав та й гасло про книжку склав: «Бережи книжку — це твій друг!»
І ніколи вже не псує Василько книг, та й товаришів соромить, коли хтось із них не береже книжку.
3.Дай відповіді на запитання .
- Що робили хлопчики з Васильком-книжкою?
- Приємно було Василькові?
- Чи можна писати в книзі?
-Чи погоджуєтесь ви з гаслом : “Бережи книгу - це твій друг!” ? Чому?
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .
Перегляньте відео .
Прочитай підручник с.36-37.
2.Математика .
Тема.
Порахуй усно .
https://learningapps.org/display?v=pc1ew3e3k20
3. Літературне читання .
Тема .Костя Гнатенко “Ображена книжка” (продовження). Перегляд відео.
ПРОЧИТАЙ ТЕКСТ С.26-27 .
🙌🙆Руханка .🙆🙌
4. Англійська мова . Урок з Наталією Анатоліївною.
5. Образотворче мистецтво .
Тема .Дружба та братство - наше багатство. Фактура. «Грайливий песик»( пластилін). «Папуга»(акварель).
Дорогі діти! Сьогодні ми з вами ознайомимося з темою: «Дружба та братство – найбільше багатство. Зображення веселого друга- папуги або собачки. ( на вибір)»
1.Я досліджую світ .
Тема .
Перевір себе ,пройди 👉👉тест .
2. Математика .
Тема .
3. Українська мова .
Тема .
4. Дизайн і технології.
Тема .Побутове самообслуговування. Догляд за власним одягом, взуттям. Макетування об'ємних фігур. Саморобка-вдяганка. Виготовлення ляльок з паперу, персонажів казки "Попелюшка". С.20
Приготуйся до уроку .
Повторимо правила користування ножицями .
Бажаю тобі гарного дня і чудового настрою!
5. Фізична культура .
Тема .
https://www.youtube.com/watch?v=22iR_pJwj_Y
Рухлива гра «Квач»
1.Українська мова .
Тема .
2. Англійська мова .
3.Математика .
Тема.
Інтерактивне завдання .🙅🙅🙅
4.Інформатика .Асинхронно .
Тема .
Повтори правила безпеки роботи з комп'ютером .
Переглянь і опрацюй навчальне відео .
5. Фізична культура .
Тема .
Рухлива гра «Команда швидконогих»
08.10
1 .Українська мова .
Тема .
2.Математика .
Тема.
3 .Літературне читання .
Тема .
4. Англійська мова .
5.Фізична культура .
Тема .
07.10
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙
Тема .
Перегляньте навчальне відео .
Прочитай стаття у підручнику с.32-34 .
Рефлексія.
2. Математика .
Тема .
1.Усно .Згадай відповідні правила і знайди невідомий компонент дії с.50№1 .
5.Знайди значення виразів с.51 № 5 .
3. Українська мова .
Тема.
4. Музичне мистецтво .
5.Літературне читання .
Тема .Хочеш пізнати світ – читай книжки. Книга – мудрий учитель. Тху Хионг “Найцінніший подарунок”.
Прочитай в'єтнамську казку .,Найцінніший подарунок''.
1.Я досліджую світ .📕📖📗📘📙Асинхронно .
Тема .
Переглянь відео.Виконай досліди .Запиши в зошит результати .
2.Математика .
Тема.
3. Літературне читання .
Тема .Тематична діагностувальна робота. Аудіювання (письмово).
Прослухайте текст
Аудіювання
1. .Де росла молода яблунька?
А. На галявині .
Б. У ліску .
В. У шкільному садку .
2. Якою була яблунька торік ?
А . Стрункою ,пишною , веселою .
Б . Зігнутою , сумною .
3.Від кого сталася велика шкода яблуньці .
А . Джмелика .
Б . Комарика .
В . Метелика .
4 .Що зробив метелик .
А . Примостився спати .
Б . Відклав яєчка .
В . Заховався від синички .
5.Скільки гнізд наплела собі гусінь ?
6 .Хто з’їдав молоде листячко яблуньки ?
7. Хто з дітей помітив, що з яблунькою , щось негаразд?
8.Що вирішили зробити діти і вчителька ?
Мені було дуже легко. | Мені була потрібна допомога. | Мені було дуже складно. |
4. Англійська мова . Урок з Наталією Анатоліївною.
5. Образотворче мистецтво .
Тема .Людина і природа - єдині (продовження). Композиційний центр. Осінній пейзаж(ватні палички, зім’ятий папір, поролон тощо).
Користуючись відео,виконай пейзаж .
1.Українська мова .
Тема .Складання плану тексту. Навчаюся складати план тексту, створювати текст за планом.
Прочитай текст с.26 впр.1
Чому названо так текст ?
На скільки частин поділено?
Запиши план тексту?
Виконай вправу 2.с.26.
2. Англійська мова .
3.Математика .
Тема.
4.Інформатика .
Тема .
Повтори правила безпеки роботи з комп'ютером .
Переглянь і опрацюй навчальне відео .
5. Фізична культура .
Тема .. Організаційні вправи. Ходьба. Біг зі зміною напрямку. ЗРВ у русі. Рухлива гра «Слухай сигнал», «Швидкі водоноси»
Виконай ЗРВ у русі.
Пограй з друзями у гру.
Слухай сигнал“Учні йдуть по колу або пересуваються майданчиком у вільному напрямку. Коли вчитель подасть сигнал в обумовний спосіб (свистком або плесне у долоні) один раз, учні повинні набути пози «лелеки» (стояти на одній нозі, руки в сторони) або іншої, обумовленої раніше, пози.
24.09
1 .Українська мова .
Тема .Диктант .
Прослухайте диктант ,запишіть на окремому листочку і здайте .
2.Математика .
Тема.
3 .Літературне читання .
Тема .
4. Англійська мова .
5.Фізична культура .
Тема .
Виконай ЗРВ у русі.
Пограй з друзями у гру. «Повітря, земля, вода, вогонь»
Інвентар: малюнки чотирьох стихій.
Опис гри. Учасники гри стають у коло. У центрі – ведучий. Ведучий вигукує одне з чотирьох слів: "земля", "вода", "вогонь", "повітря". Якщо ведучий скаже "земля" - діти повинні швидко прийняти положення упор присівши; "вода" – “пливуть”; "повітря" – руки піднімають в гору та імітують вітер . Якщо ж ведучий вигукне "вогонь" – усі учасники гри повинні, швидко повернутися кругом.
Комментариев нет:
Отправить комментарий